Demontaż tunelu środkowego MMI (zalanie przycisków)
Demontaż tunelu środkowego MMI (zalanie przycisków)
Witam, mam pytanie czy aby wyjąc przyciski wokół pokrętła aby je przeczyścić bo są poklejone od coli (NAVI, CAR, SETUP, TEL itp.) trzeba demontować cały tunel z drewna czy da rade wyjąć to jakoś podważając szary plastik z przyciskami od góry ? A jeśli musze wymontowac cały tunel drewniany ma ktoś może dokładny opis jak to zrobić ? Szukałem ale zazwyczaj są ogólne mało dokładne opisy. Znalazłem jedynie filmik z wyjeciem calego tunelu ale przyciski nadal zostają w nim.....
- sosna
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 486
- Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
- Kontakt:
Jak juz tunel rozkrecisz to zostaje ci panel mmi a to juz nie jest takie trudne, po prostu lecisz srubka po srubce az wyciagniesz gumke I plytke a wtedy distaniesz sie do przyciskow, wtedy wacik I cos do odtluszczenia I jedziemy, ps. ja tez mialem zalane po coli przyciski ale ze byly troszke zuzyte to kupilem sobie nowy panel I to jeszcze w kolorze czarnym
w uzywce idzie dobre poeniadze znalesc na necie, tylko ze ja Przy okazji dekory malowalem na black piano

zacznij z tylu zdejemnij nawiew na tyl podwaz plaskim srubokretem nastepnie porozpinaj 3 kostki nachyl sie jest jedna sruba 13 tka odkrec podlokietnik nastepnie przesun siedzenia na maks do tylu zdejmnij boczki sa na wciski po jednej i drugiej stronie sa po jednej srubce odkrec w popielniczce sa 2 srubki odkrec i 2 srubki w korytku pod podlokietnikem podwaz gume od galki biegow musi isc do gory nastepnie podnies lekko tunel i porozpinaj kostki od mmi od recznego podswietlenia popielniczki oraz zapalniczki powinien wyjsc juz tunel od spodu sa 4 srubki od mmi zdejmnij ramke od biegow chrom mmi masz juz na wieszku nastepne 4 srubki i mmi rozebrane pokretla nalezy podwazyc do gory i wyjda .mam nadzieje ze pomoglem prosciej sie nie da 15 min roboty
cezus
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 954
- Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
- Imię: Robert
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Kolego tutaj masz mój temat
viewtopic.php?t=57243 jak przestudiujesz dobrze powinienes dac rade:)

Jestem nowy na forum więc witam wszystkich użytkowników.
Proszę powiedzcie mi jak wymienić srebrną ramkę wokół przycisków MMI ?
Też trzeba cały tunel demontować ?
Ramka już zamówiona w ASO.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2015-09-18, 12:56 ]
Witam,
Dzięki za odpowieź :-P.
Ramka wymieniona. Jakby ktoś szukał to wygląda to tak (opis z angielskiego forum:
silver trim part num is 4F0864260A
to remove it you have to
turn car off and apply ebrake
put transmission in N
pull up on the leather surrounding shifter
pop out the left gear idicator displays
there are 11 tabs (3 on L&R&top and 2 on bottom) that are held by notches of the center console
the trick is to pop each tab up and over WITHOUT breaking the tab or bending the trim itself
Zajęło mi to 10 minut.
Koszt ramki w ASO 90 pln
Pozdrawiam
Proszę powiedzcie mi jak wymienić srebrną ramkę wokół przycisków MMI ?
Też trzeba cały tunel demontować ?
Ramka już zamówiona w ASO.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2015-09-18, 12:56 ]
Witam,
Dzięki za odpowieź :-P.
Ramka wymieniona. Jakby ktoś szukał to wygląda to tak (opis z angielskiego forum:
silver trim part num is 4F0864260A
to remove it you have to
turn car off and apply ebrake
put transmission in N
pull up on the leather surrounding shifter
pop out the left gear idicator displays
there are 11 tabs (3 on L&R&top and 2 on bottom) that are held by notches of the center console
the trick is to pop each tab up and over WITHOUT breaking the tab or bending the trim itself
Zajęło mi to 10 minut.
Koszt ramki w ASO 90 pln
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.