Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6/c5 1.9 tdi 99rok] Przy3 tys obrotów swieci ladowanie!

Elektryka
ODPOWIEDZ
Andy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 16 lip 2008, 14:28
Lokalizacja: Wieruszów

[A6/c5 1.9 tdi 99rok] Przy3 tys obrotów swieci ladowanie!

Post autor: Andy » 07 maja 2009, 09:30

Witam !
koledzy po wyminie sprzegła u mechanika , przy 3 tys obrotów jak jest zimny zapala sie kontrolka ładowania na okolo 1 sekunde i slychac takie "cykniecie" :cry: ktos wie co to moze byc, auta nie odebralem ale nie jestem pewien czy on bedzie to w stanie zrobic. prosze o pomoc! dzieki !!!
Pozdrawiam andy
Andrzej

Awatar użytkownika
scania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 29 mar 2009, 10:41
Lokalizacja: Legnica/Lincoln UK

Post autor: scania » 23 maja 2009, 02:10

- pasek nie naciągnięty - no ale tam jest automatyczne naciąganie - może stary pasek - może szczotki w alternatorze - wymień koszt nijaki - a bedziesz pewny ze to np nie to ... bo jak alternator zdycha no to kiszka - a może powymieniałk ci ten mechanik zbyt dużo częsśści - tych dobrych na te niepierwszej nowości ... i teraz ma problem ...
Ludzie są samolubni - myślą o sobie ... Ja jestem inny - myślę o mnie ...

Awatar użytkownika
Jaszczur-gl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 216
Rejestracja: 21 paź 2008, 23:52
Lokalizacja: G-ce /Śląskie

Post autor: Jaszczur-gl » 26 maja 2009, 22:54

Dołączę się do tematu.
Mam podobny problem. Dziś jadąc nagle zapaliła się kontrolka alternatora. Na wolnych obrotach gasła. Sprawdziłem pasem na miejscu tylko coś rzęziło w okolicy alternatora. Jadąc dalej po czasie zgasło i przestało rzęzić.
Później znowu zaczęło. Wydaję mi się że coś w środku alternatora siada ale nie mam pewności.
Moja Srebrna Ślicznotka. Chip V-tech
Moja Była :(
Usunieto pkt 29 regulaminu

arthurr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 277
Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk

Post autor: arthurr » 27 maja 2009, 10:46

są 2 rzeczy do sprawdzenia - obie wiążą się z wymontowaniem alternatora. Albo przepalone uzwojenie - przy wyższych obrotach od drgań się rozłącza; albo szczotki/ pierścienie ślizgowe szczotek. Alternator na stół, zdjąć regulator ze szczotkami, obejrzeć długość i stan szczotek oraz stan pierścieni. Jeśli coś rzęzi w alternatorze - to na sucho pokręcic wirnikiem czy nie słychać łozysk. Jesli szczotki i ślizgi w miarę ok - pooglądać miejsca lutowania uzwojeń na wirniku...
tyle zrobiłbym sam mając takie problemy
ważne - jesli szczotki są krótkie to nie warto kupować całego regulatora ze szczotkami bo kosztuje on sporo - ok. 150 zł. Lepiej po prostu wymienić szczotki. trochę roboty z tym jest ale koszta zdecydowanie mniejsze

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja