[A6 C6] Brak zapłonu, zero reakcji na kluczyk...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 11 mar 2012, 22:37
- Lokalizacja: Niedersachsen - Deutschland
Udało się
Majster miał VCDS-Lite (kopia zapasowa
) i nim się nie udało, ale odblokował MultiScan'em (jakiej firmy nie wiem). Jeszcze tylko odpiąć silniczek i po kłopocie, ale to już muszę szukać następnego szpeca. dzięki koledzy.


Raz Audi - zawsze Audi
Było: Audi A4 B5 sedan 1.8
Audi A6 C5 avant 2.8
Było: Audi A4 B5 sedan 1.8
Audi A6 C5 avant 2.8
Szanowni specjaliści - cały wątek przeczytany - wiem co mam zrobić - mam tylko mało czasu (kilka godzin).
Samochód niedawno kupiony, akurat trochę postał na mrozie i wygląda na problem z blokadą.
Proszę tylko o szybką podpowiedź - jak (jakie torxy) i które plastiki muszę zdjąć.
Torx 7? Tylko tę osłonę nad nogami czy osłonę „stacyjki” także?
Wszystko to oczywiście sam bym znalazł gdyby nie to że żona potrzebuje jechać autem w trasę na 3 dni a ja jestem w pracy (usterka wykryta z samego rana).
Za parę godzin wracam z VCDSem i mam mało czasu na naprawę - pogooglowałem i ani po niemiecku , angielsku i polsku nie mogę znaleźć manuala demontażu obudowy kolumny kierownicy (na youtube jeden niemiecki film ale dość szeroki i nie wiem czy muszę to wszsytko demontować).
Sorry za chaotyczny opis ale naprawdę czas bardzo nagli.
Z góry dzięki za pomoc.
Ps: Spodziewam się że na forum pewnie bym coś znalazł ale mam robotę a przeczytanie tego wątku i google już mi zajęły... dużo czasu
Samochód niedawno kupiony, akurat trochę postał na mrozie i wygląda na problem z blokadą.
Proszę tylko o szybką podpowiedź - jak (jakie torxy) i które plastiki muszę zdjąć.
Torx 7? Tylko tę osłonę nad nogami czy osłonę „stacyjki” także?
Wszystko to oczywiście sam bym znalazł gdyby nie to że żona potrzebuje jechać autem w trasę na 3 dni a ja jestem w pracy (usterka wykryta z samego rana).
Za parę godzin wracam z VCDSem i mam mało czasu na naprawę - pogooglowałem i ani po niemiecku , angielsku i polsku nie mogę znaleźć manuala demontażu obudowy kolumny kierownicy (na youtube jeden niemiecki film ale dość szeroki i nie wiem czy muszę to wszsytko demontować).
Sorry za chaotyczny opis ale naprawdę czas bardzo nagli.
Z góry dzięki za pomoc.
Ps: Spodziewam się że na forum pewnie bym coś znalazł ale mam robotę a przeczytanie tego wątku i google już mi zajęły... dużo czasu

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
żadne torxy nie potrzebne, ja się też przygotowałem i okazały się zbędne.
okręcasz tylko osłonę znad nóg kierowcy, tam jest chyba klucz 8 albo 10 i kilka zatrzasków (trzeba ciągnąć "do siebie"
potem wszystko masz na wierzchu, kabel albo ucinasz albo wyjmujesz pin z wtyczki
wsio haraszo?
oczywiście odcinasz kabel JAK KIERA JEST JUŻ ODBLOKOWANA!!!!
okręcasz tylko osłonę znad nóg kierowcy, tam jest chyba klucz 8 albo 10 i kilka zatrzasków (trzeba ciągnąć "do siebie"
potem wszystko masz na wierzchu, kabel albo ucinasz albo wyjmujesz pin z wtyczki
wsio haraszo?
oczywiście odcinasz kabel JAK KIERA JEST JUŻ ODBLOKOWANA!!!!
remont5 - znalazłem twoje zdjęcie wcześniej tylko myślałem że ty już zdjąłeś też obudowę kolumny.
Dzięki za info!
Tak dla pewności - wystarczy zrobić to co robi najeźdźca między 3:00 a 5:30 ?
Ps. Błąd usunięty - teraz tylko chcę się upewnić że nie wróci.
[ Dodano: 2016-11-29, 16:51 ]
Blokada kierwonicy wyłączona - jeszcze raz dzięki forumowicze - urotwaliście kontrakt żony
Ostatnie pytanie - jak udało wam się wyciągnąć pin z tej kostki?
