Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Kodowanie haka holowniczego

Elektryka
ODPOWIEDZ
Lech W
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Lech
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel

Kodowanie haka holowniczego

Post autor: Lech W » 07 lip 2023, 15:05

Kupiłem: Wiązka haka dedykowana Audi A6 C6 Kombi 2004-2011r /13-pin/
https://dobrehaki.pl/wiazka-haka-dedyko ... -6482.html

Wszystko dobrze zrobiłem. :)
Wymagane programowanie po montażu: tak

Próbuje włączyć ustawienia haka.
Niestety nie mam dość doświadczenia kodowaniu.

Muszę zrobić:
1) w module ABS?
2) w module CAN gateway?
3) w nowo powstałym module haka?
ale nie wiem gdzie :(

Ktoś pomoże?

Wojtek Bierbauer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Wojciech
Rocznik: 2014
Moje auto: A4 B8
Silnik: 2.0 TFSI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna

Re: Kodowanie haka holowniczego

Post autor: Wojtek Bierbauer » 11 lip 2023, 14:07

W zeszłym tygodniu robiłem, wszystko działa
Pozdrawiam 😉

Wojtek Bierbauer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Wojciech
Rocznik: 2014
Moje auto: A4 B8
Silnik: 2.0 TFSI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna

Post autor: Wojtek Bierbauer » 11 lip 2023, 22:08

Lech W
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: Lech W » 23 sie 2023, 13:24

Wojtek Bierbauer pisze:
11 lip 2023, 14:07
W zeszłym tygodniu robiłem, wszystko działa
Pozdrawiam 😉
Niestety u mnie nie działa.
Część rzeczy, które było tym materiale u mnie nie da się włączyć.
Nie da się włączyć kodowania. :(
Może masz nowszy model moje Audi jest z roku 2006.
Dasz radę pomóc mi?

Lech W
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: Lech W » 18 paź 2023, 09:17

Modernizacja zaczepu przyczepy (4F)