Mam a6 po lifcie i tez mnie nie powalają światła - mam pytanie .
Czy wymiana projektorów odbywa się tyłem przez otwór czy trzeba rzeźbić z rozklejeniem szyby ?
Mam a6 po lifcie i tez mnie nie powalają światła - mam pytanie .
Czy wymiana projektorów odbywa się tyłem przez otwór czy trzeba rzeźbić z rozklejeniem szyby ?
O ile jest to sam bi-xenon nie skrętny to wymiana tyłem..bez rozklejania...
Mam a6 po lifcie i tez mnie nie powalają światła - mam pytanie .
Czy wymiana projektorów odbywa się tyłem przez otwór czy trzeba rzeźbić z rozklejeniem szyby ?
O ile jest to sam bi-xenon nie skrętny to wymiana tyłem..bez rozklejania...
bi- xenon nie skrętny - to mówisz ,że sobie poradzę ?
Dzwoniłem dzisiaj do tej firmy i maja dokładnie sprawdzić jakie projektory będą pasowały do moich lamp bo u mnie są xenony D3S.
mxzibi pisze:
Mam a6 po lifcie i tez mnie nie powalają światła - mam pytanie .
Czy wymiana projektorów odbywa się tyłem przez otwór czy trzeba rzeźbić z rozklejeniem szyby ?
O ile jest to sam bi-xenon nie skrętny to wymiana tyłem..bez rozklejania...
bi- xenon nie skrętny - to mówisz ,że sobie poradzę ?
Dzwoniłem dzisiaj do tej firmy i maja dokładnie sprawdzić jakie projektory będą pasowały do moich lamp bo u mnie są xenony D3S.
To sobie poradzisz...No mniew też pytali jako palnik a u mnie jest D2S więc nie ma problemu u mnie...ale są ogarnięci ale nie wiem czy akurat evox-r-ów na D3S chyba nie ma...ale na pewno Ci coś wymyślą..
Kliknij w baner reklamy regeneracji reflektorów i zakładka TV i tam masz jak gość wykręca projektor..
[ Dodano: 2014-05-24, 20:41 ]
Pytanie do znawców tematu.
Czy do naszych przetwornic pasują inne startery niż te z oryginału?
Nie do końca te evox=y są P&P
czemu evo-x nie jest p&p, ja pytałem w jednej firmie (info pw) sprzedają takie soczewki i mówią że są P&P.
Starter zostaje obecny, wykręca się tylko odbłyśnik z soczewką, robi się pewnie adaptacje i gotowe.
Niestety trzeba demontować zderzak i wykręcać lampy
To czekam kolego na info,
masz może jakieś fotki jak wymieniałeś? Może dałbyś jakiś opis, czy sama wymiana faktycznie jest P&P ?
Będzie dla potomnych, sam się zastanawiam czy za jakiś czas nie wymienić na evox-r
kamil666 pisze:To czekam kolego na info,
masz może jakieś fotki jak wymieniałeś? Może dałbyś jakiś opis, czy sama wymiana faktycznie jest P&P ?
Będzie dla potomnych, sam się zastanawiam czy za jakiś czas nie wymienić na evox-r
Na pewno napiszę poradę jak skończę ten projekt ..mam foty z przed modyfikacji i zrobię foty efektu końcowego...wymiana jest prosta...wykręcasz stary projektor i wkręcasz 2 gi tylko trzeba powiększyć otwory montażowe i przełożyć śróbki mocowania odbłyśnika.
a adaptery będą prawdopodobnie te
Te adaptery są niezbędne do montażu evox-r..lampa A6C6 jest dość spora ale po wpakowaniu tego wszystkiego jest dość tam ciasno
[ Dodano: 2014-06-01, 10:34 ]
Projekt zakończony sukcesem.. Czekam na całkowite rozpalenie się palników..foty zrobione i będę klecił poradę No i jeszcze regulacja świateł bo trochę są rozjehsne
Potwierdzam, Evox-r z adapterami ze zdjecia pasują p&p. Muszę tylko ustawić światła, poczekać aż się sciemni i zrobię fotki. 3 godziny roboty na spokojnie.
Podepnę się do tematu. Jestem właścicielem A6 C6 lift z LED-ami wyposażonym w Bi-Xenon. Mam kilka pytań odnośnie działania tych świateł.
Zauważyłem, że do jednorazowgo "mrugnięcia" długimi, włączane są żarówki wewnętrzne w lampie - żółte. A, gdy włącze długie "na stałe" to wtedy świeci mi xenon. Czy tak ma być? Wcześniej miałem BMW i tam niezależnie czy mrugałem, czy na stałe włączałem długie, zawsze wykorzystywana była żarówka xenonowa.
Czy ta wewnętrzna żarówka spełnia jeszcze jakąś rolę, oprócz "mrugania" długimi? Jakieś doświetlanie zakrętów, etc.?
wariat12233,
I jak kolego efekt? Ja muszę jeszcze lampy wypolerować i będzie git. Teraz wiem że mam światła. Nadal brakuje mi czasu na sklecenie porady.
Koledzy podepnę się do tematu gdyż mam taki sam problem.
W swoim C6 ( posiadam je od ok. 0,5 roku ) postanowiłem wymienić żarniki gdyż jakoś oświetlenie pozostawiała dużo do życzenia. Założyłem zamienniki (ok. 60zł kpl) bo tylko je miałem pod ręką a zależało mi na czasie i niestety poprawy nie zauważyłem. Po zmroku mam wrażenie jakby 15-20m przed autem było niedoświetlone i generalnie jak jest pół - mrok to ciężko stwierdzić czy światła się świecą czy nie ( W sumie stare żarniki świeciły podobnie a było to oryginały osramu)
Zastanawiam się czy to nie jest wina żarników czy też właśnie wypalonego odbłyśnika. Moje C6 jest z 2005r z Bixenonem skrętnym. Jak można sprawdzić czy wina leży po stronie żarników (kupić lepsze i wsadzić ?) czy po stronie przepalonych soczewek ? (da się jakoś ocenić stan odbłyśnika ? )
Trzeba wyciągać lampę, albo porobić jakoś zdjęcia po zdemontowaniu dekielka od tyłu. Ja delikatnie widziałem odbłyśnik po zdemontowaniu lampy i był bardzo matowy i kropkowaty.
Ja właśnie jestem po wymianie odbłyśników (na nowe napylone na lustro) i soczewka jest krystalicznie biała (jest czyszczona), a nie mleczna jak była. Światłą świecą teraz chyba ze 3 razy mocniej niż przed regeneracją. Robiłem to w hc regeneracja Huber Cugier.