Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2,7t] problem z ładowaniem

Elektryka
ODPOWIEDZ
Kilwap
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 17 gru 2011, 08:49
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź/Legnica

[A6 C5 2,7t] problem z ładowaniem

Post autor: Kilwap » 17 cze 2020, 14:59

Witam serdecznie. Borykam się z problemem bardzo słabego ładowania . Na postoju w korku przy włączonej klimie miałem wartości nawet 12v na wskaźniku na mierniku to samo przy akumulatorze. Nie sprawdzałem jeszcze bezpośrednio przy alternatorze bo dostęp mocno średni. Alternator bosch po regeneracji pełnej na stole pokazywał 14,4 stary był valeo i było tak samo lecz on już wymagał wymiany . Patrzyłem plusową klemę nie jest gorąca co jeszcze można sprawdzić bo tak to nie powinno być. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2660
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Re: [A6 C5 2,7t] problem z ładowaniem

Post autor: Doc » 18 cze 2020, 00:15

Miałem podobny problem z alternatorem. Kończyły się szczotki. Nie pokazywało żadnych błędów, ale klima, reflektory odpalony i ok max 12V z odpalonym silnikiem. Co prawda 1.8T ale u Ciebie będzie podobnie. Jeśli zmieniłeś zregenerowany alternator, to "udana" firma. :/
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją. Ps: Polecam iParts.pl

Kilwap
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 17 gru 2011, 08:49
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź/Legnica

Re: [A6 C5 2,7t] problem z ładowaniem

Post autor: Kilwap » 18 cze 2020, 08:31

Jest założony nowy regulator więc to nie mogą być szczotki. Sam regenerowałem ten alternator i jest sprawdzony od A do z. Muszę jeszcze sprawdzić tylko ładowanie bezpośrednio na kablu od alternatora czy możliwe jest by był aż taki spadek napięcia po kablu od alternatora do akumulatora?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga