[C5 1.8T] PRoblem z kierunkowskazami
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 375
- Rejestracja: 02 lut 2008, 22:53
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin/UK
- Kontakt:
[C5 1.8T] PRoblem z kierunkowskazami
Koledzy padly mi kierunki,awaryjny dzialaja.
Kiedy zmienie pozycje tej zw.wajchy od kier.slychac mikrostyk(czyli dzwiek taki jaki powinien byc) w obie strony a po chwili gasna i nie slychac wydawanego dzwieku.Czasem jest tak ze zadziala mrugnie kilka razy i sie nie wylaczy lub zrobi to.
Wode pod akumulatorem nie ma :!:
Co to moze byc?
Prosze o jak najszybsza odpowiedz
Kiedy zmienie pozycje tej zw.wajchy od kier.slychac mikrostyk(czyli dzwiek taki jaki powinien byc) w obie strony a po chwili gasna i nie slychac wydawanego dzwieku.Czasem jest tak ze zadziala mrugnie kilka razy i sie nie wylaczy lub zrobi to.
Wode pod akumulatorem nie ma :!:
Co to moze byc?
Prosze o jak najszybsza odpowiedz
Ostatnio zmieniony 26 mar 2008, 20:44 przez Martin, łącznie zmieniany 1 raz.
Częsta przypadłośc w C5 czyli poleciał przekaźnik który jest zintegrowany z włą;cznikiem awaryjnych i trzeba go wymienic. Przerabiałem to jakiś czas temu. Ważna sprawa : jak będziesz szukał nowego zwróc uwagę czy masz oryginalny hak czy nie bo wtedu różnią; się numerami.
AKE 2.5 TDI V6 QUATTRO 205 PS
Może coś rozjaśni :mrgreen:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=#1070352
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=#1070352
AKE 2.5 TDI V6 QUATTRO 205 PS
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 251
- Rejestracja: 06 mar 2008, 15:30
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa/Kutno
Może masz uszkodzoną; manetkę przy kierownicy to też często się zdarza. U mnie jest tak, że czasem niedotykają;c niczego ,,skrzeczy" przerywacz w włą;czniku awaryjnych. Włą;cznik jest na bank dobry bo założyłem nowy z salonu i nie pomogło dopiero znajomy elektryk powiedział, że już miał kilka takich przypadków i rozwią;zaniem jest wymiana manetki przy kierownicy. Na razie poza tym ,że czasem ,,skrzeczy" wszystko działa poprawnie więc nie ruszam tego.
kolego a czy ty czasem sobie nie wyciagasz kierownicy na max do siebie? jesli tak to sprawdz cczy ci sie kostka nie wyjela tak jak mojemu kumplowi na trasie :mrgreen: koles sie ladnie rozlozyl w fotelu kierownice wyciagnal na max i od francji jechal bez kierunkow :mrgreen: okazalo sie ze kable przy kierownicy od pajaka mial napiete dosc sztywno i wyciagly mu lekko kostke przez co mu kierunki niedzialaly ( ta opcja po sprawdzeniu bezpiecznikow i przekaznika)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 251
- Rejestracja: 06 mar 2008, 15:30
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa/Kutno
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga