[A6 C5]service in 1900
[A6 C5]service in 1900
Witam
dziś wyskoczył mi komunikat na wyświetlaczu service in 1900 z tego co zakumałem chodzi o serwis (jeśli nie proszę o informacje oco chodzi) niestety nie mam vaga i prosił bym o instrukcje jak zresetować to ręcznie
mam a6c5 z 2000roku
pozdrawiam i dziękuję za pomoc
prosze poprawnie nazywać tematy,oraz czytać uważnie tematu,podobny już istnieje
dziś wyskoczył mi komunikat na wyświetlaczu service in 1900 z tego co zakumałem chodzi o serwis (jeśli nie proszę o informacje oco chodzi) niestety nie mam vaga i prosił bym o instrukcje jak zresetować to ręcznie
mam a6c5 z 2000roku
pozdrawiam i dziękuję za pomoc
prosze poprawnie nazywać tematy,oraz czytać uważnie tematu,podobny już istnieje
Ostatnio zmieniony 26 maja 2008, 14:05 przez rafgate, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam. miałem to samo. pokazuje ze musisz zrobic serwis za 1900 km albo mil. mozna to łatwo wyzerowac bez vaga. Bynajmniej u mnie zadziałało.
(guzik 1 to ten po lewj, guzik 2 to po prawej)
1. wyłacz zapłon.
2wcisnij 2 i trzymaj i włącz zapłon( pokże sie "service OIL"
3 pociagnij guzik 1 i trzymaj az "service OIL" zgasnie. pojawi sie "service---"
4 wcisnij guzik 2 znowu i pojawi sie "service INSP"
wtedy postepuj jak z OIL odciagając guzik 1.
u mnie działało moze u ciebie tez zadziała. dane z instrukcji ale ja mam angielską wersje. pozdro.
(guzik 1 to ten po lewj, guzik 2 to po prawej)
1. wyłacz zapłon.
2wcisnij 2 i trzymaj i włącz zapłon( pokże sie "service OIL"
3 pociagnij guzik 1 i trzymaj az "service OIL" zgasnie. pojawi sie "service---"
4 wcisnij guzik 2 znowu i pojawi sie "service INSP"
wtedy postepuj jak z OIL odciagając guzik 1.
u mnie działało moze u ciebie tez zadziała. dane z instrukcji ale ja mam angielską wersje. pozdro.
- kylo99
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 991
- Rejestracja: 23 sty 2008, 15:55
- Imię: Adam
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich UK & Lublin PL
- Kontakt:
rafgate, trzymaj i próbuj
A6 1997-99
PRZYCISK B TO LEWY NA ZEGARACH A PRZYCISK TO PRAWY
OLEJ
1. Nacisnąć i przytrzymać przycisk A
2. Włączyć zapłon
3. Zwolnić przycisk A
4. Na wyswietlaczu pojawi się napis OIL
5. Pociągnąć do siebie przycisk B do momentu gdy w polu wyświetlacza pojawią sie kreski
6. Wyłączyć zapłon
INSPEKCJA
1. Nacisnąć i przytrzymać przycisk A
2. Włączyć zapłon
3. Zwolnić przycisk A
4. Na wyswietlaczu pojawi się napis OIL
5. Nacisnąć i zwolnić przycisk A
6. Na wyswietlaczu pojawi się napis INSP
7. Pociągnąć do siebie przycisk B do momentu gdy w polu wyświetlacza pojawią sie kreski
8. Wyłączyć zapłon
A6 1997-99
PRZYCISK B TO LEWY NA ZEGARACH A PRZYCISK TO PRAWY
OLEJ
1. Nacisnąć i przytrzymać przycisk A
2. Włączyć zapłon
3. Zwolnić przycisk A
4. Na wyswietlaczu pojawi się napis OIL
5. Pociągnąć do siebie przycisk B do momentu gdy w polu wyświetlacza pojawią sie kreski
6. Wyłączyć zapłon
INSPEKCJA
1. Nacisnąć i przytrzymać przycisk A
2. Włączyć zapłon
3. Zwolnić przycisk A
4. Na wyswietlaczu pojawi się napis OIL
5. Nacisnąć i zwolnić przycisk A
6. Na wyswietlaczu pojawi się napis INSP
7. Pociągnąć do siebie przycisk B do momentu gdy w polu wyświetlacza pojawią sie kreski
8. Wyłączyć zapłon
dziękować mocno za pomoc lecz żaden z tych sposobów chyba nie zadziałał
w czasie kombinacji z tymi pokrętłami na zegarach nie wyskakiwał mi "service---" albo
"service INSP"
mieszałem mieszałem pokrętłami i teraz nie pokazuje mi się już service in 1900
dopiero po wciśnięciu lewego pokrętła tego od zegarka pokazuje mi sie service in 15000 jak wcisnę jeszcze raz to zaczyna coś inspektować tak powinno być
?
pozdrawiam
w czasie kombinacji z tymi pokrętłami na zegarach nie wyskakiwał mi "service---" albo
"service INSP"
mieszałem mieszałem pokrętłami i teraz nie pokazuje mi się już service in 1900
dopiero po wciśnięciu lewego pokrętła tego od zegarka pokazuje mi sie service in 15000 jak wcisnę jeszcze raz to zaczyna coś inspektować tak powinno być

pozdrawiam
- kylo99
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 991
- Rejestracja: 23 sty 2008, 15:55
- Imię: Adam
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich UK & Lublin PL
- Kontakt:
PRóbUJ JESZCZE RAZ OD NOWA PO KOLEI.
A6 1997-99
OLEJ
1. Nacisnąć i przytrzymać przycisk A
2. Włączyć zapłon
3. Zwolnić przycisk A
4. Na wyswietlaczu pojawi się napis OIL
5. Pociągnąć do siebie przycisk B do momentu gdy w polu wyświetlacza pojawią sie kreski
6. Wyłączyć zapłon
INSPEKCJA
1. Nacisnąć i przytrzymać przycisk A
2. Włączyć zapłon
3. Zwolnić przycisk A
4. Na wyswietlaczu pojawi się napis OIL
5. Nacisnąć i zwolnić przycisk A
6. Na wyswietlaczu pojawi się napis INSP
7. Pociągnąć do siebie przycisk B do momentu gdy w polu wyświetlacza pojawią sie kreski
8. Wyłączyć zapłon
Audi A2, A6 2000-?
1. Nacisnąć i przytrzymać przycisk A
2. Włączyć zapłon
3. Zwolnić przycisk A
4. W oknie wyświetlacza licznika okresowego pojaw się napis SERVICE
5. Nacisnąć przycisk B w lewo aby skasować wskazanie SERVICE
6. Wyłączyć zapłon
A6 1997-99
OLEJ
1. Nacisnąć i przytrzymać przycisk A
2. Włączyć zapłon
3. Zwolnić przycisk A
4. Na wyswietlaczu pojawi się napis OIL
5. Pociągnąć do siebie przycisk B do momentu gdy w polu wyświetlacza pojawią sie kreski
6. Wyłączyć zapłon
INSPEKCJA
1. Nacisnąć i przytrzymać przycisk A
2. Włączyć zapłon
3. Zwolnić przycisk A
4. Na wyswietlaczu pojawi się napis OIL
5. Nacisnąć i zwolnić przycisk A
6. Na wyswietlaczu pojawi się napis INSP
7. Pociągnąć do siebie przycisk B do momentu gdy w polu wyświetlacza pojawią sie kreski
8. Wyłączyć zapłon
Audi A2, A6 2000-?
1. Nacisnąć i przytrzymać przycisk A
2. Włączyć zapłon
3. Zwolnić przycisk A
4. W oknie wyświetlacza licznika okresowego pojaw się napis SERVICE
5. Nacisnąć przycisk B w lewo aby skasować wskazanie SERVICE
6. Wyłączyć zapłon
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
Czyli masz juz wszystko dobrze z tego co tu czytam kolego. Jesli nie pokazuje sie SERVICE IN 1900 po wlaczeniu zaplonu tzn ze wszystko jest ok, a ze nacisniesz przycisk i pokazuje Service in 15000 to bardzo dobrze. Te km zaczna malec i po przejechaniu 13000 znow ci wyskoczy komunikat SERVICE IN 2000. Mam nadzieje ze to jakos sensownie wytlumaczylem.rafgate pisze:dziękować mocno za pomoc lecz żaden z tych sposobów chyba nie zadziałał
w czasie kombinacji z tymi pokrętłami na zegarach nie wyskakiwał mi "service---" albo
"service INSP"
mieszałem mieszałem pokrętłami i teraz nie pokazuje mi się już service in 1900
dopiero po wciśnięciu lewego pokrętła tego od zegarka pokazuje mi sie service in 15000 jak wcisnę jeszcze raz to zaczyna coś inspektować tak powinno być?
pozdrawiam
Dorzuce jeszcze skany instrukcji w razie W
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2008, 16:37 przez paweł, łącznie zmieniany 1 raz.
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . 

temat stary ale zapytam.
może orientujecie się dlaczego u mnie w aucie nie wyświetla się pozostały przebieg do serwisu po jego wywołaniu
poprzednim razem jak miałem service to sam go kasowałem. chyba że coś źle skasowałem. bo w instrukcji jakoś prościej jest to opisane ( chodzi mi o kasowanie serwisu ) mi to jakoś dłużej zajęło.
może orientujecie się dlaczego u mnie w aucie nie wyświetla się pozostały przebieg do serwisu po jego wywołaniu

Robert Ferrari czeka
sprawdź na vag-u jak masz ustawione, bo przez kompa można też całkowicie wyłączyć komunikaty.
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/audi_sri.html
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/audi_sri.html
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
Ja nic nie polecałem, więc nie bardzo wiem o co chodzi <szok>Lukash pisze:a który lepiej pobrać z tych co poleciłeś
Jeśli chcesz jakiś kabel do vag-a, to kup najtańszy z allegro. Ja mam od Viakena, tani nie był i mogę go polecić, ale nie wiem czy jest sens wydawać aż tyle na kabel do normalnej diagnostyki.
No jeśli ktoś ustawił żeby pokazało się za 100 tyś km, to szybko Ci się nie pojawi :P
Najlepiej ustaw przyciskami przy najbliższej zmianie oleju tak jak w książce.
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"