[ A6 C6] Kontrolka poziomu paliwa "0"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 86
- Rejestracja: 20 lip 2009, 21:47
- Imię: Wojciech
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
[ A6 C6] Kontrolka poziomu paliwa "0"
Witam
Temat był poruszany wcześniej, ale w sumie nic się nie dowiedziałem co mogło by pomóc. Od kilku dni wskaźnik poziomu paliwa nie porusza się, a dystans wskazuje 0km, oczywiście dystrybutor na wyświetlaczu się świeci i piszczy, że nie ma paliwa. Paliwo w baku oczywiści jest i normalnie jeżdżę. Wyczytałem że to może być wina wtyczki, albo czujnika. Zdjąłem siedzenie, odkręciłem pokrywę poruszałem wtyczką i nic. No to zacząłem mierzyć napięcia, a tu na żadnym z 5 kabli nie ma zasilania. Czy to możliwe? Może to bezpiecznik, ale który i gdzie on jest. Jeżeli to czujnik to jak się tam dostać, czy całe to plastikowe koło należy odkręcić? Jeśli ktoś by miał jakiś pomysł to proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Wojtek
Temat był poruszany wcześniej, ale w sumie nic się nie dowiedziałem co mogło by pomóc. Od kilku dni wskaźnik poziomu paliwa nie porusza się, a dystans wskazuje 0km, oczywiście dystrybutor na wyświetlaczu się świeci i piszczy, że nie ma paliwa. Paliwo w baku oczywiści jest i normalnie jeżdżę. Wyczytałem że to może być wina wtyczki, albo czujnika. Zdjąłem siedzenie, odkręciłem pokrywę poruszałem wtyczką i nic. No to zacząłem mierzyć napięcia, a tu na żadnym z 5 kabli nie ma zasilania. Czy to możliwe? Może to bezpiecznik, ale który i gdzie on jest. Jeżeli to czujnik to jak się tam dostać, czy całe to plastikowe koło należy odkręcić? Jeśli ktoś by miał jakiś pomysł to proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Wojtek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 86
- Rejestracja: 20 lip 2009, 21:47
- Imię: Wojciech
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
Bardzo dziękuję ZelvaBOi za pomoc. Podpowiem na przyszłość tym którzy będą chcieli się dostać do baku, nie mając żadnych kluczy audi serivce. Potrzebne do zabiegu są 2 osoby, 2 młotki i 2 drewniane kliniki. Na trzy, cztery dwie osoby uderzają po przeciwnych stronach w obręcz młotkiem przez kliny i puszcza. Oczywiście robimy to z czuciem, bo to plastik. Nic się nie rysuje, łamie itp. Sukces gwarantowany. Odkręciłem prawą stronę i lewą. Odblokował się czujnik po odkręceniu prawej strony. Nie wiem jak się ściąga wężyki z paliwem, one mają plastikowe zapadki, nie zdjąłem ich, na razie nie potrzeba było, bo czujnik działa (może nie długo sytuacja się powtórzy, bo tak naprawdę nic nie zrobiłem, oprócz odkręcenia i delikatnego wyciągnięcia czujnika). Od góry jest 2 węże jedna kostka elektryczna i tak jakby wyjście na trzecią rurkę, czy wy macie ją podpiętą trzecim wężem? Pozdrawiam
Wojtek
Wojtek
ciekawe z tym kabelkiem
zapytaj kolegi ZelvaBOi od kogo wie co miał zrobić
pewnie od Mariusza ....
a usterka jest tylko jedna
! KONEKTORY
!
jak chcesz się dowiedzieć więcej wybierz się do ASO i zapytaj o TPI na brak wskazania ilości paliwa to wiele ci wyjaśni kolego
a dla ZelvaBOi serdeczne pozdrowienia ....

