Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C6] Awaria przednich wycieraczek

Elektryka
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KrisP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:32
Lokalizacja: Eindhoven/Holandia

[ A6 C6] Awaria przednich wycieraczek

Post autor: KrisP » 09 sie 2011, 13:11

Chcialbym sie dowiedziec czy spotkaliscie sie z problemem zacinajacych sie/przycinajacych przednich wycieraczek. Objawia sie to tym ze w momencie wlaczenia przesuwaja sie jakby skokowo i zmienia sie tez zakres dzialania. Zlozone tez nie do konca dochodza do swojej pozycji parkowania. W trybie serwisomym wychodza jak trzeba do polowy szyby, ale po jego wylaczeniu nie chca sie chowac.
Dzisiaj zaczelo sie cos takiego u mnie objawiac i po konsultacji z serwisem dowiedzialem sie ze wycieraja sie oski i ze to czesta usterka w C6..
Niestety naprawa polega na wymianie calego napedu (wraz z silniczkiem) i koszty tego w serwisie audi w NL to 635 euro..
Na szczescie robocizna w PL jest tansza wiec w Krakowie calosc wychodzi ok 1500 zl. Koszt samego napedu to ok 270 euro w PL i NL.

Do czego zmierzam..kwota za naprawe to calkiem spora suma i wydaje mi sie ze kryje sie tutaj jakas wada fabryczna bo za usterke glupiej oski placi sie jak za wymiane modulu.
Jak narazie:
Chip - 272hp, 526Nm
Wydech ABT
i pare innych komponentow z S6..RS6
pelna pielegnacja SWISSWAX (woski: Shield + Concorso)
https://a6klub.pl/album_personal.htm?user_id=16500

lucas0000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 06 lis 2010, 22:36
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: lucas0000 » 09 sie 2011, 23:15

Miałem to samo nic nie wymieniaj,
Uratowałem je w ten sposób, ze spryskałem WD-40

Awatar użytkownika
Jarecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 896
Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Silesia
Kontakt:

Post autor: Jarecki » 10 sie 2011, 18:30

KrisP, mozesz tez posilkowac sie tym dobrze opisanym tematem a6-c5-all-drgajace-wolno-dzialajace-sta ... t11931.htm
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6. ;)

Tomas

Post autor: Tomas » 10 sie 2011, 19:18

c5 ma calkiem inne prowadnice i sworznie temat przerabialem u siebie ze 2 lata temu ,kup tylko nowy mechanizm bez silniczka ,stary nie jest do uratowania po jakims czasie spryskania WD40 i czyszczeniu tulejek problem powraca u mnie do tego stopnia sie zatarly ze pękla prowadnica! pamiętaj o silniku ja go nawet przy wymianie mechanizmu nie odpinalem od wtyki bo pozniej trzeba przeprowadzac adaptacje i jakbys chcial zakladac inny silnik jest na nim CP

kup jak najmlodszy mechanizm po 2008 lift (podobno poprawiony)nawet z silnikiem http://allegro.pl/listing.php/search?st ... ce82fe39d8

wymiana nie jest trudna :]

Awatar użytkownika
KrisP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:32
Lokalizacja: Eindhoven/Holandia

Post autor: KrisP » 11 sie 2011, 13:17

Tomas pisze:c5 ma calkiem inne prowadnice i sworznie temat przerabialem u siebie ze 2 lata temu ,kup tylko nowy mechanizm bez silniczka ,stary nie jest do uratowania po jakims czasie spryskania WD40 i czyszczeniu tulejek problem powraca u mnie do tego stopnia sie zatarly ze pękla prowadnica! pamiętaj o silniku ja go nawet przy wymianie mechanizmu nie odpinalem od wtyki bo pozniej trzeba przeprowadzac adaptacje i jakbys chcial zakladac inny silnik jest na nim CP

kup jak najmlodszy mechanizm po 2008 lift (podobno poprawiony)nawet z silnikiem http://allegro.pl/listing.php/search?st ... ce82fe39d8

wymiana nie jest trudna :]

Wczoraj zostalo wyszstko rozebrane i okazalo sie ze trzpienie sa tak zapieczone w tulekjach ze trudno we dwie osoby bylo przemiescic 2 pprowadnice wzdluz wzgledem siebie a wybicie trzpieni nie obylo sie bez problemow (nawet z obfitym pryskaniem WD40!) Na szczescie udalo sie wszystko rozlozyc i przesmarowac i zlozyc tylko pozostaje kwestia odpowiedniego ustawienia wzgledem trzpienia silnika z czym moze byc problem. Dzisiaj ciag dalszy.

Mam nadzieje ze adaptacja nie bedzie potrzeba bo w czasie diagnozowania problemu, silnik zostal odlaczony z calym mechaniznem i podlaczany kilkukrotnie. Powinien miec jakas pozycje "parkowania" do ktorej sam powraca po podlaczeniu...a moze sie myle?
Jak narazie:
Chip - 272hp, 526Nm
Wydech ABT
i pare innych komponentow z S6..RS6
pelna pielegnacja SWISSWAX (woski: Shield + Concorso)
https://a6klub.pl/album_personal.htm?user_id=16500

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga