[ A6 C5] Wymiana licznika na pełny Fis
Panowie a mam zegar A6 C5 4B0 919 860 M bez pełnego fis'a i problem polegał na tym, że podświetlenie nie gasło. Podstawiłem zegar od angola i zachowuje się normalnie. Będzie kupowany używany zegar pod A6 na wersję EU i chciałem na jakiś czas zaadoptować ten od angola tylko tyle, by gasł po zamknięciu z pilota. Nie zależy mi na głupich wskazaniach. Jak go wkładam, to miga ochrona immo, błedy w silniku 17978 i w zegarku 01177. Ma ktoś link do procedury dopisania? Zawartości z 93C56 w obu wyciągnięte. Wg. książki pin od pierwszego który nie gaśnie mam. Z drugiego angola nie mam pinu.
Którym kodem się dopisuje ten zegar GB? Pinem z licznika GB?
Potrzebuję czystych pestek crypto48 do pilotów na dopisanie? Wyglądałoby to na immo2
Którym kodem się dopisuje ten zegar GB? Pinem z licznika GB?
Potrzebuję czystych pestek crypto48 do pilotów na dopisanie? Wyglądałoby to na immo2
Witam serdecznie !
Jest ktos z lubuskiego kto ogarnia zalozenia FIS'a ? ?
Przeczytalem caly temat filozofii niby nie ma ale nie posiadam zadnych kabli, programow etc.
Gdyby ktos mogl pomoc w zakupie *polecic jaki zegar najlepiej kupic zeby poszlo plynnie* i pozniej ogarnac kluczyki, imo byloby super. Odplata oczywiscie wchodzi w gre albo popijawa podczas montazu albo to i to
Pozdrawiam forumowiczow :shock:
Moze byc tez wielkopolska, dolny slask, zach-pom
Jest ktos z lubuskiego kto ogarnia zalozenia FIS'a ? ?
Przeczytalem caly temat filozofii niby nie ma ale nie posiadam zadnych kabli, programow etc.
Gdyby ktos mogl pomoc w zakupie *polecic jaki zegar najlepiej kupic zeby poszlo plynnie* i pozniej ogarnac kluczyki, imo byloby super. Odplata oczywiscie wchodzi w gre albo popijawa podczas montazu albo to i to
Pozdrawiam forumowiczow :shock:
Moze byc tez wielkopolska, dolny slask, zach-pom
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 21 mar 2011, 19:49
- Lokalizacja: Osiecznica\dolnośląskie
Witam. Mam pytanie czy możecie mi pomóc jak krok po kroku przełożyć zegary na półliftowe ( zegar cyfrowy, pełny fis, białe podświetlanie ale bez srebrnych ringow). Sprawa wygląda tak: z tego co się dowiedziałem to poprzedni właściciel miał zegary z pełnym fisem i zegarkiem analogowym i przełożył je na pełny fis i zegarek cyfrowy. Podejrzewam że mam immo wyłączone. Ale ktoś kto mu to robił spieprzył robotę. Mianowicie nie działa mi regulacja natężenia doświetlenia, i co trzecie odpalenie pojawia mi się oil sensor na żółto. Poza tym jest szyna CAN i zastanawiam się jak to ma być wszystko podłączone. Gdybyś mógł mi pomóc to będę bardzo wdzięczny. W zasadzie potrzebuje chyba rozpiskę pinow i kolorów kabli bo mam za licznikiem trochę namotane i chce to doprowadzić do ładu, i oczywiście pomocy jak to doprowadzić do ładu i składu.
Będe wdzięczny za wszelka pomoc Pozdrawiam Bogdan
Będe wdzięczny za wszelka pomoc Pozdrawiam Bogdan
Widze, ze koledzy nie maja za duzo czasu to moze ktos byl by uprzejmy napisac co potrzebujesebolno1 pisze:Witam serdecznie !
Jest ktos z lubuskiego kto ogarnia zalozenia FIS'a ? ?
Przeczytalem caly temat filozofii niby nie ma ale nie posiadam zadnych kabli, programow etc.
Gdyby ktos mogl pomoc w zakupie *polecic jaki zegar najlepiej kupic zeby poszlo plynnie* i pozniej ogarnac kluczyki, imo byloby super. Odplata oczywiscie wchodzi w gre albo popijawa podczas montazu albo to i to
Pozdrawiam forumowiczow :shock:
Moze byc tez wielkopolska, dolny slask, zach-pom
do podmianki......poczawszy od licznika skanczywszy na kablu do kompa. Po prostu wszystko. Bardzo prosze
Ostatnio zmieniony 24 paź 2014, 13:12 przez sebolno1, łącznie zmieniany 1 raz.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7159
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Silnik: Inny
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Proponuję lekturę: http://chomikuj.pl/soulmaster3m/VAG+AUD ... 664356.pdf dużo się wyjaśni , fakt że B5 ale podstawy identyczne. Na forum też jest parę tematów.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 21 mar 2011, 19:49
- Lokalizacja: Osiecznica\dolnośląskie
Ok z poradnika wiem już, że muszę wymienić miskę olejową na taką z czujnikiem oleju. Ja mam jeszcze czujnik temp oleju stary (jednopinowy). Na forum a4 znalazłem wzmiankę o podobnym problemie jak u mnie ale nikt nic nie poradził ( zero odzewu). U mnie zegary przechodzą wszystkie testy i przy teście oświetlenia ładnie się rozjaśniają. Kręcenie pokrętłami w liczniku nic nie zmienia. Wymieniłem również potencjometr ściemniacza (taki sam nr) i również zero reakcji. W rozpisce pinów nie ma wzmianki, który pin jest odpowiedzialny za regulacje oświetlenia. Z tego co już pomierzyłem miernikiem to do ściemniacza dochodzi prąd 12V ale już z niego nie wychodzi. Czy można jakoś na stałe zrobić maksymalne podświetlenie zegarów ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 21 mar 2011, 19:49
- Lokalizacja: Osiecznica\dolnośląskie
Witam. Dobrałem się do instalacji żeby zobaczyć co tam piszczy. I jest masakra!!!! poucinane kable, drut jak nie wiem co. Z tego co się doszukałem to mam zmasowany ABS na stale. Od ściemniacza oświetlenia jeden kabel jest we wtyczce niebieskiej w pinie 15 a drugi jest obcięty i nie wiem gdzie mam go podłączyć. Poza tym mam jeszcze obcięte kable koloru fioletowe z paskami: czerwonym, brązowy i żółty. Teraz przydałaby się rozpiska pinów z kolorami kabli dla rocznika 1998. Pomóżcie doprowadzić to do ładu bo jak widzę co tam się dzieje to mnie szlak trafia.
http://zapodaj.net/e822089ee2f02.jpg.html
http://zapodaj.net/e8242c9bec1dc.jpg.html
http://zapodaj.net/fb0350849978c.jpg.html
http://zapodaj.net/98bc7a2e078f2.jpg.html
Fis mi tez pada i zastanawiam się czy można by było wrzucić poliftowy licznik do mojej niuni. Pomóżcie koledzy
http://zapodaj.net/e822089ee2f02.jpg.html
http://zapodaj.net/e8242c9bec1dc.jpg.html
http://zapodaj.net/fb0350849978c.jpg.html
http://zapodaj.net/98bc7a2e078f2.jpg.html
Fis mi tez pada i zastanawiam się czy można by było wrzucić poliftowy licznik do mojej niuni. Pomóżcie koledzy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga