[A6 C5] Wyświetlacz FIS po teście nic nie wyświetla
[A6 C5] Wyświetlacz FIS po teście nic nie wyświetla
Witam. Piszę w sprawie mojego kolego. Ma szóstkę 130kM, 2001r po liftingu i ma taki problem. Wyświetlacz między zegarami po zrobieniu testów wyświetla żółte OK, a po odpaleniu silnika nic nie wskazuje. Dopiero jak się otworzy drzwi, to oczywiście alarm otwartych drzwi. Czyli wyświetlacz działa. Koledze chodzi o to by wyświetlała mu się chociaż temp. zewnętrzna. W czym może być problem??? Pozdrawiam
Wyświetlacz FIS
Zapomniałem dodać, że u kumpla nie ma na manetce od wycieraczek przełącznika. W tym cały problem.Jakieś sugestie?
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
na vagu można sprawdzić błędy nie zaszkodzididos pisze:Czy można to jakoś odblokować VAG-iem, by chociaż wskazywał temperaturę?
co do temp, to najprościej niech zobaczy czy wogule ma czujnik z przodu, może jest przewód przerwany, albo wypięta kostka
jeżeli czujnik będzie, to po coś go tam zamontowali
koledze pewnie chodzile ze nie widzi temperatury przez to ze wyswietla mu sie caly czas OKgoly191 pisze:na vagu można sprawdzić błędy nie zaszkodzididos pisze:Czy można to jakoś odblokować VAG-iem, by chociaż wskazywał temperaturę?
co do temp, to najprościej niech zobaczy czy wogule ma czujnik z przodu, może jest przewód przerwany, albo wypięta kostka
jeżeli czujnik będzie, to po coś go tam zamontowali
Ja osobiście bym odłaczył aku
Mam podobny problem i walczę już z nim długo - może tu znajdę rozwiązanie. Jedyne co mi się wyświetla to "OK" po zamknięciu drzwi. Auto z 2000 roku z półfisem dlatego powinno wskazywać otwarcie drzwi oraz temperaturę jednak tego nie widać. Ciekawostką jest to że jak słoĂące świeci na licznik to widać to "autko" na fisie a w czasie jazdy normalnie da się odczytać temp. jednak nie jest to wyświetlane na czerwono jak powinno być
dziwny przypadek.
Mimo iż będę zmieniał na licznik z pełnym fisem może ktoś ma jakieś pomysły dzięki którym sprzedam potem mój licznik jako dobry a nie z uszkodzonym fisem.
Na vagu zero błędów oraz napewno nie jest ten półfis wyłączony. Odłączenie aku też nie pomaga ponieważ autko stało nie raz w garażu bez aku przy naprawach i niestety nie naprawiło się samo
Pozdrawiam

Mimo iż będę zmieniał na licznik z pełnym fisem może ktoś ma jakieś pomysły dzięki którym sprzedam potem mój licznik jako dobry a nie z uszkodzonym fisem.
Na vagu zero błędów oraz napewno nie jest ten półfis wyłączony. Odłączenie aku też nie pomaga ponieważ autko stało nie raz w garażu bez aku przy naprawach i niestety nie naprawiło się samo

Pozdrawiam