Generalnie chodzi o poziomowanie xenonów, nie wiem czy podobnie będzie przy zwykłych światłach. Silniczki w polifcie mają 4 piny natomiast w przedlifcie są 3 pinowe. Pod podłączeniu xenona liftowego (wystarczy jedna lampa) wyświetla błąd zwarcia do B+ obu reflektorów. Podobny problem opisywał jeden z kolegów w temacie:
a6-c5wymiana-lamp-zwyklych-na-xenonowe-vt2190,15.htm
jednak linki do obrazków są już nie dostępne a z samego opisu ciężko wywnioskować jak to podłączyć.
Pytanie czy wystarczy pozamieniać piny kolejnością na silniczku? A jesli to nie możliwe to czy da się w miarę bezinwazyjnie zamontować silniczki z przedlifta do lampy poliftowej?
W aucie miałem ori xenony poliftowe i zmieniłem na xenony z allroada już z silniczkami poliftowymi 4 pinowymi. Na początku wszystko działało prawidłowo zero błędów na vag-com. Niedawno zauważyłem, że lampy świecą pod zderzak i pojawia się błąd:
01538 - Motors for headlight range adjustment (V48) / (V49)
Po podpięciu starych lamp błąd znika, pojawia się po podpięciu nawet jednej nowej lampy.
Silniczki poziomowania lamp lift i przedlift
- teiwaz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 339
- Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
- Imię: Darek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Zdaje sobie sprawę z tego faktu ale chodziło o informację czy da się silniczki bezinwazyjnie przełożyć czy coś trzeba kleić/szlifować albo jakoś podłączyć ten 4 pinowy silnik aby reagował na sygnały z 3 pinowego. Właśnie skończyłem ogarniać temat i mogę sobie sam odpowiedzieć przynajmniej jeśli chodzi o przełożenie silnika, owszem da się to zrobić bezinwazyjnie ale trzeba mieć oprócz silniczka ten biały plastikowy zaczep z miejscem na kulkę silniczka z przedliftowej lampy bo w poliftowych silniczkach jest inne mocowanie. Ja na szczeście nie wyrzuciłem jeszcze starych lamp i wymontowałem z nich silniczki i to mocowanie, największy problem był z wypięciem pinów ze złącza reflektora w celu przełożenia starej wtyczki do silnika, jak to ogarnąłem reszta poszła bez żadnego szlifowania.
Co do podpięcia się pod 4 pinowy silnik to na jakimś angielskim forum ktoś pisał, że niby się da tylko coś tam trzeba pomstować ale nie zgłębiałem już tematu. Na pewno da się jak kolega bendzji pisał wymienić sterownik i puścić dodatkowe 2 kable z niego ale z tym znacznie więcej roboty by było i osobiście nie lubię ingerować w samą instalację.
Co do podpięcia się pod 4 pinowy silnik to na jakimś angielskim forum ktoś pisał, że niby się da tylko coś tam trzeba pomstować ale nie zgłębiałem już tematu. Na pewno da się jak kolega bendzji pisał wymienić sterownik i puścić dodatkowe 2 kable z niego ale z tym znacznie więcej roboty by było i osobiście nie lubię ingerować w samą instalację.