Witam, czy ktoś mógłby mi powiedzieć jakie powinno być napięcie na wtyczce zaworu EGR na wolnych obrotach?
Po dłuższym postoju auta (ok 8 miesięcy z powodu awarii) po uruchomieniu pojawiły mi się błędy:
P3348 - aktywacja turbiny
P2427 - Egr
P2008 - klapy powietrza
P1401 - Egr
P3199 - klapy powietrza
P3198 - klapy powietrza
Zacząłem od sprawdzenia napięcia na wtyczkach i na wtyczce od turbo jak i klap napięcie wynosi ponad 13v, natomiast na wtyczce od egr jest tylko 3.2v.
Czy tak powinno być na wolnych obrotach czy również powinno być ponad 13?
Dodatkowo zauważyłem że sam zawór egr porusza się bardzo ciężko, ledwo można go ręcznie poruszyć. Wydaje mi się że powinien chodzić lekko aby gruszka podcisnienia miała siłę go otwierać i zamykać.
Kolejna sprawa czy uszkodzony egr może powodować odłączenie turbiny i klap powietrza i wywalić pozostałe błędy?
[ Dodano: 2019-09-09, 18:43 ]
Jeśli nikt nie wie to może ktoś mógłby zwykłym miernikiem na szybko zmierzyć napięcie na wtyczce od Egr na wolnych obrotach. To nie więcej niż 5 min roboty a mi to bardzo pomoże. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Napięcie na wtyczce zaworu EGR
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 46
- Rejestracja: 18 lut 2017, 21:50
- Lokalizacja: Zgorzelec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź