Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Swap z 2.8APR na 1.8T Aeb na gratach awt

Elektryka
ODPOWIEDZ
maziunio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 07 maja 2017, 10:21
Lokalizacja: Dratow

Swap z 2.8APR na 1.8T Aeb na gratach awt

Post autor: maziunio » 02 paź 2018, 17:47

Witam Panowie i Panie,
Opisuje tutaj swoj problem poniewaz juz nie mam pomyslow na uporanie sie z tym sam a mianowicie do rzeczy po tym jak obrocilo mi panewke na wale w 2.8 APR udalo sie kupic w cenie zlomu paska 1.8t AEB wiec zabralem sie za przeszczep wszystko lala zlozylem sprzegielko od razu wpadlo keflar roczna dwumasa byla w pasku wiec przezucilem, potem udalo sie suszarke zmienic pospawac seryjny kolektor wpadla o skyline, dolot 2 cale plus fmic centralny sonda szerokopasmowa z ALT wtryski 440 pompa walbro i wielePanie innych rzeczy wiec po rozpoznaniu sie ze wszystkim wpadlem na pomysl zeby zrobic na gratach z AWT kupilem wiazke z a4 b5 AWT kolektor z awt ssacy, cewki z awt i reszte, od razu kumpel z ecu wywalil mi immo oraz cewke od napinacza bo w aeb jest bez wyrzucil pompe sai, czujnik poziomu oliwy, kostki ladnie wyszstko pasuje powpinalem to cacy na poczatku wszystko cacy tylko nie chciala adaptacja przepustnicy sie zrobic ok mysle jakos sie poradzi na to nie bylo komunikacji miedzy licznikiem a ecu zrobilem kodowanie juz wszystko jest, auto udalo sie odpalic byla iskra tylko samochod nie reagowal na gaz czyli wpadl nowy pedal z potencjometrem po wpieciu reakcja byla lecz tylko na poziomie od 100-300 obrotow po nagrzaniu auta jeszcze pare razy sie udalo odpalic i nie wiem jakas magia nie ma iskry na cewkach mierzac miernikiem napiecie dochodzi do cewek kreci ale nie ma w ogole iskry pomienialem cewki dalej to samo, podjechal kumpel do niego wpadl moj sterownik auto jego odpalilo moja dalej nie ma podczas krecenia tak jak by zanikalo napiecie nawet po podaniu na krotko + pod pin 121 na ecu wszystko powinno grac pompa chodzi wtryski tez a dalej nie ma napiecia czytalem ze to przekaznik jest winny nr 30 ten obok ecu ale juz nie wiem tak jak by wzbudzenia nie bylo na cewki pomozcie bo nie chcialbym jej rozebrac i zezlomowac nie mam pomyslow, auto pojechalo do kumpla mowi ze ogarnie ale myslal ze to ja zle podlaczylem po tym jak podlaczyl tak ze przepustnica jest ok to myslal ze odpali ale nadal nic wpadlem na trop ze byla mysz ale unieszkodliwiona juz czyli cos by bylo w kabinie decha juz zdarta wszystkie kable na wierzchu nic nie widac zeby cos gryzlo wiazka mierzona wydaje sie byc dobra nie wiem co juz robic kolejna zime bedzie stala :/

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 02 paź 2018, 18:11

Jakie błędy na kompie?

maziunio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 07 maja 2017, 10:21
Lokalizacja: Dratow

Post autor: maziunio » 02 paź 2018, 19:02

Odpowiem Ci jak skontaktuje sie z kumplem niech szczyta bledy

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 03 paź 2018, 00:27

postaraj się jakoś inaczej to opisać bo taki wylany ciąg myślowy ciężko czyta ze zrozumieniem <rotfl> ;)

ogólnie znając różnice w zasilaniu ECU i osprzętu w APR i w AWT to szukałbym tu problemów - nie wiem jak robiliście elektrykę w kostkach na podszybiu i czy przepinaliście zasilanie bezpeczników w wiązce deski?

maziunio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 07 maja 2017, 10:21
Lokalizacja: Dratow

Post autor: maziunio » 04 paź 2018, 13:52

Nie sypie zadnym bledem

[ Dodano: 2018-10-04, 13:48 ]
bendzji rozwin ta swoja mysl ze jest roznica w zasilaniu osprzetu w apr i awt?

[ Dodano: 2018-10-04, 13:52 ]
Czyli moze byc tak ze poprostu schemat dokladny i patrzec jaki pin na kostce odpowiada za jaka funkcje osprzetu i jechac po schemacie awt? bendzji ja wiem ze Ty duzo czaisz bo dzieki twoimrodzice postom pare rzeczy ogarnalem jak kodowanie licznika z ecu piwo dla Ciebie bracie :)

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 04 paź 2018, 22:55

sa różnice w wiazce deski jak jest APR i jak jest AWT - AWT ma dodatkowy przekaźnik do zasilania ECU itd. , w APR go nie było i stąd bałagan

jak macie schematy musisz rozpisać zasilanie osprzetu i ECU - i wyczaic róznice i to naprawić ;)

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 19 paź 2018, 21:10

ale Ty próbujesz to odpalić na wtryskach 440cc ?
blok jest aeb a osprzęt awt?
bo jakoś nic nie kumam co to za hybryda

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja