Witam ,
Jestem nowym posiadaczem c5 2002R 1.9 TDI AWX . Po zakupie zatankowałem do pełna wskazówka znacznie przekroczyła wskaźnik pełnego baku po przejechaniu ok 500 km opadłą do około pierwszej kreski za połową skali .Zatankowałem ponownie do pełna. Sytuacja taka sama wskazówka poza skalą ( weszło 31L) . Sytuacja wygląda tak jakby miara wskaźnika nie byłą skalibrowana . Na grupach padła sugestia że zegary siadły, lecz nie ma żadnych innych objawów. Zastanawiam się czy możliwe, że zawiesił się lub po prostu zepsuł pływak auto przed zakupem stało dłuższy czas nie używane . Bardzo proszę o opinie i sugestie, może ktoś miał podobną sytuację .
Wskaźnik paliwa
-
OnlineDoc
- Administrator
- Posty: 2960
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
KIJU87, zacznij jak zawsze z VAGiem czy jest/był błąd czy nie.
Ogólnie moim zdaniem 90% z wytartą ścieżką przewodzącą pływaka. W baku... (bagażnik / kanapa) bez problemu możesz otworzyć, sprawdzić, popatrzeć na pompę.
Dalej próbka: trzeba przeczyścić potencjometr papierem wodnym. Na koniec... przydałoby się zmienić nowa pompę ale! nie Chińską, głośną "kupę"
a oryginał lub Magneti-Marelli.
Ogólnie moim zdaniem 90% z wytartą ścieżką przewodzącą pływaka. W baku... (bagażnik / kanapa) bez problemu możesz otworzyć, sprawdzić, popatrzeć na pompę.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1169
- Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
- Imię: Karol
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 DFBA 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Albo uszkodzone zegary, albo ktoś gmeral czy pływaku w baku.
Raz miałem przypadek gdy ktoś założył do A4 zegar od A6 i wskaźnik pokazywał cuda bo jest inna rezystancja i działa na odwrót.
Najprościej zrobić VCDS test zegarów aby sprawdzić wyskalowanie wskaźnika , oraz zobaczyć w blokach pomiarowych jaką rezystancję widzi zegar na pełnym i na pustym baku.
Raz miałem przypadek gdy ktoś założył do A4 zegar od A6 i wskaźnik pokazywał cuda bo jest inna rezystancja i działa na odwrót.
Najprościej zrobić VCDS test zegarów aby sprawdzić wyskalowanie wskaźnika , oraz zobaczyć w blokach pomiarowych jaką rezystancję widzi zegar na pełnym i na pustym baku.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 kwie 2020, 20:35
- Imię: Konrad
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Bardzo dziękuje za sugestie. Majstra od elektroniki umówionego mam dopiero na przyszły tydzień .Próbuje umówić mechanika na najbliższe dni aby sprawdzić pływak. Jestem mega poirytowany kupiłem nie tanie C5 z przebiegiem 82 tyś (do 60 tyś 2016R regularny serwis ASO AUDI ostatni wpis z ASO 2019 ). Wszystkie wpisy potwierdziłem w Polskim salonie AUDI auto w rewelacyjnym stanie. Panowie czy ew.padające zegary to przypadłość tego modelu loteria,padają ze starości czy w moim przypadku oznaka kombinowania z licznikiem.