[A6 C6] Brak świateł do jazdy dziennej, wyswietla że żarówka
[A6 C6] Brak świateł do jazdy dziennej, wyswietla że żarówka
Panowie, pierwsze pytanie to ustawienie włącznika świateł do jazdy dzienne, w którą pozycje ?
Na wyświetlaczu pokazuje mi że żarówka spalona, wiec dzis rozebrałem lampe od strony kierowcy i okzauje sie że jest dobra (żarówki 21W)Z dugiej strony nie rozbierałem i nie wiem czy może być że jak tamta będzie spalona to dwie nie będą świecić ? Bo właśnie dwie mi nie świecą.
Xenony świecą normalnie, pozycyjne też ok, ale te nie świecą, co może być ? Tym bardziej że fis pokazuje spaloną żarówke
Na wyświetlaczu pokazuje mi że żarówka spalona, wiec dzis rozebrałem lampe od strony kierowcy i okzauje sie że jest dobra (żarówki 21W)Z dugiej strony nie rozbierałem i nie wiem czy może być że jak tamta będzie spalona to dwie nie będą świecić ? Bo właśnie dwie mi nie świecą.
Xenony świecą normalnie, pozycyjne też ok, ale te nie świecą, co może być ? Tym bardziej że fis pokazuje spaloną żarówke
- arturro_A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 07 lut 2008, 20:16
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: B-stok
Re: [A6 C6] Brak świateł do jazdy dziennej, wyswietla że żar
MMI CAR+SETUP/Exterior lighting/Daylight headlight na ONarczi10 pisze:Panowie, pierwsze pytanie to ustawienie włącznika świateł do jazdy dzienne, w którą pozycje ?
actom , tak jak podales to jutro probuje wejsc w mmi i mam prosbe bo pewnie masz jakis opis co i jak wchodzic w mmi zeby poustawiac a nie pomieszac
Tak panowie, mam c5 i c6 (c6 swiezo nabyty) wiec opis mam pod c5 a temat mialem zalozony na c6, czyli pewnie ok
a moze ewentualnie dopisze w opisie ze jest jeszcze c 6
Tak panowie, mam c5 i c6 (c6 swiezo nabyty) wiec opis mam pod c5 a temat mialem zalozony na c6, czyli pewnie ok
a moze ewentualnie dopisze w opisie ze jest jeszcze c 6
Z tymi pasami to powiem Wam że w dziś w golfie V z 2006 roku odłączyłem całkowicie kontrolke i brzęczek pasów i to śmiesznie prosto, pod siedzniami (kierowcy i pasażera były takie zaślepki a pod nimi wtyczki z przewodami i postanowiłem zobaczyć co się stanie po odłączeniu a tu ciekawoska pasy wyłączone. Podejżewam że w Audi może być podobnie, na dniach to sprawdze
A mógłbyś podzielić się tajemną wiedzą jak to zrobić. Niestety nie udało mi się wyłączyć dzwonka od pasów.olo_gsm pisze:Wszystko o czym piszecie można konfigurować zmieniając kodowanie sterownika. Można to zrobić dowolnym VAGiem/VASem. Polecam VAG-COMa (wersje od 607 w górę) i program Lcode, który bardzo pomaga w kodowaniu. Ewentualnie zapraszam do Włocławka, zrobimy na miejscu.
Kod: Zaznacz cały
# xxxxx?x: Seatbelt Warning (3-6 = MY 2005+ only)
* 0 = No Seatbelt Warning
* 1 = Seatbelt Warning (EU-NCAP)
* 2 = Seatbelt Warning (NAR Old)
* 3 = Seatbelt Warning (NAR New)
* 4 = Seatbelt Warning (EU-NCAP incl. Passenger)
* 5 = Seatbelt warning (NAR Old incl. Passenger)
* 6 = Seatbelt Warning (NAR New incl. Passenger)
Ale może jest jakaś możliwość która nie została opisana
Właśnie przetestowałem, po wybraniu w Central Electronics [09] Northern European Countries [2] światła dzienne świecą razem z obrysem, czyli tak jak u nas powinny. Tylko wydaje mi się że trzeba będzie zmienić też korekcję przezroczystości czujnika świateł, odniosłem wrażenie że przełączanie świateł z dziennych na główne odbywa się wcześniej niż poprzednio (tzn. przy wyższym natężeniu światła dziennego), ale to może tylko moje odczucie.arczi10 pisze: Na allegro reklamują się że włączają do świateł dzinnych tylnie, tak ze swiecą tył i przód, wiecie o co chodzi ?
Kod: Zaznacz cały
# 0xxxxx?: Country
* 1 = Rest of World (RoW)
* 2 = Northern European Countries (Sweden/Finland/Norway/Denmark)
* 3 = USA
* 4 = Canada
- pan42
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 816
- Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2022
- Moje auto: Q5
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 2.0TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lubelskie
Actom, mam jeszcze jedno pytanie, jakiego masz Vaga i jaki program. Po informacjach, które uzyskałem na stronach dotyczących tego urządzenia wywnioskowałem, że do aut po 2004 roku potrzebny jest nowy typ Vag. Następne pytanie, czy nie można tego zrobić wchodząc w menu serwisowe MMI, czy ktoś tego próbował.