Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C5] Sterownik AirBag

Elektryka
Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 05 maja 2013, 20:38

lukwoj21 pisze:serwis to ostatecznos wyczytałem ze sterownik poduszki moze byc uszkodzony nie da rady go wymienic?
dziwny trochę ten Twój błąd, powinno pokazać jaka poducha, co to za program ??
co do sterownika to można je resetować, albo wymienić z aledrogo
wymiana dość prosta, jest on "za" kilmatronikiem

lukwoj21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 359
Rejestracja: 14 gru 2010, 17:49
Imię: Łukasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: lukwoj21 » 06 maja 2013, 09:00

błąd brzmi dokładnie tak:
1220- zapalnik poduszki tylnej prawej-N202 zbyt duza oporność


Na czym polega reset sterownika i jak go wykonac?

Programy jakie posiadam to polski vag4.9, VCDS lite, vag-com 208.1 pl, Vag K Can comander full 1.4

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 06 maja 2013, 22:14

lukwoj21 pisze:1220- zapalnik poduszki tylnej prawej-N202 zbyt duza oporność


Na czym polega reset sterownika i jak go wykonac?

Programy jakie posiadam to polski vag4.9, VCDS lite, vag-com 208.1 pl, Vag K Can comander full 1.4
albo przyjrzeć się temu zapalnikowi albo zabrać się za sterownik
reset wykonują specjalne fejsy na aledrogo też są
ale może taniej kosztować drugi sterownik na aledrogo bo multum tego w śmiesznych cenach, swój numer możesz sprawdzić łącząc się z nim, żeby nie trzeba rozbierać do sprawdzenia numeru, jeżeli da się bez problemu połączyć z nim to możliwe że to nie jego wina, tylko tego zapalnika, niestety nie rozbierałem tamtych poduch więc nie wiem o co kaman z nimi

ZET
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 27 kwie 2013, 23:16
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: ZET » 25 maja 2013, 23:33

1220- zapalnik poduszki tylnej prawej-N202 zbyt duza oporność

jest to nic innego jak brak połączenia między tylną prawą poduszką a sterownikiem poduszek , sprawdÂź połączenia w instalacji (kostki) ewentualnie popsikaj je środkami do poprawy styku
Było szybkie VR6 jest wygodne V6 .
Regulamin, Punkt 99

lukwoj21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 359
Rejestracja: 14 gru 2010, 17:49
Imię: Łukasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: lukwoj21 » 26 maja 2013, 08:52

Ale gdzie te kostki i jak dobrac sie do poduszki?

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 26 maja 2013, 11:37

lukwoj21 pisze:Ale gdzie te kostki i jak dobrac sie do poduszki?
Kolego, kostki są dwie - jedna przy sterowniku AirBag w konsoli środkowej, a druga pod tylną kanapą. Co możesz zrobić - zdemontuj tylną kanapę (wystarczy ją 'szarpnąć' do góry), pod nią (z prawej strony) zlokalizujesz pomarańczową 3 pin wtyczkę, podłącz rezystor 2.2ohm (z tego co pamiętam :-) ) pomiędzy konektor 1 i 2 (musisz też odłączyć zabezpieczenie które powoduje zwarcie styków 1 i 2 do GND jak nie ma podłączonej poduszki) - jeżeli uda Ci się skasować błąd tzn że masz uszkodzenie w poduszce. Jeżeli nie uda się skasować błędu, to i tak musisz się dobrać do sterownika. Sprawdź miernikiem czy jest 'przejście' pomiędzy stykiem 1 wtyczki poduszki a stykiem 48 sterownika AirBag, oraz czy jest 'przejście' pomiędzy stykiem 2 wtyczki poduszki, a stykiem 47 sterownika AirBag. Sprawdź również czy któryś z przewodów nie jest zwarty do GND. Możesz także wypiąć oryginalne konektory 47 i 48 i w ich miejsce podłączyć rezystor - jeżeli nie uda się w takim przypadku skasować błędu, to masz uszkodzony sterownik.

lukwoj21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 359
Rejestracja: 14 gru 2010, 17:49
Imię: Łukasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: lukwoj21 » 27 maja 2013, 19:45

no wkonc ktos cos napisał od rzeczy <radocha> mozesz rozwinąc skrót GND?

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 27 maja 2013, 19:50

lukwoj21 pisze:no wkonc ktos cos napisał od rzeczy <radocha> mozesz rozwinąc skrót GND?
Kolego GND to po prostu 'masa' samochodu tzn połączenie do klemy '-' akumulatora poprzez karoserię, bądÂź przewody (zazwyczaj koloru brązowego)

Kris699
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 12 mar 2013, 16:55
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Post autor: Kris699 » 11 cze 2013, 20:42

penio pisze:naprawa 100-150 zl bez wyciagania sensora z auta, to drogo?

możesz podpowiedzieć jak to zrobić bez demontażu?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl