[ A6 C5] Zdalne odpalanie w zimie.
[ A6 C5] Zdalne odpalanie w zimie.
Montował może ktoś coś takiego? Zima nadchodzi i zastsnawim sie nad takim rozwiązaniem.
Zdalne Odpalanie Silnika Pilotem + Alarm - STARTER
Moduł zdalnego sterowania rozruchem silnika STARTER. Służy do zdalnego odpalania samochodu za pomocą 4-przyciskowego pilota. Dzięki zastosowaniu niepowtarzalnego, 64-bitowego zmiennego kodu (KEELOQ), układ jest bardzo pewny.
Zastosowanie zdalnego rozruchu silnika sprawdza się przede wszystkim w okresie zimowym, gdyż mamy możliwość odpalenia auta stojącego na parkingu, a co za tym idzie wsiadamy do pojazdu w którym jest ciepło.
System został również wyposażony w dodatkową funkcję alarmu oraz możliwość sterowania centralnym zamkiem (zamki sterowane minusem).
Funkcje urządzenia:
- Wyjścia sterujące zewnętrznymi przekaźnikami zapłonu i rozruchu,
- Alarm wyzwalany jest przez otwarcie drzwi,
- Możliwość podłączenia syrenki, która w czasie alarmowania nie pobiera więcej niż 2A,
- Sygnalizacja kierunkowskazami,
- Sterowanie zamkiem centralnym poprzez standardowe wyjścia (dwa minusy),
- Dozbrajanie alarmu po przypadkowym wyłączeniu i nie otwarciu drzwi,
- Rejestrowanie do dwóch pilotów sterującym alarmem,
- Antyskanning - odporność na zeskanowanie pilota.
W skład kompletu wchodzi:
- Centralka,
- Dwa piloty 4-przyciskowe z niepowtarzalnym zmiennym kodem kroczącym (KEELOQ),
- Wiązka przewodów wraz z wtyczką,
- Schemat montażu oraz instrukcja w języku polskim.
Zdalne Odpalanie Silnika Pilotem + Alarm - STARTER
Moduł zdalnego sterowania rozruchem silnika STARTER. Służy do zdalnego odpalania samochodu za pomocą 4-przyciskowego pilota. Dzięki zastosowaniu niepowtarzalnego, 64-bitowego zmiennego kodu (KEELOQ), układ jest bardzo pewny.
Zastosowanie zdalnego rozruchu silnika sprawdza się przede wszystkim w okresie zimowym, gdyż mamy możliwość odpalenia auta stojącego na parkingu, a co za tym idzie wsiadamy do pojazdu w którym jest ciepło.
System został również wyposażony w dodatkową funkcję alarmu oraz możliwość sterowania centralnym zamkiem (zamki sterowane minusem).
Funkcje urządzenia:
- Wyjścia sterujące zewnętrznymi przekaźnikami zapłonu i rozruchu,
- Alarm wyzwalany jest przez otwarcie drzwi,
- Możliwość podłączenia syrenki, która w czasie alarmowania nie pobiera więcej niż 2A,
- Sygnalizacja kierunkowskazami,
- Sterowanie zamkiem centralnym poprzez standardowe wyjścia (dwa minusy),
- Dozbrajanie alarmu po przypadkowym wyłączeniu i nie otwarciu drzwi,
- Rejestrowanie do dwóch pilotów sterującym alarmem,
- Antyskanning - odporność na zeskanowanie pilota.
W skład kompletu wchodzi:
- Centralka,
- Dwa piloty 4-przyciskowe z niepowtarzalnym zmiennym kodem kroczącym (KEELOQ),
- Wiązka przewodów wraz z wtyczką,
- Schemat montażu oraz instrukcja w języku polskim.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 31 sie 2011, 08:50 przez piter, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapewne tutaj nie do konca chodzi o ciepły silnik a np o rozmarznięcie szyb przed podróżą no i lekkie wrażenie ciepła w środku, a jeśli chodzi o rąbnięcie to piloty zdalengo zapłonu nie mają funkcji otwarcia drzwi. Otwieramy je sobie sami przed wejściem do środka. Dobrze by było jakby wypowiedział się ktoś kto już ma bądź zna taki system, jakie są wady, zalety itp.
A jak sprawa wygląda w momencie gdy mamy już uruchomiony silnik, wsiadamy i ...no właśnie co dalej. Przekręcamy stacyjkę i mogą wystąpić tu problemy bo silnik odpalony a tu dopiero elektronika dostaje sygnały o przekręceniu stacyjki.
Pomysł dobry ale czy do końca bezpieczny. Auto może ktoś zwinąć, jak masz manuala i zapomnisz wyłączyć z biegu to masz problem.
Lepiej uzbierać trochę więcej i zainwestować w webasto. Ciszej, cieplej i bezproblemowo
Cos takiego spokojnie można zrobić ze sterownika centralnego zamka z allegro lub ze sterownika z pilotem od webasta.
Pomysł dobry ale czy do końca bezpieczny. Auto może ktoś zwinąć, jak masz manuala i zapomnisz wyłączyć z biegu to masz problem.
Lepiej uzbierać trochę więcej i zainwestować w webasto. Ciszej, cieplej i bezproblemowo

Cos takiego spokojnie można zrobić ze sterownika centralnego zamka z allegro lub ze sterownika z pilotem od webasta.
W sumie tak jak pisze kolega Andi 2.5 tdi, z automatem nie ma problemu a resztę czynności można sobie przyswoić że potem nie trza będzie już o tym myśleć. Tak poza tym raczej każdy z nas używałby tej funkcji z rana, np przed wyjazdem do pracy a wtedy chyba złodziej nie próbowałby nawet żadnych sztuczek, bo dodatkowo musiałby sforsować zamki i blokade kierownicy plus ewentualne zabezpieczenia prywatne właściciela. Myślę że jest to dobry zamiennik jak ktoś nie ma webasto.
censored, w sumie tak jak piszesz ale dużo też zależy od okolicy w jakiejsię mieszka i gdzie się trzyma auto.
A tak nieco z innej beczki. Jak przed zgaszeniem samochodu miałeś wlączoną dmuchawę i normalnie gasisz samochód a np rano znowu go odpalasz to dmuchawa się od razu włącza? Czy musisz uruchomić ją przyciskiem? U mnie jeśli wcześniej jej sam nie wyłączę to przy zapłonie sama się odpala.censored pisze: Oczywiście jak poradzisz sobie z zaprogramowaniem tego tak aby właczała sie dmuchawa bo w innym przypadku nie ma to sensu.
Tu nie do końca chodzi żeby wewnątrz było ciepło ale żeby temperatura było nieco wyższa niż na zewnątrz. Wtedy szybki łatwo oczyścić.censored pisze:sprawdź sobie po jakim czasie na mrozie gdy auto stoi silnik osiągnie temperature taką jaka pozwoli mu nagrzać wnetrze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Pozwólcie, że się podłączę pod temat bo mam małe doświadczenie kwestii zdalnego odpalania silnika.
Uważam, że to naprawdę dobra rzecz.. Webasto jest owszem dobre na zimę ale nie zapominajmy, że zdalny rozruch może również pełnić rolę solardachu w lecie. Można wejść do chłodnego autka w upalny dzień jeśli odciśniemy przycisk ECON na climatroniku..
Dobrą sprawą jest również podtrzymanie pracy sprężarki, jeśli ktoś posiada..
Niestety nieprzemyślany zakup lub instalacja może nas kosztować wiele nerwów:
Pierwsza sprawa to sam zakup.. Należy szukać czegoś najlepiej z górnej półki upewniając się, że ma komunikację FM (tzw. KEELOQ) nie AM!!! i jak największy zasięg.. Oczywiście również z komunikacją zwrotną.. Obowiązkowo musi posiadać czujnik zaciągnięcia hamulca ręcznego, który umożliwia odpalanie oraz czujniki zamknięcia drzwi.. Jakakolwiek ingerencja obcej osoby np próba otwarcia drzwi, bagażnika, maski albo opuszczenie hamulca ręcznego powinna natychmiast gasić silnik i odcinać zapłon oraz pompę paliwa.. Silnik powinien się palić na ryglowanych drzwiach..
Drugi problem to jak już ktoś napisał wcześniej - deaktywacja fabrycznego immo.. Nie da się go tak po prostu wyciąć i po problemie. Wtedy auto nie zapali wogóle. Jest tylko jedna metoda. Podklejenie chipa z kluczyka.. tzn wycięcie części tworzywa sztucznego z jednego klucza, którym będziemy zapalać samochód i przyklejenie go do immobilajzera.. oczywiście reszta fabrycznych kluczyków z nieodciętymi chipami nadaje sie wtedy na śmietnik bo auto na nich już nie zapali potem..
Po trzecie.. żadnego druciarstwa.. Jeśli nie siedzisz w temacie to prawdopodobnie sobie nie poradzisz z wpięciem się w elektronikę mimo załączonych schematów.. Zwłaszcza jak masz "trójzapłon" a moduł zazwyczaj jest na mniej
Do tego dochodzą problemy ze synchronizacją sygnału do rozrusznika cewek i alternatora..
.. ale efekt niesamowity
zwłaszcza polecam przyjrzeć się sąsiadom skrobiącym swoje szyby podczas gdy gdzieś obok odpala Twój samochód.. to bezcenne

Uważam, że to naprawdę dobra rzecz.. Webasto jest owszem dobre na zimę ale nie zapominajmy, że zdalny rozruch może również pełnić rolę solardachu w lecie. Można wejść do chłodnego autka w upalny dzień jeśli odciśniemy przycisk ECON na climatroniku..
Dobrą sprawą jest również podtrzymanie pracy sprężarki, jeśli ktoś posiada..
Niestety nieprzemyślany zakup lub instalacja może nas kosztować wiele nerwów:
Pierwsza sprawa to sam zakup.. Należy szukać czegoś najlepiej z górnej półki upewniając się, że ma komunikację FM (tzw. KEELOQ) nie AM!!! i jak największy zasięg.. Oczywiście również z komunikacją zwrotną.. Obowiązkowo musi posiadać czujnik zaciągnięcia hamulca ręcznego, który umożliwia odpalanie oraz czujniki zamknięcia drzwi.. Jakakolwiek ingerencja obcej osoby np próba otwarcia drzwi, bagażnika, maski albo opuszczenie hamulca ręcznego powinna natychmiast gasić silnik i odcinać zapłon oraz pompę paliwa.. Silnik powinien się palić na ryglowanych drzwiach..
Drugi problem to jak już ktoś napisał wcześniej - deaktywacja fabrycznego immo.. Nie da się go tak po prostu wyciąć i po problemie. Wtedy auto nie zapali wogóle. Jest tylko jedna metoda. Podklejenie chipa z kluczyka.. tzn wycięcie części tworzywa sztucznego z jednego klucza, którym będziemy zapalać samochód i przyklejenie go do immobilajzera.. oczywiście reszta fabrycznych kluczyków z nieodciętymi chipami nadaje sie wtedy na śmietnik bo auto na nich już nie zapali potem..
Po trzecie.. żadnego druciarstwa.. Jeśli nie siedzisz w temacie to prawdopodobnie sobie nie poradzisz z wpięciem się w elektronikę mimo załączonych schematów.. Zwłaszcza jak masz "trójzapłon" a moduł zazwyczaj jest na mniej

.. ale efekt niesamowity



ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
w takim razie wybacz.. sam zostałem wprowadzony w błąd w takim razie.. Jak napisałem w pierwszym poście: moje doświadczenie jest niewielkie.. a wiedzę czerpałem z doświadczenia ludzi którzy się tym zajmują od 20lat zakładających mi to coś i osób które mi to sprzedawały..
Jak to mówią: kłamstwo powtórzone kilka razy staje się prawdą..
Teraz doczytałem i rzeczywiście podobno wyłączenie immo jest możliwe.. a ja zniszczyłem sobie jeden kluczyk
przepraszam za zamieszanie 
Jak to mówią: kłamstwo powtórzone kilka razy staje się prawdą..
Teraz doczytałem i rzeczywiście podobno wyłączenie immo jest możliwe.. a ja zniszczyłem sobie jeden kluczyk


ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie