[ A6 C5] Prośba o numer zamiennika taśmy AirBag
[ A6 C5] Prośba o numer zamiennika taśmy AirBag
Serwus,
ÂŚwieci mi się cały czas sygnalizacja awarii poduszki - niestety muszę wymienić taśmę w kierownicy. Niestety na allegro nie mogę znaleść mojej taśmy o numerze J0 959 654R
Jest to do kieorwnicy ze sterowaniem radia. Czy ktoś obeznany w temacie mógłby sprawdzić jaka taśma jeszcze pasuje - o jakim symbolu?
Audi A6 2,5TDI AVANT FWD 150KM z 1999r
ÂŚwieci mi się cały czas sygnalizacja awarii poduszki - niestety muszę wymienić taśmę w kierownicy. Niestety na allegro nie mogę znaleść mojej taśmy o numerze J0 959 654R
Jest to do kieorwnicy ze sterowaniem radia. Czy ktoś obeznany w temacie mógłby sprawdzić jaka taśma jeszcze pasuje - o jakim symbolu?
Audi A6 2,5TDI AVANT FWD 150KM z 1999r
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Cześć jestem na etapie wymiany taśmy tylko zastanawiam się czym tak naprawde róźnią się te końcówki AL M R AP K itp? wyglądaja tak samo to nie sa kompatybilne? a co ze zwijakami może idzie kupic sam zwijak i przekładke zrobic czy żle rozumiem?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom
zwijak / taśma to to samo:) przekładac nie próboj. Ja jak szkodzoną tąsme rozkreciłem to złozyc jej sie juz nie dało - tasma w srodku jest odpowiednio nawinięta ,ponad to jest spreżysta ze po rozłozeniu sama sie rozwinęła. Oznaczenia oznaczaja wersje wyposazenia samochodu. Co jakie oznaczenie oznacza nie pamietam ale tasma jest inna kiedy masz ESP (posiada czujnik kąta srętu), inna kiedy masz wielofunkcyjna kierownice (kable do sterowania radiem), i jeszcze inna jak masz łopatki zmiany biegów (S6). Wtyczka moze byc identyczna ale piny i sama taśma inne. jak masz zwykła kierowcie z klasonem i poduchą to na moje oko wikeszosc powinna pasowac
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
mam kierownice z guzikami od radia tak fachowo pisząc hehe. zaminnznaeć nie moge to kupie oryginal. Ciekawe jak długo pojeździ.
Jeszcze mam pytanie bo mam rocznik 2000 i mam vaga na vagu mam komunikat wchodząc w airbag ze roczniki 2000 i 2001 miały moduł od poduszki o jakims tam numerze i nawet odczytywanie go moze go uszkodzić. W takim razie jak skasować błąd od poduszek? czy po podpięciu samo zniknie? bo jak wchodze w kierownice to mam tylko komunikat, że brak komunikacji z guzikami a w poduszke to no troche boje sie wejsc bo nie patrzylem numru tego sterownika od airbaga. PS szybko podpowiesz mi gdzie on jest? intuicja podpowiada ze gdzies pod nogami kierowcy ale nie szukalem jeszcze
czy moze vcds-em lepiej bedzie błąd resetować?
Jeszcze mam pytanie bo mam rocznik 2000 i mam vaga na vagu mam komunikat wchodząc w airbag ze roczniki 2000 i 2001 miały moduł od poduszki o jakims tam numerze i nawet odczytywanie go moze go uszkodzić. W takim razie jak skasować błąd od poduszek? czy po podpięciu samo zniknie? bo jak wchodze w kierownice to mam tylko komunikat, że brak komunikacji z guzikami a w poduszke to no troche boje sie wejsc bo nie patrzylem numru tego sterownika od airbaga. PS szybko podpowiesz mi gdzie on jest? intuicja podpowiada ze gdzies pod nogami kierowcy ale nie szukalem jeszcze

Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom
co do airbag masz racje, lepiej nawet nie wchodzić w sterownik. On sie uszkadza podłaczajac te zwykłe vagi. Lepiej jest poswiecic 30-40zł za skasowanie błedu w warsztacie na dobrym sprzecie niz uzerac sie z uszkodzonym steronikiem bo jego wymiana jest przeje***a. Jak wyjmiesz radio i klimatronik to bedziesz go widział na srodku tunelu srodkowego na podłozdze, natomiast zeby go wymienic trzeba demontowac siedzenia, podłokietnik, cąły tunel srodkowy i zabudowe gdzie jest konsola srodkowa. Gdzies na forum był link krok po kroku jak to zrobic - co prawda po angielsku ale z fotlek idzie ogarnac temat.
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom