Witam
w lutym 2015 kupiłem akumulator Varty 110 Ah. Do tej pory było wszystko ok. Jakieś miesiąc temu pojawiły się pierwsze problemy, rano słabo kręcił, pomyślałem - zrobiło się zimno i dawno nie ładowałem jeżdżę głównie po mieście, trzeba naładować i tak zrobiłem. Wytrzymał tydzień i znowu rano padaka - rozrusznik nie zakręci. Pojechałem do elektryka , sprawdził ładowanie jest ok. mów naładuj - dobra naładowałem ok.5h - prostownik pokazał na wskaźniku naładowany. pojechałem w trasę ( zrobiłem ok.300 km i na pewno się doładował) i po tygodniu rano już rozrusznik ciężko zakręcił , ale zapalił - na MMI pokazało stan aku100% . Pojechałem na zakupy zgasiłem i po ok.15 min. już nie zapalił Wsadziłem inny stary 7 letni i kręci super. Zawiozłem Vartę do sprawdzenia do mojego elektryka , po dwóch dniach powiedział , że miał 5V i dziwnie bardzo szybko się naładował i na razie trzyma wg niego aku nie ma pojemności . Jako że aku jest na gwarancji do lutego 2017 zawiozłem do InterCarsu- (bo tam kupiłem) i wczoraj mi odpowiedzieli , że aku jest sprawny. Teraz już od tygodnia jeżdżę na starym 6 letnim i jest ok. więc raczej z autem jest wszystko dobrze. Pomóżcie , może ktoś miał podobny przypadek , przecież do kosztowało ok. 600 zł i taki bubel .
Akumulator na gwarancji - padł?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 139
- Rejestracja: 10 sie 2011, 22:23
- Imię: Marek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: Q5
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 2.0 TFSI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
Akumulator na gwarancji - padł?
Były : 80 B3 2.0
80 B4 1,9 TDI
A6 C5 1,9 TDI i rózne inne pomiedzy nimi
A6 C6 2,7 TDI FWD manual - prawdziwy S-line
obecnie Q5 2015 2,0 TFSI
80 B4 1,9 TDI
A6 C5 1,9 TDI i rózne inne pomiedzy nimi
A6 C6 2,7 TDI FWD manual - prawdziwy S-line
obecnie Q5 2015 2,0 TFSI
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 44
- Rejestracja: 08 gru 2015, 21:56
- Lokalizacja: Pyrlandia
Kolego jedź do zakładu gdzie tylko zajmują się sprzedażą akumulatorów tam ci sprawdzą i dadzą opinię co jest nie tak inter-cars odpycha się bo to tzw. sprzedawcy a nie mechanicy i niewiele mają wspólnego z wiarogodnością.
U mnie również akuma jest dobra ale po podłączeniu do urządzenia specjalistycznego okazało się że prąd pod obciążeniem spiernicza jak szalony wystarczy że jedna cela padnie to cały aku jest do wyrzucenia latem pociągnie ale zima pokazuję że jest do niczego
Walcz z nimi bo ja także potrafię naładować taki zepsuty akumulator ale to nie zmienia faktu że jest zepsuty
U mnie również akuma jest dobra ale po podłączeniu do urządzenia specjalistycznego okazało się że prąd pod obciążeniem spiernicza jak szalony wystarczy że jedna cela padnie to cały aku jest do wyrzucenia latem pociągnie ale zima pokazuję że jest do niczego
Walcz z nimi bo ja także potrafię naładować taki zepsuty akumulator ale to nie zmienia faktu że jest zepsuty
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
Miałem taki sam aku, wytrzymał mi też około roku i padł. Aku też zakupiłem w inter cars, tylko że przez firmę ,,elektromechanika pojazdowa '' i pojechałem oddać w ramach gwarancji, walczyłem z nimi chyba z pół roku, bo nie chcieli mi uznać reklamacji - odpowiedź zawsze była że ,, W odpowiedzi na Państwa reklamację .............................. aku poddano weryfikacji technicznej, podczas testu itd. uzyskane wyniki pomiarów świadczą że akumulator jest sprawny technicznie. Ja im udowodniłem że akumulator jest nie sprawny technicznie a to z tego względu że z chwilą sprzedaży minęło 15 m-cy od daty jego produkcji / jeszcze w tamtym czasie rok produkcji i kwartał były oznaczane kolorowymi kółkami / i za długo leżał na półce nawet nie będąc doładowywanym gdzie jego napięcie spoczynkowe było mniejsze przez dłuższy okres niż 12,5 V. W końcu uznali mi reklamację i kupiłem Bosch-a - jest super.marok111 pisze:może ktoś miał podobny przypadek
Tak że kolego nie poddawaj się tylko walcz o swoje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 357
- Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
- Imię: Hubert
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kiedyś już o tym pisałem. W moim przypadku, nie wyłączał się napęd CDcamelllcamelll pisze:Przecież kolega marok111 pisze że na starym aku jest wszystko OK - to raczej w aucie bym nic nie szukał.czarcil pisze:rada z napedu dvd wyciagaj plyty lub mozesz miec zwarcie na ryglu kierownicy
Dzieje się to przypadkowo, kilka razy w roku.
Jestem na to uczulony, więc sprawdzam. Nie chce mi się szukać przyczyny tego stanu bo występuje to rzadko.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda