Ja ze ori bix do Depo przekładałem tylko w wewnątrz silniczki od poziomowania no i oczywiście żarniki i żarówki od kierunków. Z zewnątrz wiadomo przetwornice od spodu i tyle było tylko przekładki.skubiszek pisze:chodzi mi o wnętrze lampy , czy z H7 jakieś elementy są do przełożenia, ewentualnie do odkupienia aby uzbroić lampy Depo.
Montaż reflektorów Audi A6 C6 - DEPO
- Abster
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 09 sie 2012, 22:27
- Imię: Abster
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa
Oryginalna pełna opcja S-Line
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 26 sie 2018, 18:11
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łagiewniki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
Hej,
Ja bym najpierw spróbował je doszczelnić na połączeniu klosza i obudowy silikonem dekarskim czarnym, jeżeli to by nie pomogło to można spróbować zrobić jedną dziurkę od dołu lampy blisko parowania i zobaczyć czy to pomoże w tym miejscu, jeżeli nie to zawsze można ją zakleić a jeżeli tak to dowiercić parę otworów.
Naprawdę tylko jedna osoba ma problem z parowaniem lamp?
Jeżeli chodzi o błąd i przygasanie dziennych to wystarczy dołożyć rezystor co załatwi sprawę, pewnie Depo dobrało rezystancję taką jak żarówka tylko nie wzięli pod uwagę tego, że żarówka szybciej zmienia swoją rezystancję ze względu na temperaturę, komputer wychwytuje spaloną żarówkę i odłącza zasilanie. Zjawisko to na pewno będzie się nasilało przy niższych temperaturach
Pozdrawiam
Ja bym najpierw spróbował je doszczelnić na połączeniu klosza i obudowy silikonem dekarskim czarnym, jeżeli to by nie pomogło to można spróbować zrobić jedną dziurkę od dołu lampy blisko parowania i zobaczyć czy to pomoże w tym miejscu, jeżeli nie to zawsze można ją zakleić a jeżeli tak to dowiercić parę otworów.
Naprawdę tylko jedna osoba ma problem z parowaniem lamp?
Jeżeli chodzi o błąd i przygasanie dziennych to wystarczy dołożyć rezystor co załatwi sprawę, pewnie Depo dobrało rezystancję taką jak żarówka tylko nie wzięli pod uwagę tego, że żarówka szybciej zmienia swoją rezystancję ze względu na temperaturę, komputer wychwytuje spaloną żarówkę i odłącza zasilanie. Zjawisko to na pewno będzie się nasilało przy niższych temperaturach

Pozdrawiam
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 26 sie 2018, 18:11
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łagiewniki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 26 sie 2018, 18:11
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łagiewniki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
Hej, wystarczy podłączyć ledy przez diodę prostowniczą odpowiedniej mocy do halogenów, żeby sygnał się nie cofał przy włączaniu ledów do halogenów, ale wtedy ledy będą się zapalały zawsze gdy się uruchomią halogeny. Pozdro
[ Dodano: 2020-01-13, 20:37 ]
Witam, jest ktoś w stanie zmierzyć jaka jest rezystancja na pinach od świateł dziennych?
Będzie wiadomo jaki rezystor trzeba dołożyć
Pozdro
[ Dodano: 2020-01-13, 20:37 ]
Witam, jest ktoś w stanie zmierzyć jaka jest rezystancja na pinach od świateł dziennych?
Będzie wiadomo jaki rezystor trzeba dołożyć

Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 28 sty 2020, 10:25
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
LAMPY DEPO LED DRL
Witam
Jestem tutaj "świeżak"
i potrzebuję rady doświadczonych mózgów 
Chciałem w swojej C6 zmienić lampy na:
https://allegro.pl/oferta/lampy-audi-a6 ... d00be2ff62
czy te lampy będą pasować jeśli swoje ori mam xenony, a nie bi-xenony
Jestem tutaj "świeżak"


Chciałem w swojej C6 zmienić lampy na:
https://allegro.pl/oferta/lampy-audi-a6 ... d00be2ff62
czy te lampy będą pasować jeśli swoje ori mam xenony, a nie bi-xenony

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 28 sty 2020, 10:25
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Ja w swojej C6 mam dokładnie takie:vikus pisze:W A6 C6 masz tylko 2 rodzaje lamp albo halogenowe albo bi-xenon (w jednej soczewce masz długie i krótkie na xenonie dlatego bi), który dodatkowo może być skrętny.
Te co podałeś będą pasować jeśli nie masz skrętnych.
https://allegro.pl/oferta/audi-a6-c6-04 ... 7785153644
mam przedliftową A6 C6 z czerwca 2006r. Czyli mam rozumieć że te DEPO będą pasować

