[A6 C5]wymiana lamp zwyklych na xenonowe
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 14 cze 2008, 20:49
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: włocławek
[A6 C5]wymiana lamp zwyklych na xenonowe
witam posiadam audi a6 2.5tdi z 1999roku .auto ma zwykle lampy przednie na alegro lub w innych mediach mozna nawet tanio kupic cale lampy xenonowe.i teraz mam do was pytanie:
1:czy jak kupie takie lampy to tylko kwestia wyjecia starych i podepniecie pod kostki czy trzeba przerabiac instalacjie?
2:czytalem ze lampy sie same poziomuja ale moje auto nie jest wyposazone w czujniki na wachaczah czy wogole jakiekolwiek...i teraz jak beda sie poziomowaly?
3:i czy beda pasowaly lampy od rocznika 2001 czy tylko musza byc w przedziale od 97/99?
jestem zainteresowany zalozeniem ale moze wypowie sie jakis kolega ktory juz przechodzil przez to na co zwracac uwage itp...z gory dziekuje
nazywaj poprawnie tematy
1:czy jak kupie takie lampy to tylko kwestia wyjecia starych i podepniecie pod kostki czy trzeba przerabiac instalacjie?
2:czytalem ze lampy sie same poziomuja ale moje auto nie jest wyposazone w czujniki na wachaczah czy wogole jakiekolwiek...i teraz jak beda sie poziomowaly?
3:i czy beda pasowaly lampy od rocznika 2001 czy tylko musza byc w przedziale od 97/99?
jestem zainteresowany zalozeniem ale moze wypowie sie jakis kolega ktory juz przechodzil przez to na co zwracac uwage itp...z gory dziekuje
nazywaj poprawnie tematy
Ostatnio zmieniony 15 lip 2008, 19:46 przez tomach, łącznie zmieniany 1 raz.
- kylo99
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 991
- Rejestracja: 23 sty 2008, 15:55
- Imię: Adam
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich UK & Lublin PL
- Kontakt:
viewtopic.php?t=334
viewtopic.php?t=737
nic nie trzeba ciac wszystko jest pod orginalne kostki zasze mozesz je zdjac/wymienic
ja kupilem jakies hujenki a zreszta wszystkie to chinski bubel ale swieca git :!: 8-)
viewtopic.php?t=737
nic nie trzeba ciac wszystko jest pod orginalne kostki zasze mozesz je zdjac/wymienic
ja kupilem jakies hujenki a zreszta wszystkie to chinski bubel ale swieca git :!: 8-)
help help sos!
udało się zakuoić lampy xsenony z wbudowanymi światłami do jazdy dziennej , wymieniłem moduł , xenony świecą jak ta lala postojóweczki też i to koniec przyjemności. drl nie działa długie nie działają a jak mrygne długimi na włączonych postojówkach tylko to wtedy również zapalają się xsenony. od czego zacząć? instalacja? vag? vas?
pomocy!
[ Dodano: 2012-10-25, 14:01 ]
pomocy raz jeszcze!
udało się zakuoić lampy xsenony z wbudowanymi światłami do jazdy dziennej , wymieniłem moduł , xenony świecą jak ta lala postojóweczki też i to koniec przyjemności. drl nie działa długie nie działają a jak mrygne długimi na włączonych postojówkach tylko to wtedy również zapalają się xsenony. od czego zacząć? instalacja? vag? vas?
pomocy!
[ Dodano: 2012-10-25, 14:01 ]
pomocy raz jeszcze!
tak orginalne lampy kupilem wczesniej byly zwykle bez ksenonow spryskiwacze byly i tez teraz nie dzialaja po zmienieniu swiatel z modulem konczacy sie literka k ktory ma podobno obsugiwac ledy.a i jeszcze przejscia kupilem oczywiscie bo moje wtyczki byly inne pomorzecie
[ Dodano: 2012-10-25, 14:59 ]
Nie wiem co to teraz zrobic kabelki trzeba poprzekladac czy jak?

