[a6 c5] uszkodzona regulacja reflektora. Pytanie
[a6 c5] uszkodzona regulacja reflektora. Pytanie
Czy jest jakiś zestaw do naprawy regulacji wysokości świecenia reflektora ?
ponieważ wyłamał mi się ten biały plastik i odblask lata razem ze śrubą regulacyjną.
ponieważ wyłamał mi się ten biały plastik i odblask lata razem ze śrubą regulacyjną.
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
adamm02, jesli chodzi Ci o jakiś oficjalnie wystepujacy zestaw naprawczy to do A6C5 jest tylko taki do naprawy odłamanych zaczepów(mocowaĂą) górnych reflektorów.
Jesli dobrze sie domyslam to masz uszkodzony bialy plastik w formie kółka zebatego, taki na zewnątrz reflektora, słuzacy do regulacji ustawienia ?
Jesli dobrze sie domyslam to masz uszkodzony bialy plastik w formie kółka zebatego, taki na zewnątrz reflektora, słuzacy do regulacji ustawienia ?
Części samochodowe online - Motostacja pl
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Typowa usterka. Jeśli masz dostep do jakiegoś reflektora z dobrym kółkiem to możesz je "wypożyczyć" i zamontować na swoim trzpieniu jakimś klejem.adamm02 pisze:Dokładnie kółko zębate się wykruszyło i spadło ze śruby
Ja nie miałem pod ręką, więc zrobiłem prościej. Trzeba wyciągnąć trzpien ile się da, czyli do pozycji gdy było na nim kółko, potem go przewiercić w kierunku prostopadlym do osi i w otwór włożyc przetyczkę. KoĂące przetyczki (ja uzyłem nita zrywalnego) zagiąć aby nie wypadła. TrzpieĂą sluzy jak wiemy do regulacji reflektora ale robię to raz na np rok czy 2 lata, więc mogę pokręcić przetyczkę palcami zamiast imbusem

Wygląda może prymitywnie, ale zapewniam, że jest skuteczne

Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
- Lokalizacja: Radlin / Hagen
- Kontakt:
arkadiuso pisze:u mnie też poleciało to kółko zrobiłem prowizorkę i na ten bolec metalowy założyłem opaskę zaciskową wcześniej ustawiając lampę.. działa już 4 miesiąc2min. roboty..


www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel 
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
u mnie te kółko jest ok , mam regulację elektryczną, w najniższym poziomie światła były za wysokie , więc pokręciłem śrubokrętem i lipa , czuć opór ale nie da się regulować , po za tym światło teraz bardzo nisko mi świeci i nie wiem jak je podnieść , kręcenie nie przynosi rezultatu , da się jakoś inaczej? jak działa ta regulacja bo jest z lewej a soczewka dużo z prawej więc pewnie jakieś cięgna lub coś podobnego jest?
jest IBIZA 6j FR 1.9TDI
BMW było: E39 530D E36 2.0
AUDI było:
A6 C5 3.0 ASN QUATTRO 2001r.
A4 B7 2.0T DTM QUATTRO 2006r.
A4 B5 2.8 QUATTRO 2001r.
BMW było: E39 530D E36 2.0
AUDI było:
A6 C5 3.0 ASN QUATTRO 2001r.
A4 B7 2.0T DTM QUATTRO 2006r.
A4 B5 2.8 QUATTRO 2001r.
od błotnika po skosie to będzie poziom, tej nie ruszałem teraz spróbowałem ale nie widzę różnicy , te bliżej chłodnicy (co wcześniej regulując zepsułem) jak kręcę to coś drga ale nie zmienia się wiązka światła, teraz mam jakby rozszczepione światło świeci cieĂąką kreską za wysoko a wiązka właściwa za nisko tak 3m przed samochód , z wewnątrz elektryczną regulacją jak zmieniam to drga lewe (te co regulowałem) a prawe ok czyli góra-dół się reguluje. Próbowałem wyjąc lampę nawet wężykowaty torx kupiłem ale tej 3 śruby co przy błotniku jest otwór nie widzę więc nie odkręciłem. Bardziej mnie interesuje jak działa ten mechanizm regulacji, szukałem schematów obrazów ale nigdzie nic nie ma.
jest IBIZA 6j FR 1.9TDI
BMW było: E39 530D E36 2.0
AUDI było:
A6 C5 3.0 ASN QUATTRO 2001r.
A4 B7 2.0T DTM QUATTRO 2006r.
A4 B5 2.8 QUATTRO 2001r.
BMW było: E39 530D E36 2.0
AUDI było:
A6 C5 3.0 ASN QUATTRO 2001r.
A4 B7 2.0T DTM QUATTRO 2006r.
A4 B5 2.8 QUATTRO 2001r.
odkręciłem 2 górne śruby i tą 1 schowaną + tą przy chłodnicy , żarówka kierunku z plastikiem - wyjęta , za nic nie dam rady wyjąć lampy, natomiast wiem już +- o co chodzi jak odchyliłem lampę to dostałem się silnika regulacji , wyjąłem go, odblask lata po całej lampie nie wiem czy to normalne, silnik powinien chyba coś trzymać by regulować, kupie 2 lampę i jadę do kogoś kto to ogarnie.
jest IBIZA 6j FR 1.9TDI
BMW było: E39 530D E36 2.0
AUDI było:
A6 C5 3.0 ASN QUATTRO 2001r.
A4 B7 2.0T DTM QUATTRO 2006r.
A4 B5 2.8 QUATTRO 2001r.
BMW było: E39 530D E36 2.0
AUDI było:
A6 C5 3.0 ASN QUATTRO 2001r.
A4 B7 2.0T DTM QUATTRO 2006r.
A4 B5 2.8 QUATTRO 2001r.
U mnie jest dokładnie to samo. Czy poradził sobie Pan z tym problemem?Tomash pisze:odkręciłem 2 górne śruby i tą 1 schowaną + tą przy chłodnicy , żarówka kierunku z plastikiem - wyjęta , za nic nie dam rady wyjąć lampy, natomiast wiem już +- o co chodzi jak odchyliłem lampę to dostałem się silnika regulacji , wyjąłem go, odblask lata po całej lampie nie wiem czy to normalne, silnik powinien chyba coś trzymać by regulować, kupie 2 lampę i jadę do kogoś kto to ogarnie.