Witam
Za co odpowiada moduł mocy mieszczący się za schowkiem pasażera i jaka jest jego zasada działania? Jakie mogą być objawy jego uszkodzenia?
Moduł mocy instalacji elektrycznej
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 26 sty 2013, 20:43
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 26 sty 2013, 20:43
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
- gregor100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 150
- Rejestracja: 02 lis 2011, 21:21
- Lokalizacja: dublin/irlandia
no nie wyglada to napewno na ster. MMI, byc moze u mnie jest po drugiej stronie bo kierownica jest po prawej albo poprostu tego nie zauwarzylem. Po numerze czesci wyskakuje sterownik modul mocy. Przy uszkodzonej jednostce moze wszystko w srodku nawalac bo zapewne skoki napiecia maja wplyw na modul komfortu. Podpinales VCDS? Bo jesli cos nie halo z napieciem na innych modulach to zapisalo sie pewnie mnostwo bledow.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 26 sty 2013, 20:43
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 26 sty 2013, 20:43
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
Wtedy gdy jest słyszalny z tego modułu mocy dÂźwięk przypominający pstryknięcia przekaÂźnika to właśnie w tym czasie blokuje mi się na pół sekundy kierownica podczas jej kręcenia czy to w lewo czy w prawo.
[ Dodano: 2013-04-12, 09:33 ]
Problem rozwiązany. Temat można zamknąć. Po prostu moim winowajcą zacinającego się wspomagania okazał się moduł mocy instalacji elektrycznej. Po podmianie modułu w końcu mogę normalnie kręcić kierownicą bez żadnych zacięć.
[ Dodano: 2013-04-12, 09:33 ]
Problem rozwiązany. Temat można zamknąć. Po prostu moim winowajcą zacinającego się wspomagania okazał się moduł mocy instalacji elektrycznej. Po podmianie modułu w końcu mogę normalnie kręcić kierownicą bez żadnych zacięć.
Łukasz