Mateusz1995 pisze:Lepiej wymyślcie coś co można zrobić żeby te lampy nie parowały
No i przeczytałem cały wątek i du*@, ale po kolei najpierw odpowiem koledze co było u mnie powodem parowania lampy (zwłaszcza lewej) oczywiście mam założone lampy depo. Otóż po wyjęciu lampy cały tył lampy był zasyfiony błotem, brudem i czym tylko można było. Powód - brak owalnego dekielki w nadkoliu służącego do wymiany żarówki kierunkowskazu. Ale to nie wszystko, woda, która była wrzucana z opony na tylną część reflektora spływała sobie przez gniazdo elektryczne lampy do środka lampy. Gniazdo lampy dość luźno osadzone i bez uszczelki. Silikon załatwił definitywnie sprawę. Parowanie ustało
Ale pozostała sprawa wq*wiającego błędu lamp dziennych, które teraz nawet przestały już świecić w pozycji „auto”. Po zapłaceniu mandatu jeżdżę z włączonymi światłami drogowymi.
Po wymontowaniu i wpięciu „na krótko przewodem do PINu 7 i PINu 12 napięcia bezpośrednio z akumulatora - dzienne (pasek ledowy) pięknie świecą, przełączenie na pin 11 i 7 (7 to masa) ledy świecą delikatniej. Czyli błąd będzie gdzieś w sterowniku, który głupieje, albo może w przełączniku. Sprawdzałem napięcie na odpowiednich pinach wtyczki i niby wszystko gra.
Dalej nie rozumię dlaczego te lampy się zapalają i gasną a połączone „na krótko” wykazują normalne świecenie. Może jest tu jakiś elektronik, który coś podpowie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 26 sie 2018, 18:11
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łagiewniki
Witam. U Mnie lampy raz parują raz nie nawet nie patrzę już na to... Ale jak będę wymieniał zderzak to w dolnym rogu lampy rozwierce otwór wentylacyjny tak jak jest w oryginalnej bo w depo jest pół otworu zaślepione. Ledy u Mnie działają dobrze czasami błąd wyskoczy wtedy wyłącze I włączę światła I ok.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
"Dalej nie rozumiem dlaczego te lampy się zapalają i gasną a połączone „na krótko” wykazują normalne świecenie. Może jest tu jakiś elektronik, który coś podpowie?"
Przecież to normalne w naszych autach, włączają się dzienne, moduł wychwytuje błąd spalonej żarówki i odłącza zasilanie... dlatego te dzienne gasną po chwili. Już pisałem wcześniej, że jest źle dobrana rezystancja oszukująca moduł... jak ktoś może niech zmierzy jaka jest rezystancja na pinie 7 - 12. Trzeba to porównać ze standardową żarówką P21W.
Pozdro
Przecież to normalne w naszych autach, włączają się dzienne, moduł wychwytuje błąd spalonej żarówki i odłącza zasilanie... dlatego te dzienne gasną po chwili. Już pisałem wcześniej, że jest źle dobrana rezystancja oszukująca moduł... jak ktoś może niech zmierzy jaka jest rezystancja na pinie 7 - 12. Trzeba to porównać ze standardową żarówką P21W.
Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 139
- Rejestracja: 10 sie 2011, 22:23
- Imię: Marek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: Q5
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 2.0 TFSI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
Witam, temat gaśnięcia ledów ogarnąłem , powodem tego są opornice w lampie, które być może pod wpływem drgań lub wysokich tempereatur , - bo to się mocno nagrzewa nie działają prawidłowo. Trzeba rozebrać te opornice i przelutować poszczególne oporniczki ( jest ich chyba 9) lub wymienić na nowe. cała opornica mam mieć 1k ohma. jak będzie inna wartość , komputer wykryje spaloną żarówkę i odłącza zasilanie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były : 80 B3 2.0
80 B4 1,9 TDI
A6 C5 1,9 TDI i rózne inne pomiedzy nimi
A6 C6 2,7 TDI FWD manual - prawdziwy S-line
obecnie Q5 2015 2,0 TFSI
80 B4 1,9 TDI
A6 C5 1,9 TDI i rózne inne pomiedzy nimi
A6 C6 2,7 TDI FWD manual - prawdziwy S-line
obecnie Q5 2015 2,0 TFSI
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
Hej, trochę dziwny temat, oszukać komputer rezystancją 1k ohm?
Przecież na takiej rezystancji odłoży się tylko ok. 0,2W a oryginalna żarówka od dziennych ma 21W, LED'y też coś pobierają ale bez przesady...
Zazwyczaj rezystory oszukujące kompa mają po kilka ohm
Pozdro

Przecież na takiej rezystancji odłoży się tylko ok. 0,2W a oryginalna żarówka od dziennych ma 21W, LED'y też coś pobierają ale bez przesady...
Zazwyczaj rezystory oszukujące kompa mają po kilka ohm

Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm