[A6 C6] Brak zapłonu, zero reakcji na kluczyk...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Kasujesz blad i wtedy przekrecasz kluczyk na zaplon. Powinny zapalic sie zegary, jezeli sie nie zapalaja to przeczytaj jaki to blad i zlokalizuj (inna) usterke, np. przekaznik. Jezeli sie zapala to na podpietym zaplonie wypnij ten jeden kabel. Jak wypniesz zly to odetniesz zasilanie po zaplonie calego auta i bedziesz mial dalej to samo. Jak mnie pamiec nie myli to w tej wtyczce sa 3 kable, z czego jeden jest od zasilania silnika blokady. Jak wypniesz prawidlowy na wlaczonym zaplonie, to silnik zostanie w pozycji rozblokowanej blokady. Jak wypniesz go na wylaczonym zaplonie to nigdy nie uda sie go przesunac zeby wlaczyc zaplon.
Kolego robiłem tak jak pisałeś, przekaźniki sprawdzone wszystkie. nawet na odpietej wtyczce dalej nic. tylko zastanawia mnie dlaczego jak mocniej pociągne kierownice to kierownica przeskakuje (kola nie skrecają). czy wymienial ktoś całą kolumne kierownicza z blokada ? czy trzeba sciągać kierownice ? czy wystarczy tylko odkręcić te 4 śruby na torx'ie ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Podaj jaki masz blad, dokladny numer z opisem. Wierzyc mi sie nie chce.Ftyczek pisze:Kolego robiłem tak jak pisałeś, przekaźniki sprawdzone wszystkie. nawet na odpietej wtyczce dalej nic. tylko zastanawia mnie dlaczego jak mocniej pociągne kierownice to kierownica przeskakuje (kola nie skrecają). czy wymienial ktoś całą kolumne kierownicza z blokada ? czy trzeba sciągać kierownice ? czy wystarczy tylko odkręcić te 4 śruby na torx'ie ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
No no czeka Cie rzezba albo szukanie magika ktory teraz przepisze Ci wszystko ze starej do nowej, bo blokada jest elementem immobilizera. Wiec jezeli stara jest taka sama jak nowa, to mozna przeniesc eepromy... a jezeli nie to czeka Cie dopisywanie kluczykow, sterownikow silnika/skrzyni i component protection. Jezeli w starej masz zepsuty tylko silnik, to mozesz przelozyc wszystko bez elektroniki (zostawic elektronike stara oryginalna), ale jezeli uszkodzone masz mikrowlaczniki... to najprosciej bedzie je wymienic... i nowa blokade sprzedac razem z kolumna...
Ogolnie zycze powodzenia
Ogolnie zycze powodzenia
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga