Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5] Wymiana licznika na pełny Fis

Elektryka
ODPOWIEDZ
ziomek1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 25 lut 2014, 20:06
Lokalizacja: Grybów

Post autor: ziomek1 » 23 wrz 2014, 23:06

ok wielkie dzięki a do kompa gdzie ma być dokładnie

MysieQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 27 wrz 2014, 21:17
Lokalizacja: Sando

Post autor: MysieQ » 27 wrz 2014, 21:42

Panowie a mam zegar A6 C5 4B0 919 860 M bez pełnego fis'a i problem polegał na tym, że podświetlenie nie gasło. Podstawiłem zegar od angola i zachowuje się normalnie. Będzie kupowany używany zegar pod A6 na wersję EU i chciałem na jakiś czas zaadoptować ten od angola tylko tyle, by gasł po zamknięciu z pilota. Nie zależy mi na głupich wskazaniach. Jak go wkładam, to miga ochrona immo, błedy w silniku 17978 i w zegarku 01177. Ma ktoś link do procedury dopisania? Zawartości z 93C56 w obu wyciągnięte. Wg. książki pin od pierwszego który nie gaśnie mam. Z drugiego angola nie mam pinu.

Którym kodem się dopisuje ten zegar GB? Pinem z licznika GB?
Potrzebuję czystych pestek crypto48 do pilotów na dopisanie? Wyglądałoby to na immo2

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7159
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 27 wrz 2014, 22:06

Potrzebujesz pin nowego licznika - logujesz się , adaptacja kanał 10 i wbijasz 00

Zresztą w innym temacie wrzucałem tabelkę z Ross Tech:
Obrazek

MysieQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 27 wrz 2014, 21:17
Lokalizacja: Sando

Post autor: MysieQ » 27 wrz 2014, 22:17

A jak z kluczami? Muszę mieć nowe pestki czy na starych poleci? Bo pewnie leci przez procedurę dopisania kluczy i tu może być zonk.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7159
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 27 wrz 2014, 22:34

W immo3 na pewno na starych będzie działać i w immo2 powinno być podobnie

sebolno1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 18 paź 2014, 22:05
Lokalizacja: Swiebodzin

Post autor: sebolno1 » 18 paź 2014, 22:36

Witam serdecznie !
Jest ktos z lubuskiego kto ogarnia zalozenia FIS'a ? ?
Przeczytalem caly temat filozofii niby nie ma ale nie posiadam zadnych kabli, programow etc.
Gdyby ktos mogl pomoc w zakupie *polecic jaki zegar najlepiej kupic zeby poszlo plynnie* i pozniej ogarnac kluczyki, imo byloby super. Odplata oczywiscie wchodzi w gre albo popijawa podczas montazu <radocha> albo to i to :]
Pozdrawiam forumowiczow :shock:
Moze byc tez wielkopolska, dolny slask, zach-pom

snoopi21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 21 mar 2011, 19:49
Lokalizacja: Osiecznica\dolnośląskie

Post autor: snoopi21 » 23 paź 2014, 16:16

Witam. Mam pytanie czy możecie mi pomóc jak krok po kroku przełożyć zegary na półliftowe ( zegar cyfrowy, pełny fis, białe podświetlanie ale bez srebrnych ringow). Sprawa wygląda tak: z tego co się dowiedziałem to poprzedni właściciel miał zegary z pełnym fisem i zegarkiem analogowym i przełożył je na pełny fis i zegarek cyfrowy. Podejrzewam że mam immo wyłączone. Ale ktoś kto mu to robił spieprzył robotę. Mianowicie nie działa mi regulacja natężenia doświetlenia, i co trzecie odpalenie pojawia mi się oil sensor na żółto. Poza tym jest szyna CAN i zastanawiam się jak to ma być wszystko podłączone. Gdybyś mógł mi pomóc to będę bardzo wdzięczny. W zasadzie potrzebuje chyba rozpiskę pinow i kolorów kabli bo mam za licznikiem trochę namotane i chce to doprowadzić do ładu, i oczywiście pomocy jak to doprowadzić do ładu i składu.

