Post
autor: eneron » 06 gru 2008, 16:31
Lampa parowała jesienią gdy jeszcze były H1 teraz mam hidy i też paruje.
Jak mam znaleźć tą nieszczelność? Woda tam nie zacieka, po umyciu auta z gorącym silnikiem klosz lampy od wewnątrz pokrywa się cieniutką warstwą rosy, później podczas jazdy ze światłami ta rosa zamienia się w kropelki wody i tak przez okol o2 tygodnie utrzymuje sie na kloszu. Dodam, że paruje tylko dolna część klosza, pod snopem światła.
Czyli muszę wyjąć lampę i najlepiej cała silikonem objechać na złaczach? Ale chyba nic to nie da bo w tej pokrywce lampy od komory silnika jest otwór odpowietrzający więc jak zakleje nawet wszystkie połączenia lampy to i tak przez ten otworek może dostawać się wilgoć
Lampa jest oryginalna tzn autko z 97r i lampa tez z 97
Kiedyś słyszałem, że są jakieś płyny, które ściągają rosę ale jak się one nazywaja to już tego nie pamiętam

A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem