Cześć, ostatnio zaatakowały mnie dziwne rzeczy.
Uno. Wyłączające się 'trzaśnięciem' radio. Odpalam auto, włączam radio, gra 3-5 sekund. Trzask (przebicie?) i jest cisza. Wyłączam radio, wyłączam silnik, radio się włącza, znowu parę sekund, trzask i cisza. 2 dni radio nie działało, w sensie wyłączało się po chwili, dzisiaj odpalam i jak gdyby nigdy nic - działa.
Duo. Zacinające się kierunkowskazy. 3 dni temu w czasie jazdy kierunki przestały 'migać' - włączam kierunek i świeci się ciągle, nie przerywanie. Na awaryjkach kierunkowskazy działają normalnie. Następnego dnia odpalam, przepuściłem test, komputer pokazał OK, kierunkowskazy działają normalnie. Dzisiaj wracam do domu i znowu blok.
Jestem miernym elektrykiem, więc nawet nie wiem za co się zabrać. Jakieś pomysły? Z góry dziękuję!
Problem z radiem i kierunkowskazami
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Audi Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
Re: Problem z radiem i kierunkowskazami
Kiedyś miałem podobnie w amplitunerze (w domq) i winna była końcówka mocy wzmacniacza (przynajmniej tak mi powiedział elektronik). Co jest u Ciebie? ... hmm - radio wyłącza się zupełnie, czy tylko przestaje grać? Czy sytuacja powtarza się zarówno na radiu i na CD?bijacz pisze:Uno. Wyłączające się 'trzaśnięciem' radio. Odpalam auto, włączam radio, gra 3-5 sekund. Trzask (przebicie?) i jest cisza. Wyłączam radio, wyłączam silnik, radio się włącza, znowu parę sekund, trzask i cisza. 2 dni radio nie działało, w sensie wyłączało się po chwili, dzisiaj odpalam i jak gdyby nigdy nic - działa.