[ A6 C5] Wymiana klaksonu
[ A6 C5] Wymiana klaksonu
Witam
Mam pytanie.
Zamierzam wymienić klaksony w mojej A6 1.9
Zlokalizowałem je i o ile dobrze widziałem to znajdują się za reflektorami.
Podpowiedzcie mi czy aby je wyjąć, trzeba wyciągać reflektory czy można się do nich dobrać w jakiś inny sposób?
Mam pytanie.
Zamierzam wymienić klaksony w mojej A6 1.9
Zlokalizowałem je i o ile dobrze widziałem to znajdują się za reflektorami.
Podpowiedzcie mi czy aby je wyjąć, trzeba wyciągać reflektory czy można się do nich dobrać w jakiś inny sposób?
Tylko ta marka ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
jezeli je zlokalizowałes , widzisz jak one są zamocowane to sam podejmij decyzje jak sie za nie zabrac .Kimoto pisze:Zlokalizowałem je i o ile dobrze widziałem to znajdują się za reflektorami.
Są one pod lampami , więc maska do góry i demontujesz plastykowe boczki przed chłodnicą , powinienes miec łatwy dostęp wtedy do nich bez zciągania lamp .
Tak jak napisałem, o ile dobrze widziałem ale nie jestem pewien. Tak mi się wydaje, jak zajrzałem poprzez osłonę plastikowa przy reflektorze.rafal100 pisze:Ale mysle ze od dołu bedzie naljepiej , zdjejmując osłone .
Oba nie działają więc nawet po odgłosie nie mam jak sprawdzić.
Patrzyłem (bez zdejmowania osłony) od dołu, ale nic a nic nie widziałem.
Gdzieś czytałem że trzeba zdjąć reflektory i stąd moje pytanie.
Tylko ta marka ...
Więc tak..
Po zdjęciu prawej plastikowej osłony (na początek łatwiejsza strona) rzeczywiście widać klakson, ale jest słaby do niego dostęp.
Ręka wchodzi ale manewrować z kluczem, aby go odkręcić już się nie da.
Nawet krótki śrubokręt wsadzony w celu odkręcenia klaksonu razem z mocowaniem, nie daje sobie rady. Za mało miejsca
Poza tym chciałem na jego miejsce zainstalować tubę nautiliusa i niestety przez to co widać po zdjęciu osłony, ona nie ma szans wejścia.
Pozostaje mi chyba zainstalowanie jej w innym miejscu, lub wyjęcie reflektora.
Trudno jest go wyjąć?
Jak to zrobić?
Po zdjęciu prawej plastikowej osłony (na początek łatwiejsza strona) rzeczywiście widać klakson, ale jest słaby do niego dostęp.
Ręka wchodzi ale manewrować z kluczem, aby go odkręcić już się nie da.
Nawet krótki śrubokręt wsadzony w celu odkręcenia klaksonu razem z mocowaniem, nie daje sobie rady. Za mało miejsca

Poza tym chciałem na jego miejsce zainstalować tubę nautiliusa i niestety przez to co widać po zdjęciu osłony, ona nie ma szans wejścia.
Pozostaje mi chyba zainstalowanie jej w innym miejscu, lub wyjęcie reflektora.
Trudno jest go wyjąć?
Jak to zrobić?
Tylko ta marka ...
Problem, nie posiadam kanałumarlitkos pisze:bedziesz miał od dołu o ile posiadasz kanał

Mam kobyłki, ale nie wiem czy jak postawie na nich samochód to zdejmę osłonę.
Jeszcze tak sobie patrzyłem, że jak bym wykręcił halogen to może uda mi się włożyć klakson. Pozostaje tylko pytanie czu wejdzie i czy uda mi się odkręcić stary klakson.
Tylko ta marka ...
Więc tak.
Zdjęcie dolnej osłony silnika to rzeczywiście nie taki duży problem, ale musiałem autko postawić na kobyłkach. Inaczej bym pod niego nie wlazł
Aby wymontować prawy klakson musiałem odkręcić prawy halogen (pikuś, dwie śruby)
Tubę zamontowałem. Oczywiście musiałem dołączyć dwa krótkie przewodziki z końcówkami, gdyż w oryginalnej instalacji jest wtyczka a w tubie tylko dwa styki. To też nie problem.
Ale efekt trąbienia nie jest dla mnie zadowalający.
Na zewnątrz jak trzymałem tubę i podłączyłem do zasilania trąbiła bardzo głośno. Jak wszystko poskładałem, maska w dół trąbi słabiej. Wiadomo, jest pozasłaniana.
Myślę teraz czy nie zamontować jej bliżej kratek w zderzaku. Powinno być głośniej.
Lub dokonać zakupu dwóch trąbek, wysoko i niskotonowej (tak jak w oryginale) lecz nie mogłem znaleźć drugiego klaksonu, tego pod lewym reflektorem.
Może ktoś wie gdzie dokładnie on się znajduje?
Zdjęcie dolnej osłony silnika to rzeczywiście nie taki duży problem, ale musiałem autko postawić na kobyłkach. Inaczej bym pod niego nie wlazł

Aby wymontować prawy klakson musiałem odkręcić prawy halogen (pikuś, dwie śruby)
Tubę zamontowałem. Oczywiście musiałem dołączyć dwa krótkie przewodziki z końcówkami, gdyż w oryginalnej instalacji jest wtyczka a w tubie tylko dwa styki. To też nie problem.
Ale efekt trąbienia nie jest dla mnie zadowalający.
Na zewnątrz jak trzymałem tubę i podłączyłem do zasilania trąbiła bardzo głośno. Jak wszystko poskładałem, maska w dół trąbi słabiej. Wiadomo, jest pozasłaniana.
Myślę teraz czy nie zamontować jej bliżej kratek w zderzaku. Powinno być głośniej.
Lub dokonać zakupu dwóch trąbek, wysoko i niskotonowej (tak jak w oryginale) lecz nie mogłem znaleźć drugiego klaksonu, tego pod lewym reflektorem.
Może ktoś wie gdzie dokładnie on się znajduje?
Tylko ta marka ...
W weckend jeszcze raz położę się pod samochód i poszukam.marlitkos pisze:u mnie jest w tym samym miejscu co prawy tylko po drugiej stronie auta
Z góry nie widać, a zdołu zasłania IC. Ale sprawdzę jeszcze raz. Nie możliwością jest aby był tak schowany że trzeba by było pół samochodu rozbierać żeby go wyjąć

Tylko ta marka ...