Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

pompa wspomagajaca esp

Elektryka
Awatar użytkownika
Aneta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 01 lis 2010, 11:05
Lokalizacja: GRZEBOSZOWICE OPOLSKIE

pompa wspomagajaca esp

Post autor: Aneta » 07 kwie 2013, 20:49

Witam kupiłem Audiczke A6 2002r Quattro 3.0 ASN po wypadku i ingerencji koniowała wiązki pocięte niemoge dojsć gdzie podłonczyć wtyczke z dwoma przewodami od pompy wspomagającej ESP gdzie szukać jakie materjały

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Re: pompa wspomagajaca esp

Post autor: kot919 » 07 kwie 2013, 22:02

Aneta pisze:Witam kupiłem Audiczke A6 2002r Quattro 3.0 ASN po wypadku i ingerencji koniowała wiązki pocięte niemoge dojsć gdzie podłonczyć wtyczke z dwoma przewodami od pompy wspomagającej ESP gdzie szukać jakie materjały
Jeżeli chodzi o pompę V156, to należy ją podłączyć tak jak na poniższym schemacie:

Obrazek

oznaczenie przewodów:
ro/gr - czerwono-szary
ro/sw - czerwono-czarny

Awatar użytkownika
Aneta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 01 lis 2010, 11:05
Lokalizacja: GRZEBOSZOWICE OPOLSKIE

Post autor: Aneta » 14 kwie 2013, 13:35

wielkie dzieki jeden problem z glowy

Awatar użytkownika
Bilskirnir
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
Lokalizacja: Zabrze/Donegal

Post autor: Bilskirnir » 16 kwie 2013, 16:24

Aneta, witaj.A nie jest czasem tak,że twoja pompa od ABS obsługuje również ESP ? Pompa V156 w wersjach po lifcie to jakby to ująć.. "rzadkośc" zapewne masz Bosch 5.7.Tylko układy 5.3 miały odzielną pompę wspomagajacą do ESP.Zapodaj numerem częśći z Pompy ABS i wszystko się wyjaśni.Moduł sterujący ABS i ESP w twojej budzie,ma jedną wielką czarną kostkę zaraz przy pompie.A skąd pomysł na "dołączenie" V156 do istniejącego układu ? Jeśli można zapytać oczywiśćie.Pozdro.
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir

Awatar użytkownika
Aneta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 01 lis 2010, 11:05
Lokalizacja: GRZEBOSZOWICE OPOLSKIE

Post autor: Aneta » 17 kwie 2013, 16:56

Witaj Bilskirnir ,po twym poście wyladowałam przy sterowniku ABS ESP jak pisałeś jest jedna duża czarna kostka oraz mała do czujnika co jest wkręcony w ten modół podaje numery spisane ze sterownika BOSCH ESP 012 4D H17/S0028 058 a co do pompy to w Audiczce przed sterownikiem jest zamontowana pompa oto nr z niej 8E0 927 317 NR AUDI HLO 008440-00 Q-STAND 03S 21.10.02 3176 Dołanczam foto Obrazek pozdrowienia

Awatar użytkownika
Bilskirnir
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
Lokalizacja: Zabrze/Donegal

Post autor: Bilskirnir » 19 kwie 2013, 03:15

Aneta, ten moduł ESP 012 4D H17/S0028 058 jest już wyposażony w układ sterujący ESP 5,7 i jest przykręcony do pompy z czujnikiem G201,która nie wymaga już dodatkowej pompy wspomagającej V156 gdzie w poprzedniej generacji układu ESP 5,3 czujnik G201 był osadzony w jej korpusie.A pompa o której mowa,wygląda tak http://www.tav-autoverwertung.de/shop/A ... 65-410-045 Tak jak pisałem wcześniej we wszystkich wersjach po lifcie,jest montowany układ ABS/ESP 5,7,więc masz nowszy,lepszy <okok> .

Pompa którą przedstawiłaś na zdjęciu,ma niewiele wspólnego z ESP.Jest to pompa wspomagajaca servo-pompa podciśnienia wzmacniacza siły hamowania.

Jak możesz zrób zdjęcie/a z pompą ABS/ESP i osprzętu dookoła.Opisz,napisz czego potrzebujesz a postaram się pomóc.


Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2013, 02:43 przez Bilskirnir, łącznie zmieniany 1 raz.
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 19 kwie 2013, 13:59

Aneta pisze:...zamontowana pompa oto nr z niej 8E0 927 317 NR AUDI HLO 008440-00 Q-STAND 03S...
Jeżeli masz problem z jej podłączeniem, to powinna być ona podłączona tak:

Obrazek

Interesuje Cię pompa oznaczona jako V192 i tak jak napisał Kolega Bilskirnir dostarcza ona niezbędnego podciśnienia dla serva hamulcowego.
Do jej podłączenia potrzebujesz 2 pinów, konektor nr 1 pompy idzie czerwono-zielonym przewodem do konektora męskiego nr 15 umieszczonego w 17 pin czerwonenym złączu w skrzynce komputera ECU. Dalej poprzez przekaÂźnik biegnie do bezpiecznika, jednakże myślę, że to połączenie powinno być nietknięte :-) A z konektora nr 2 pompy przeciągasz kabel (brązowy) do masy w przedziale silnika.

Awatar użytkownika
Aneta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 01 lis 2010, 11:05
Lokalizacja: GRZEBOSZOWICE OPOLSKIE

Pompa wspomagająca servo

Post autor: Aneta » 20 kwie 2013, 13:43

Witam kolegów Bilskirnir i Kot919 .Po przeczytaniu postów odwas wiem co to za pompa oraz gdzie i jak joł podłączyć .Pozostająć przy temacie gdzie podłączyć przewód podciśnieniowy z owej pompy . Dołanczam foto sterownika ABS/ESP. Obrazek Dzięki za dotychczasowoł pomoc .Pozdrawiam

[ Dodano: 2013-04-20, 13:52 ]
Witam kolegów Bilskirnir oraz Kot919 .Mam pytanie czy dysponujecie wiedzą co to za mała wtyczka przy przewodzie klemy plusowej i do czego powinna być podpięta .Dołanczam foto. Obrazek Drugi problem to gdzie można dostać lub jak zrobić wiązke z NAVI do TUNERA TV CYFROWEGO. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Re: Pompa wspomagająca servo

Post autor: kot919 » 21 kwie 2013, 13:47

Aneta pisze:Witam kolegów Bilskirnir i Kot919 .Po przeczytaniu postów odwas wiem co to za pompa oraz gdzie i jak joł podłączyć .Pozostająć przy temacie gdzie podłączyć przewód podciśnieniowy z owej pompy .
Koleżanko, jeżeli zabierasz się za składanie tego samochodu, to proponuje zaprzyjaÂźnić się z tą stroną:
http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1. Po wejściu na nią wybierasz "CarProg2", następnie wybierasz swój samochod (znaczy się Audi->A6Q->2002) a dalej to co już dusza zapragnie. Nie wyobrażam sobie składanie samochodu bez pomocy schematów tam zamieszczonych.
Aneta pisze:Mam pytanie czy dysponujecie wiedzą co to za mała wtyczka przy przewodzie klemy plusowej i do czego powinna być podpięta
Niestety nie wiem do czego jest ta wtyczka.
Aneta pisze:Drugi problem to gdzie można dostać lub jak zrobić wiązke z NAVI do TUNERA TV CYFROWEGO.
Popytaj Kolegów w dziale sprzedam, którzy dysponują częściami z kompletnych samochodów. Takie wiązki nie są zbyt popularne (nie ma dużego popytu na nie) więc jest duże prawdopodobieństwo że ją dostaniesz. Jeżeli chodzi o robienie jej we własnym zakresie - odradzam - wyjdzie Cię drożej jak używana <okok>

Awatar użytkownika
Bilskirnir
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
Lokalizacja: Zabrze/Donegal

Post autor: Bilskirnir » 21 kwie 2013, 15:24

Aneta, wtyczka przy klemie, jest do czujnika jakości powietrza.Powinien być zamocowany na plastikowym uchwycie przy filtrze kabinowym.Jeszcze sporo pracy przed tobą,na twoim miejscu posłuchałbym rad kot919, bo bez schematów i podstawowej wiedzy to będzie trwało bardzo długo i w pewnym jest to wskazane ze względów bezpieczeństwa..Ta wiązka z ABSu <szok> to trzeba ogarnąć,aby podczas dalszych prac nie nastąpiło jej uszkodzenie.Jeśli chodzi o wiązki kabli,to tak jak pisze kot919, nie opłaca się budowania nowej wiązki od podstaw,bo jest to cholernie czasochłonne i nieopłacalne.Lepiej kupić używane i będzie OK.No chyba że masz dobrego i taniego specjalistę od montowania "Frankensteinów".Pozdro
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2013, 16:37 przez Bilskirnir, łącznie zmieniany 1 raz.
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir

Awatar użytkownika
Aneta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 01 lis 2010, 11:05
Lokalizacja: GRZEBOSZOWICE OPOLSKIE

Post autor: Aneta » 21 kwie 2013, 15:26

Witam Kolege Kot919 .Wielkie dzieki za pomoc , super program pozdro.

[ Dodano: 2013-04-21, 15:32 ]
Witam kolege Bilskirnir .Dzięki za pomoc w określeniu czego jeszcze mi w Audiku brak .Dzięki pomocy Twojej i kolegi Kot919 prace wreszcie ruszoł z miejsca wielkie dzięki. Pozdro.

Awatar użytkownika
Bilskirnir
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
Lokalizacja: Zabrze/Donegal

Post autor: Bilskirnir » 21 kwie 2013, 16:40

Aneta, Daj znać za jakiś czas,jak sie prace posuwają.Pozdrwiam
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir

jericho24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 224
Rejestracja: 02 sie 2011, 10:31
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: jericho24 » 13 lip 2013, 22:55

Bilskirnir pisze:pompa wspomagajaca servo-pompa podciśnienia wzmacniacza siły hamowania.
Mam problem z ta pompa. W czasie jazdy zalacza i wylacza sie (jak delikatnie dodaje gaz przy ruszaniu szczegolnie) w ulamki sekund - w kabinie slychac klikanie przekaznika, i wycie pompy z pod maski.
Pompa nie przechodzi testu,, wyskakuje blad 17887.
Problemow z hamulcami nie mam..Gdzie szukac rozwiazania?

Awatar użytkownika
Aneta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 01 lis 2010, 11:05
Lokalizacja: GRZEBOSZOWICE OPOLSKIE

wlanczająca się pompa wspomagająca

Post autor: Aneta » 16 lip 2013, 13:15

Witam tak napoczątek posprawdzaj połączenia instalacji podciśnienia owej pompy .Powodem może być jakaś mała nieszczelność pojawiajaca się podczas drgań silnika. Wygląda na spadek ciśnienia w układzie .

jericho24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 224
Rejestracja: 02 sie 2011, 10:31
Lokalizacja: Szczecin

Re: wlanczająca się pompa wspomagająca

Post autor: jericho24 » 16 lip 2013, 13:30

Aneta pisze:Witam tak napoczątek posprawdzaj połączenia instalacji podciśnienia owej pompy .Powodem może być jakaś mała nieszczelność pojawiajaca się podczas drgań silnika. Wygląda na spadek ciśnienia w układzie .
Dzieki. Tez tak zrobie.

Przewodow w tym ukladzie za wiele nie ma:
http://prntscr.com/1fq19n

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja