Szanowni Państw na wstępie informuję, że zanim rozpocząłem nowy temat wpisałem klika fraz w wyszukiwarkę i nie odnalazłem opisu podobnej usterki.
Opis. Padła mi żarówka stopu prawy zewnętrzny klosz (A6 C6 Avant) po wymianie działa. Po chwili to samo. Początkowo działający kierunek w tej samej lampie także odmówił posłuszeństwa. Napięcie ok 0,5V. Pewnie zwarcie, tylko jak i gdzie szukać ? Mam pewne doświadczenie z wiązką w klapie A6 C4 Avant lecz tym razem chodzi o lampę zewnętrzną, a nie w klapie.
Link do opisu bezpieczników ze wskazaniem właściwego odpowiadającego także mile wskazany.
A6 C6 Avant lampa prawy tył zew. U=0,5 V
- AndrzejAEL
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 05 sty 2011, 12:57
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
A6 C6 Avant lampa prawy tył zew. U=0,5 V
A6 C7 Avant 2.0 TDI CGLC S-line 177 KM 380 Nm - jest
A6 C6 Avant 2.4 V6 BDW LPG 177 KM 230 Nm - nadal jest
A6 C5 Avant 1.9 TDI AVF chip pomiar 170,5 KM 383 Nm
A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL pomiar 144,2 KM 296,2 Nm
A4 B6 Sedan 1.9 TDI AVB chip pomiar 138,2 KM 312,4 Nm
A6 C6 Avant 2.4 V6 BDW LPG 177 KM 230 Nm - nadal jest
A6 C5 Avant 1.9 TDI AVF chip pomiar 170,5 KM 383 Nm
A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL pomiar 144,2 KM 296,2 Nm
A4 B6 Sedan 1.9 TDI AVB chip pomiar 138,2 KM 312,4 Nm
- AndrzejAEL
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 05 sty 2011, 12:57
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Re: A6 C6 Avant lampa prawy tył zew. U=0,5 V
Doszedłem do wniosku, że Audi ma zabezpieczenie przeciwzwarciowe. W momencie gdy akumulator zaczął się rozładowywać, odłączył całą lampę zewnętrzną. Zostawił 0,5V w celu diagnostyki. Kierunek też przestał działać. Doładowałem akumulator. Na tą chwilę działa. Na wszelki wypadek kupiłem nowy wkład. Gdy problem powróci wymienię całość z żarówkami.
A6 C7 Avant 2.0 TDI CGLC S-line 177 KM 380 Nm - jest
A6 C6 Avant 2.4 V6 BDW LPG 177 KM 230 Nm - nadal jest
A6 C5 Avant 1.9 TDI AVF chip pomiar 170,5 KM 383 Nm
A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL pomiar 144,2 KM 296,2 Nm
A4 B6 Sedan 1.9 TDI AVB chip pomiar 138,2 KM 312,4 Nm
A6 C6 Avant 2.4 V6 BDW LPG 177 KM 230 Nm - nadal jest
A6 C5 Avant 1.9 TDI AVF chip pomiar 170,5 KM 383 Nm
A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL pomiar 144,2 KM 296,2 Nm
A4 B6 Sedan 1.9 TDI AVB chip pomiar 138,2 KM 312,4 Nm