Ja po otworzeniu owej nadal nie mogłem tego wyciągnąć a i kostka i "piny" źle znosiły działania różnych moich narzędzi tak więc skostniałymi palcami finalnie zmuszony byłem mało finezyjnie przewód ciąć.
Dzięki za info!
Tak dla pewności - wystarczy zrobić to co robi najeźdźca między 3:00 a 5:30 ?
Ps. Błąd usunięty - teraz tylko chcę się upewnić że nie wróci.
[ Dodano: 2016-11-29, 16:51 ]
Blokada kierwonicy wyłączona - jeszcze raz dzięki forumowicze - urotwaliście kontrakt żony

Ostatnie pytanie - jak udało wam się wyciągnąć pin z tej kostki?
Ja po otworzeniu owej nadal nie mogłem tego wyciągnąć a i kostka i "piny" źle znosiły działania różnych moich narzędzi tak więc skostniałymi palcami finalnie zmuszony byłem mało finezyjnie przewód ciąć.
Witam
I mnie dzisiaj rano dopadł ten problem. Brak zapłonu, brak reakcji na przekręcenie kluczyka. Z tym, że kierownica nie była zablokowana, ruszało się ciężko nią jak bez wspomagania ale blokady totalnej nie było. Przyszły pierwsze mrozy nie wiem czy to ma jakies znaczenie?
Więc, zostawiłem samochód i popołudniu po pracy przyjechałem z zapasowym kluczem od samochodu. Włożyłem zapasowy kluczyk przekręciłem i nic...Włożyłem gówny kluczyk do stacyjki i chyciło za drugim przekreceniem. Teraz wszytsko wróciło do normy.
Z tego co Panowie piszecie to ten problemna 100% pojawi się niebawem.
Co zatem teraz należało by zrobic? Jechac do elektormechanika, podpiąc pod komputer ,usunąc błady na przekaznikach a potem odciąc blokadę kierownicy(ten jeden kabelek z tych trzech) ?
Takie rozwiązanie było by najkorzystniejsze?
Teraz widzę, że wy macie inny model C6, ja mam C5 z 1999 roku . Czy to robi róznicę?
ps. Prosze o wyrozumiałość, jestem totalnym laikiem i nowym kierowcą Audi .
Pozdrawiam.
I mnie dzisiaj rano dopadł ten problem. Brak zapłonu, brak reakcji na przekręcenie kluczyka. Z tym, że kierownica nie była zablokowana, ruszało się ciężko nią jak bez wspomagania ale blokady totalnej nie było. Przyszły pierwsze mrozy nie wiem czy to ma jakies znaczenie?
Więc, zostawiłem samochód i popołudniu po pracy przyjechałem z zapasowym kluczem od samochodu. Włożyłem zapasowy kluczyk przekręciłem i nic...Włożyłem gówny kluczyk do stacyjki i chyciło za drugim przekreceniem. Teraz wszytsko wróciło do normy.
Z tego co Panowie piszecie to ten problemna 100% pojawi się niebawem.
Co zatem teraz należało by zrobic? Jechac do elektormechanika, podpiąc pod komputer ,usunąc błady na przekaznikach a potem odciąc blokadę kierownicy(ten jeden kabelek z tych trzech) ?
Takie rozwiązanie było by najkorzystniejsze?
Teraz widzę, że wy macie inny model C6, ja mam C5 z 1999 roku . Czy to robi róznicę?
ps. Prosze o wyrozumiałość, jestem totalnym laikiem i nowym kierowcą Audi .
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 11 mar 2012, 22:37
- Lokalizacja: Niedersachsen - Deutschland
[ Dodano: 2016-11-30, 08:20 ]
Ostatnie pytanie - jak udało wam się wyciągnąć pin z tej kostki?
Ja po otworzeniu owej nadal nie mogłem tego wyciągnąć a i kostka i "piny" źle znosiły działania różnych moich narzędzi tak więc skostniałymi palcami finalnie zmuszony byłem mało finezyjnie przewód ciąć.[/quote]
Dzisiaj zabieram się do odłączenia silniczka. Powiedz mi jakiego koloru kabelek odciąłeś? Czy może on ma jakiś numer na koszulce, generalnie jak zidentyfikować, który konkretnie kabel odłączyć od silniczka?
Ostatnie pytanie - jak udało wam się wyciągnąć pin z tej kostki?
Ja po otworzeniu owej nadal nie mogłem tego wyciągnąć a i kostka i "piny" źle znosiły działania różnych moich narzędzi tak więc skostniałymi palcami finalnie zmuszony byłem mało finezyjnie przewód ciąć.[/quote]
Dzisiaj zabieram się do odłączenia silniczka. Powiedz mi jakiego koloru kabelek odciąłeś? Czy może on ma jakiś numer na koszulce, generalnie jak zidentyfikować, który konkretnie kabel odłączyć od silniczka?
Raz Audi - zawsze Audi
Było: Audi A4 B5 sedan 1.8
Audi A6 C5 avant 2.8
Było: Audi A4 B5 sedan 1.8
Audi A6 C5 avant 2.8
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1083
- Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
- Imię: predki
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LEGNICA
kolego trzeba czytac posty ?odtwórz za linknidi05 pisze:Również wczoraj postanowiłem usunąć zasilanie rygla To jest pierwszy przewód od prawej tak jak na dołączonej focie widać<lol[url=http://images66.fotosik.pl/402/8bd725284ce6973dm.jpg]Obrazek[/URL]
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 11 mar 2012, 22:37
- Lokalizacja: Niedersachsen - Deutschland
Dziękuję bardzo, nie wiem jak , ale jakoś umknęła mi ta fotapredki pisze:kolego trzeba czytac posty ?odtwórz za linknidi05 pisze:Również wczoraj postanowiłem usunąć zasilanie rygla To jest pierwszy przewód od prawej tak jak na dołączonej focie widać<lol[url=http://images66.fotosik.pl/402/8bd725284ce6973dm.jpg]Obrazek[/URL]

Raz Audi - zawsze Audi
Było: Audi A4 B5 sedan 1.8
Audi A6 C5 avant 2.8
Było: Audi A4 B5 sedan 1.8
Audi A6 C5 avant 2.8
PodbijamPabloso80 pisze:Witam
I mnie dzisiaj rano dopadł ten problem. Brak zapłonu, brak reakcji na przekręcenie kluczyka. Z tym, że kierownica nie była zablokowana, ruszało się ciężko nią jak bez wspomagania ale blokady totalnej nie było. Przyszły pierwsze mrozy nie wiem czy to ma jakies znaczenie?
Więc, zostawiłem samochód i popołudniu po pracy przyjechałem z zapasowym kluczem od samochodu. Włożyłem zapasowy kluczyk przekręciłem i nic...Włożyłem gówny kluczyk do stacyjki i chyciło za drugim przekreceniem. Teraz wszytsko wróciło do normy.
Z tego co Panowie piszecie to ten problemna 100% pojawi się niebawem.
Co zatem teraz należało by zrobic? Jechac do elektormechanika, podpiąc pod komputer ,usunąc błady na przekaznikach a potem odciąc blokadę kierownicy(ten jeden kabelek z tych trzech) ?
Takie rozwiązanie było by najkorzystniejsze?
Teraz widzę, że wy macie inny model C6, ja mam C5 z 1999 roku . Czy to robi róznicę?
ps. Prosze o wyrozumiałość, jestem totalnym laikiem i nowym kierowcą Audi .
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 483
- Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
- Imię: Wiktor
- Rocznik: 2008
- Moje auto: Q7
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ciechanów
To robi wielką różnicę. W C5 jest normalna blokada i wydaje mi się, że to raczej problem ze stacyjką. Moim zdaniem wykasowanie błędów nic tu nie pomoże.Pabloso80 pisze:Teraz widzę, że wy macie inny model C6, ja mam C5 z 1999 roku . Czy to robi róznicę?
Pozdr...
Temat na forum Audi A6 C5 AFN. Paliwa w zbiorniku.
nastepny update....
U mnie padl modul komunikacji - kessy, czy cos takiego i nie mozna odblokowac kiery, wiec auto musze zapakowac na lawete i zawiesc do mechanika.
Teraz pojawia sie problem, automat to wiem jak odblokowac, ale niech ktos podpowie jak puscic elektryczny reczny. A najlepiej jeszce jak odlaczyc tą cholerna syrene od alarmu, bo jak tylko otwieram drzwi to sie odpala.
U mnie padl modul komunikacji - kessy, czy cos takiego i nie mozna odblokowac kiery, wiec auto musze zapakowac na lawete i zawiesc do mechanika.
Teraz pojawia sie problem, automat to wiem jak odblokowac, ale niech ktos podpowie jak puscic elektryczny reczny. A najlepiej jeszce jak odlaczyc tą cholerna syrene od alarmu, bo jak tylko otwieram drzwi to sie odpala.