[ A6 C5] problem kontrolka AIRBAG
[ A6 C5] problem kontrolka AIRBAG
Mój problem polega na tym ze zapaliła się kontrolka AIRBAG na liczniku to potraktowałem ją nowo zakupionym kabelkiem po podłączeniu przez Polski-VAG 4.9.
Skasowałem błąd no, ale po chwili wracał no to znów skasowałem i tak kilka 4-5 razy aż się udało nie zapaliła się, lecz na drugi dzień zapaliła się znów no to znów kasowałem kilka razy, lecz tym razem po 3-4 skasowaniach nie mogę się połączyć ze sterownikiem poduszek dodam z innymi sterownikami mogę się połączyć
Pomyślałem ze jak ja nie mogę tego zrobić to może sie uda eklektykowi wiec pojechałem do warsztatu podpioł sie z ze swoim sprzętem i tez nic fachowiec powiedział ze nie wie co jest
Więc pomyślałem ze padł sterownik poduszek po trudach dokopałem sie do sterownika i odczytałem cod 4B0 959 655 E
Moje pytanie teraz polega na tym czy mogę go wymienić na inny, ale z inna literka na końcu albo może macie inne pomysły, co z tym zrobić
Skasowałem błąd no, ale po chwili wracał no to znów skasowałem i tak kilka 4-5 razy aż się udało nie zapaliła się, lecz na drugi dzień zapaliła się znów no to znów kasowałem kilka razy, lecz tym razem po 3-4 skasowaniach nie mogę się połączyć ze sterownikiem poduszek dodam z innymi sterownikami mogę się połączyć
Pomyślałem ze jak ja nie mogę tego zrobić to może sie uda eklektykowi wiec pojechałem do warsztatu podpioł sie z ze swoim sprzętem i tez nic fachowiec powiedział ze nie wie co jest
Więc pomyślałem ze padł sterownik poduszek po trudach dokopałem sie do sterownika i odczytałem cod 4B0 959 655 E
Moje pytanie teraz polega na tym czy mogę go wymienić na inny, ale z inna literka na końcu albo może macie inne pomysły, co z tym zrobić
jest ważna.
Może opisywac ilośc obsługiwanych podzespołów
może też oznaczać rezystancje.
Wsadzenie podzespołu z niezgodnym numerem może zaowocować w najlepszym razie tylko jego nie działaniem lub uszkodzeniem czegoś, a w najgorszym nie zadziałaniem kiedy będzie taka potrzeba.
Sprawdź raczej same czujki. Może któryś airbag masz wypięty.
Błąd pokazuje wadliwe działanie podzespołu. Kasowanie błędu nie jest naprawą, a niemożność skasowania pokazuje, że błąd jest aktywny.
Nie wiem jak na VAGu to pokazuje, ale chyba jest rozgraniczenie miedzy błędem sterownika, a błędem czujnika.
Może opisywac ilośc obsługiwanych podzespołów
może też oznaczać rezystancje.
Wsadzenie podzespołu z niezgodnym numerem może zaowocować w najlepszym razie tylko jego nie działaniem lub uszkodzeniem czegoś, a w najgorszym nie zadziałaniem kiedy będzie taka potrzeba.
Sprawdź raczej same czujki. Może któryś airbag masz wypięty.
Błąd pokazuje wadliwe działanie podzespołu. Kasowanie błędu nie jest naprawą, a niemożność skasowania pokazuje, że błąd jest aktywny.
Nie wiem jak na VAGu to pokazuje, ale chyba jest rozgraniczenie miedzy błędem sterownika, a błędem czujnika.
Dlaczego chcesz za wszelką cenę wymieniać sterownik, skoro przyczyna leży zupełnie gdzie indziej?
To tak jakbyś złapał gumę, a na siłe chciał wymieniać zawieszenie zamiast koła, tłumacząc tym, że komfort jazdy się zmienił na gorsze.
To tak jakbyś złapał gumę, a na siłe chciał wymieniać zawieszenie zamiast koła, tłumacząc tym, że komfort jazdy się zmienił na gorsze.
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
Na początek odepnij klemy na jakieś 15 minut i sprawdź czy uda sie połączyć.
Sprawdź bezpieczniki.
Jak po tym uda sie połączyć, to na odpiętym aku spróbuj rozłączyć i podłączyć taśmę. Być może to usprawni ją i będzie po kłopocie, jeśli nie, to wymiana taśmy, skasowanie błędów i temat zamknięty.
Sprawdź bezpieczniki.
Jak po tym uda sie połączyć, to na odpiętym aku spróbuj rozłączyć i podłączyć taśmę. Być może to usprawni ją i będzie po kłopocie, jeśli nie, to wymiana taśmy, skasowanie błędów i temat zamknięty.

Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
Nie ma bezpiecznika od poduszek. Sprawdź czy jakiś inny nie jest przepalony, może coś innego blokuje połączenie. Mało prawdopodobne, ale warto sprawdzić.
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"