Będe wdzięczny za wszelka pomoc :) Pozdrawiam Bogdan

sebolno1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 18 paź 2014, 22:05
Lokalizacja: Swiebodzin

Post autor: sebolno1 » 23 paź 2014, 21:10

sebolno1 pisze:Witam serdecznie !
Jest ktos z lubuskiego kto ogarnia zalozenia FIS'a ? ?
Przeczytalem caly temat filozofii niby nie ma ale nie posiadam zadnych kabli, programow etc.
Gdyby ktos mogl pomoc w zakupie *polecic jaki zegar najlepiej kupic zeby poszlo plynnie* i pozniej ogarnac kluczyki, imo byloby super. Odplata oczywiscie wchodzi w gre albo popijawa podczas montazu <radocha> albo to i to :]
Pozdrawiam forumowiczow :shock:
Moze byc tez wielkopolska, dolny slask, zach-pom
Widze, ze koledzy nie maja za duzo czasu to moze ktos byl by uprzejmy napisac co potrzebuje
do podmianki......poczawszy od licznika skanczywszy na kablu do kompa. Po prostu wszystko. Bardzo prosze :)
Ostatnio zmieniony 24 paź 2014, 13:12 przez sebolno1, łącznie zmieniany 1 raz.

damianio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 170
Rejestracja: 10 lut 2012, 13:21
Lokalizacja: Łuków

Post autor: damianio » 24 paź 2014, 08:24

przeczytaj temat ze 3 razy, podobny jest tez w dziale warsztat, uwierz mi ze wszystko jest opisane
Był AFN 1997r.
Był AVG 1999r.
Był ASG 2003r.
Jest ANK 2001r.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7159
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 24 paź 2014, 11:04

Proponuję lekturę: http://chomikuj.pl/soulmaster3m/VAG+AUD ... 664356.pdf dużo się wyjaśni , fakt że B5 ale podstawy identyczne. Na forum też jest parę tematów.

snoopi21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 21 mar 2011, 19:49
Lokalizacja: Osiecznica\dolnośląskie

Post autor: snoopi21 » 25 paź 2014, 13:04

Ok z poradnika wiem już, że muszę wymienić miskę olejową na taką z czujnikiem oleju. Ja mam jeszcze czujnik temp oleju stary (jednopinowy). Na forum a4 znalazłem wzmiankę o podobnym problemie jak u mnie ale nikt nic nie poradził ( zero odzewu). U mnie zegary przechodzą wszystkie testy i przy teście oświetlenia ładnie się rozjaśniają. Kręcenie pokrętłami w liczniku nic nie zmienia. Wymieniłem również potencjometr ściemniacza (taki sam nr) i również zero reakcji. W rozpisce pinów nie ma wzmianki, który pin jest odpowiedzialny za regulacje oświetlenia. Z tego co już pomierzyłem miernikiem to do ściemniacza dochodzi prąd 12V ale już z niego nie wychodzi. Czy można jakoś na stałe zrobić maksymalne podświetlenie zegarów ???

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7159
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 25 paź 2014, 20:18

ściemniacz to 58de - z licznika do pokrętła i potem do masy

Lukasn1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 16 lis 2013, 18:27
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Lukasn1 » 27 paź 2014, 11:10

Kolego sygnał regulacji podłącz pod 30 pin kostki zielonej nowego licznika i bedzie działać.

snoopi21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 21 mar 2011, 19:49
Lokalizacja: Osiecznica\dolnośląskie

Post autor: snoopi21 » 27 paź 2014, 21:07

Witam. Dobrałem się do instalacji żeby zobaczyć co tam piszczy. I jest masakra!!!! poucinane kable, drut jak nie wiem co. Z tego co się doszukałem to mam zmasowany ABS na stale. Od ściemniacza oświetlenia jeden kabel jest we wtyczce niebieskiej w pinie 15 a drugi jest obcięty i nie wiem gdzie mam go podłączyć. Poza tym mam jeszcze obcięte kable koloru fioletowe z paskami: czerwonym, brązowy i żółty. Teraz przydałaby się rozpiska pinów z kolorami kabli dla rocznika 1998. Pomóżcie doprowadzić to do ładu bo jak widzę co tam się dzieje to mnie szlak trafia.

http://zapodaj.net/e822089ee2f02.jpg.html
http://zapodaj.net/e8242c9bec1dc.jpg.html
http://zapodaj.net/fb0350849978c.jpg.html
http://zapodaj.net/98bc7a2e078f2.jpg.html

Fis mi tez pada i zastanawiam się czy można by było wrzucić poliftowy licznik do mojej niuni. Pomóżcie koledzy <beczy>

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7159
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 27 paź 2014, 21:51

Oczywiście że można bo jest on taki sam jak licznik który teraz masz - trzeba by tylko immo dograć , nie wiem jak masz to teraz rozwiązane ( ECU masz immo2 a licznik jest już immo3 )

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga