cześć,
Potrzebuję namiarów na lokalizacje przekaźnika i bezpiecznika pompy paliwa.
Silnik BMK rocznik 2005.
Dzisiaj woziło odmówiło współpracy po kilku kilometrowej przejażdżce. Pierwsza autopsja brak paliwa pomiędzy filtrem a pompa WC.
Bezpiecznik i przekaźnik pompy paliwa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Dzięki za info,
Błędów w sterowniku brak, przekaźnik jak i bezpiecznik sprawny,
Paliwo leci do filtra hura, pompa czysta jak na 300 tyś super
paliwo przechodzi przez filtr super 300 ml napełnił w 10s wiec jakieś ciśnienie jest.
lecz nie możne bąbla z powietrzem przepchnąć przez pompę
.
po odkręceniu dopływu przy pompie udało się bąbel powietrzny usunąć,
odkręcam po stronie przelewu niestety ropa nie leci, odkręcam od strony wysokiego ciśnienia ropa nie leci
.
niestety padła bateria wiec ciężko coś dalej sprawdzić,
koledzy jakieś pomysły
[ Dodano: 2018-12-13, 21:32 ]
Bateria naładowana, plak w dolot po drugim obrocie samochód odpalił.
Wcześniej odpowietrzylem zasilanie pompy WC starym mało wyrafinowanym sposobem.
Błędów w sterowniku brak, przekaźnik jak i bezpiecznik sprawny,
Paliwo leci do filtra hura, pompa czysta jak na 300 tyś super

paliwo przechodzi przez filtr super 300 ml napełnił w 10s wiec jakieś ciśnienie jest.
lecz nie możne bąbla z powietrzem przepchnąć przez pompę

po odkręceniu dopływu przy pompie udało się bąbel powietrzny usunąć,
odkręcam po stronie przelewu niestety ropa nie leci, odkręcam od strony wysokiego ciśnienia ropa nie leci

niestety padła bateria wiec ciężko coś dalej sprawdzić,
koledzy jakieś pomysły

[ Dodano: 2018-12-13, 21:32 ]
Bateria naładowana, plak w dolot po drugim obrocie samochód odpalił.
Wcześniej odpowietrzylem zasilanie pompy WC starym mało wyrafinowanym sposobem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 mar 2019, 21:05
- Imię: Adam
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Białogard
Re: Bezpiecznik i przekaźnik pompy paliwa
Dodam tylko coś ze swojego doświadczenia bo sam miałem problem z pompa paliwa w zbiorniku auto gasło nagle kontrolka świec i koniec stoimy.
po dobraniu się do wtyczki Pompy pod kanapa ,zasileniu pompy bezpośrednio z aku.żeby moc dojechać do domu, zasilanie nagle wracało na wtyczkę (w kostkę zasilająca pompę wpiolem kontrolkę zrobiona z żarówki ) a pompa chodziła na krótko
Wyczyściłem sniedz na kostkach które są z lewej strony podszybia bo uszczelka się podwinęła i zaciekalo złożyłem działa - ale nie długo
Auto znów stanęło ten sam objaw
Pomyślałem złe wyczyszczenie styków to powtórka czyszczenia i znów złożenie -działa ale jak w pierwszym przypadku podczas jazdy znów zgasło
Przyczyna był przekaźnik na podszybiu 395 on jest od pompy prostokątny nie 614 Kwadratowy
po dobraniu się do wtyczki Pompy pod kanapa ,zasileniu pompy bezpośrednio z aku.żeby moc dojechać do domu, zasilanie nagle wracało na wtyczkę (w kostkę zasilająca pompę wpiolem kontrolkę zrobiona z żarówki ) a pompa chodziła na krótko
Wyczyściłem sniedz na kostkach które są z lewej strony podszybia bo uszczelka się podwinęła i zaciekalo złożyłem działa - ale nie długo
Auto znów stanęło ten sam objaw
Pomyślałem złe wyczyszczenie styków to powtórka czyszczenia i znów złożenie -działa ale jak w pierwszym przypadku podczas jazdy znów zgasło
Przyczyna był przekaźnik na podszybiu 395 on jest od pompy prostokątny nie 614 Kwadratowy