[ Dodano: 2012-10-25, 14:59 ]
Nie wiem co to teraz zrobic kabelki trzeba poprzekladac czy jak?
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
tomach
W odpowiedzi na Twoje pytanie (wiem, że sprzed paru lat;)

Odpisuje na te wątpliwości bo wiem, że wiele osób szuka wiedzy w tej właśnie kwestii a nigdzie nie ma wyczerpującej odpowiedzi na podobne pytania (przynajmniej ja nie znalazłem wyraźnej odpowiedzi).
Moje odpowiedzi dotyczą wersji auta przed liftem i nie wiem jak to będzie w wersji po lifcie czy też wszystko będzie pasować p&p...
W razie pytań proszę pytać, ponieważ jestem świeżo po przekładce lamp.
Wymoderowałem post zgodnie z Regulaminem Forum (szalony)
W odpowiedzi na Twoje pytanie (wiem, że sprzed paru lat;)
nie trzeba nic przerabiać jeśli kupisz oryginalne xenony sprzed liftu podejdzie p&p.1:czy jak kupie takie lampy to tylko kwestia wyjecia starych i podepniecie pod kostki czy trzeba przerabiac instalacjie?
działa regulacja z wnętrza kabiny.2:czytalem ze lampy sie same poziomuja ale moje auto nie jest wyposazone w czujniki na wachaczah czy wogole jakiekolwiek...i teraz jak beda sie poziomowaly?
pasują tylko te sprzed lifta czyli bi-xenon nie podejdzie bo był tylko po lifcie3:i czy beda pasowaly lampy od rocznika 2001 czy tylko musza byc w przedziale od 97/99?

Odpisuje na te wątpliwości bo wiem, że wiele osób szuka wiedzy w tej właśnie kwestii a nigdzie nie ma wyczerpującej odpowiedzi na podobne pytania (przynajmniej ja nie znalazłem wyraźnej odpowiedzi).
Moje odpowiedzi dotyczą wersji auta przed liftem i nie wiem jak to będzie w wersji po lifcie czy też wszystko będzie pasować p&p...
W razie pytań proszę pytać, ponieważ jestem świeżo po przekładce lamp.
Wymoderowałem post zgodnie z Regulaminem Forum (szalony)
Ostatnio zmieniony 06 sty 2014, 16:42 przez Panlucjan, łącznie zmieniany 1 raz.
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
krts, Połączenie z lampą jeżeli chodzi o obsługę samych żarówek to jest takie samo
styk nr1 - światła długie
styk nr5 - światła mijania/do przetwornicy xenon
styk nr7 - postojówki
styk nr8 - GND
styk nr9 - kierunkowskaz
styk nr10 - GND
Natomiast różni się na pewno co do sterowania silnikami wysokości:
bez xenonu:
styk nr2 - zmostkowany jest ze stykiem nr 5
styk nr4 - GND
styk nr6 - idzie do potencjometru wysokości
z xenonem:
styk 2, 3, 4, 6 idzie do modułu automatycznego poziomowania
Tak więc aby lampa xenon zadziałała u Ciebie, albo monutujesz automat poziomowania i przerabiasz okablowanie w pojeździe, albo przerabiasz okablowanie w lampie dopasowując ją do starego silniczka regulacji.
styk nr1 - światła długie
styk nr5 - światła mijania/do przetwornicy xenon
styk nr7 - postojówki
styk nr8 - GND
styk nr9 - kierunkowskaz
styk nr10 - GND
Natomiast różni się na pewno co do sterowania silnikami wysokości:
bez xenonu:
styk nr2 - zmostkowany jest ze stykiem nr 5
styk nr4 - GND
styk nr6 - idzie do potencjometru wysokości
z xenonem:
styk 2, 3, 4, 6 idzie do modułu automatycznego poziomowania
Tak więc aby lampa xenon zadziałała u Ciebie, albo monutujesz automat poziomowania i przerabiasz okablowanie w pojeździe, albo przerabiasz okablowanie w lampie dopasowując ją do starego silniczka regulacji.