Pogrzebałem po forum i widzę że będzie problem. Co muszę zrobić i czy w tej kolejności?
1. sczytanie nuemru pinu ze starego licznika i nowego ( tylko nie wiem po co z nowego )
2. przerobienie kostki zielonej i niebieskiej z ustawień 99 na 2000? ( piny, czyli np. w starej kostce pin 14 powinien być w nowej jako 19 - numer podaje z kosmosu tutaj tylko jako przykład)
3. przerobienie kostki czerwonej na szara ( nowe ustawienia pinów )
4. wgranie nowego numeru pin
czy immo w połlifcie tez jest 2 generacji czy juz 3 ? czyem ewentualnie wylaczyc immo lub przeprogramować
klucze tez bede musiał przeprogramowywac lub wgrywać coś ze starego licznika?
przeróbkę chcę zrobić poprzez obcięcie starych wtyczek i połaczenie kabli ze starej wtyczki do nowych wyjętych z auta dawcy
zegary w półlifcie jaki mają kolor i jak ewentualnie podłączyć zegar cyfrowy w nowych zegarach?
da rade poskładac do kupy podświetlenie białe jakby było z nowych zegarów plus fis z niego z reszta ze starych ?
jezeli nie da sie immo przeprogramować to jakie inne założyć?
zegary nabylem półliftowe bez ringów i maja jednak 3 wtyki czyli szary, zielony i niebieski za 150 zl ze sprawnym fisem wiec zabawa chyba warta poswiecenia chwili zachodu. rozłożenia sygnałó we wtykach zielonej i niebieskiej sa inne chyba w tych zegarach ale wole się upewnic.
pozdrawiam
chyba ze sa liczniki z zegarkiem elektronicznym i bialym podswietleniem pasujace do przedlifta bez przerobek
ewentualnie rozpiska które piny ze starych należ połączyć z nowynmi, kostak zielona w miare prosta 4 różnice, ale z pozostałych czesc sygnałów w opisie nie ma odpowiedników w nowych zegarach
i ostatnie, jak wyciągnąc pin z nowego licznika jak go nie dostałem z licznikiem
wymiana licznika na półlift/
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 92
- Rejestracja: 12 maja 2013, 16:37
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Kolego, sczytujesz symbol zegarów i patrzysz po schematach, bo jak już się za to zabierasz to musi to oznaczać że dobrze się czujesz w elektronice. Jeśli jednak tak nie jest, polecałbym udać się do ogarniętego elektryka samochodowego.
Czy jest zabawa ze zmianą pinów ? Na to pytanie odpowiedzieć Ci nie umiem. Powiedzieć Ci moge tyle, że do zrobienia swapa zegarów, potrzebować będziesz kabel i program np vag commander którym będziesz mógł edytować wsad licznika. Raz wymieniałem zegary to po 3 dniach mordęgi i tak okazało się że muszę jechać do magików z oryginalnym vagiem, bo nowe zegary nie przyjmowały kluczyków.
pozdrawiam
Czy jest zabawa ze zmianą pinów ? Na to pytanie odpowiedzieć Ci nie umiem. Powiedzieć Ci moge tyle, że do zrobienia swapa zegarów, potrzebować będziesz kabel i program np vag commander którym będziesz mógł edytować wsad licznika. Raz wymieniałem zegary to po 3 dniach mordęgi i tak okazało się że muszę jechać do magików z oryginalnym vagiem, bo nowe zegary nie przyjmowały kluczyków.
pozdrawiam