brak klaksonu
brak klaksonu
Brak klaksonu, bezpiecznik dobry, podłączone na krotko działają, brak błędów, podczas testu vagiem tez nie działają, jest jakiś przekaźnik od klaksonu??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zdolnyśląsk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zdolnyśląsk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 sty 2016, 18:59
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZCH
Witam
Ma ktoś może schemat elektryczny z obwodem klaksonu. Muszę sprawdzić co się z moim stało.
Dzięki wszystkim za pomoc, jak zwykle sam muszę wszystko robić . Usterka usunięta, przyczyna- mechanik nie docisnął dobrze wtyczkę dziesięciopinową czarną która się znajduje przy lewej przedniej lampie.
Pozdrawiam wszystkich.
Ma ktoś może schemat elektryczny z obwodem klaksonu. Muszę sprawdzić co się z moim stało.
Dzięki wszystkim za pomoc, jak zwykle sam muszę wszystko robić . Usterka usunięta, przyczyna- mechanik nie docisnął dobrze wtyczkę dziesięciopinową czarną która się znajduje przy lewej przedniej lampie.
Pozdrawiam wszystkich.
jakby ktoś potrzebował do audi A6 C6 , nowy oryginalny klakson BOSCH niski i wysoki ton w komplecie 2szt. to polecam tu komplet za 120zł
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... Items.html
jedyna rzecz jaka jest inna w tych klaksonach to wtyczki. Oryginalne trzeba uciąć i zarobić normalne konektorki.
Dziwi mnie też, że używane (nie wiadomo co warte bo już 10 letnie) wystawiane na allegro są po 80zł do 120zł.
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... Items.html
jedyna rzecz jaka jest inna w tych klaksonach to wtyczki. Oryginalne trzeba uciąć i zarobić normalne konektorki.
Dziwi mnie też, że używane (nie wiadomo co warte bo już 10 letnie) wystawiane na allegro są po 80zł do 120zł.
Panowie, konieczności zdejmowania zderzaka nie ma. Ja wymieniałem klaksony bez demontażu zderzaka. Wystarczy zdjąć tę osłonę plastykową która jest na górze i pod nią bezpośrednio będą chłodnice oraz klaksony. Dużo miejsca tam może nie ma ale ja z moimi nie małymi rękoma dałem radę. No wiadomo łapy pozadzierane z braku miejsca ale idzie to zrobić.
Problemem większym okazało się, były gniazda podłączeniowe w nowych klaksonach. Pozycja tych gniazd w moim przypadku była inna niż w oryginale. Skutkuje to tym, że kable oryginalne są za krótkie i nie ma możliwości podłączenia - brakuje dosłownie 3-5cm. Ja nie chciałem ciąć kabli i przedłużać, więc wypiąłem przewody z oryginalnych miejsc i skróciłem ich drogę tak aby sięgnęły do klaksonu.
Problemem większym okazało się, były gniazda podłączeniowe w nowych klaksonach. Pozycja tych gniazd w moim przypadku była inna niż w oryginale. Skutkuje to tym, że kable oryginalne są za krótkie i nie ma możliwości podłączenia - brakuje dosłownie 3-5cm. Ja nie chciałem ciąć kabli i przedłużać, więc wypiąłem przewody z oryginalnych miejsc i skróciłem ich drogę tak aby sięgnęły do klaksonu.