zapytaj kolegi ZelvaBOi od kogo wie co miał zrobić

a usterka jest tylko jedna


jak chcesz się dowiedzieć więcej wybierz się do ASO i zapytaj o TPI na brak wskazania ilości paliwa to wiele ci wyjaśni kolego
a dla ZelvaBOi serdeczne pozdrowienia ....
USUNIęTO - Regulamin Forum pkt 29!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1889
- Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
- Imię: MaTyS
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Iława
Kolega ZelvaBOi wspomniał ,że
Zresztą usterka braku wskazań poziomu paliwa u mnie i kilku innych kolegów, już dawno zdiagnozowana i rozwiązana bez ASO i twojej pomocy.
może źle się wyraził... .ZelvaBOi pisze:Jak teraz zadzialalo to pewnie masz pekniety kabelek - jeszcze laczy w jakims tam ulozeniu, ale z czasem przerwie sie permanentnie - moj umieral 4 miesiace.
Zresztą usterka braku wskazań poziomu paliwa u mnie i kilku innych kolegów, już dawno zdiagnozowana i rozwiązana bez ASO i twojej pomocy.

Witam,
Podłącze się pod temat. Mam samochod od jakiś 2 miesięcy i od początku zauważyłem ze coś mam ze wskaźnikiem paliwa. Wskazówka zaczęła mi dopierod dochodzić do minimum a okazalo się ze w baku juz prawie sahara ! Co dziwne nei zapaliła się rezerwa. Całe szczęście miałem jeszcze gaz. Po zalaniu ok 20-25L mam wskaznik w polowie. Ostatnio samochow spędzil 2 noce na dworzu (w nocy padało) i okazało się ze nie mam połowy jak wcześniej a już poniżej 1/4 (czyli tak w miare OK). Pojeździlem teraz znowu 2 dni i poziom się "naprawił" od błędnej wartości czyli w okolice połowy.
na tych ok 20L w baku FIS pokazuje zasięg ok 100km więc raczej ok...
Co może być przyczyną?
Podłącze się pod temat. Mam samochod od jakiś 2 miesięcy i od początku zauważyłem ze coś mam ze wskaźnikiem paliwa. Wskazówka zaczęła mi dopierod dochodzić do minimum a okazalo się ze w baku juz prawie sahara ! Co dziwne nei zapaliła się rezerwa. Całe szczęście miałem jeszcze gaz. Po zalaniu ok 20-25L mam wskaznik w polowie. Ostatnio samochow spędzil 2 noce na dworzu (w nocy padało) i okazało się ze nie mam połowy jak wcześniej a już poniżej 1/4 (czyli tak w miare OK). Pojeździlem teraz znowu 2 dni i poziom się "naprawił" od błędnej wartości czyli w okolice połowy.
na tych ok 20L w baku FIS pokazuje zasięg ok 100km więc raczej ok...
Co może być przyczyną?

witam ostatnio przerabiałem temat z kolegą z forum sami pospawalimy klucz z płaskowników czy odkręcaniu niczego nie połamalismy nie pokaleczyliśmy były problemy z kostkami w zbiorniku i wiązką na samym początku miernik na pinach 2i3 pokazywał zero i na 3i4 też było zero. Rozebraliśmy obydwa czujniki wypieliśmy kostki przy czujnikach i sprawdzaliśmy oporność czy reakują na przestawienie pływaków wszystko było ok. Jak narazie Audi jeździ i wszystko jest ok. Jak coś to zapraszam na spokojnie można to ogarnąć w 4godziny. Jestem też w stanie wykonać taki klucz. Jak coś to zapraszam na PW
Witam może mi ktoś doradzić widze ze duży talent w temacie ma matys i TRW wiec zapytam tak chodzi mi o to ze w AUDI a6 3.0 TDI QUATTRO mam problem taki iż wskaznik poziomu paliwa jak zatankuje cały zbiornik pokazuje mi 3.4 zbiornika i od czego mam zaczac proszę o konkretna odpowiedz z góry dzięki 

Gawlinski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1889
- Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
- Imię: MaTyS
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Iława
Zacznij od przeczytania tematu
https://a6klub.pl/a6-c6-27-tdi-kalibracja-wskaznika-paliwa-vt12929.htm
https://a6klub.pl/a6-c6-27-tdi-kalibracja-wskaznika-paliwa-vt12929.htm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Panowie dopadło i mnie,
wskaźnik paliwa raz działa, raz nie działa
myślicie, że wystarczy się dobrać do kostek połączeniowych czujnika i zlutować kable na stałe?
wskaźnik paliwa raz działa, raz nie działa
myślicie, że wystarczy się dobrać do kostek połączeniowych czujnika i zlutować kable na stałe?
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH