Podświetlenie radia
Podświetlenie radia
Witam,
Proszę kolegów o pomoc w ustaleniu przyczyny następujących awarii:
1. Nie działające podświetlenie radia - samo radio działa, tylko brak podświetlenia.
2. Nie działające przyciski sterowania radia na kierownicy multifunkcyjnej.
3. Nie działające tylnie głośniki.
Dodam tylko, że mam wersję a6 c5 poliftową.
Proszę kolegów o pomoc w ustaleniu przyczyny następujących awarii:
1. Nie działające podświetlenie radia - samo radio działa, tylko brak podświetlenia.
2. Nie działające przyciski sterowania radia na kierownicy multifunkcyjnej.
3. Nie działające tylnie głośniki.
Dodam tylko, że mam wersję a6 c5 poliftową.
Samochód posiadam od 6 lat i nigdy nie dział się podobne historie. Pewnego razu po prostu nie padło podświetlenie radia (radio-nawigacja model standardowy w a6 "Naviganion Plus"). Kiedyś indziej musiałem odłączyć akumulator i po ponownym podłączeniu musiałem wpisać kod. Udało mi się ustawić tą nawigację pod takim kątem, że częściowo było widać treść i radio działało.
Sprawdzałem również bezpieczniki i wszystkie które mam są prawidłowe.
Sprawdzałem również bezpieczniki i wszystkie które mam są prawidłowe.
Witam szanownych kolegów. Udało mi się podpiąć VAG COM 409.1-S i o to co otrzymałem podczas sprawdzania kodów błędów zamieszczam w załączniku. Czy ktoś mógłby ustalić przyczynę błędów ?
Z góry przepraszam że podaje logi nie we właściwym dziale.
Z góry przepraszam że podaje logi nie we właściwym dziale.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Witam,
Kolego bendzji opróźnij skrzynkę ponieważ nie można wysłać wiadomości PW.
Udało mi się zrobić zdjęcie komunikatu którego można zobaczyć pod światło w navigacji, zdjęcie dodaje w załączniku.
Dodatkowo mam pytanie, chodzi o sprawdzenie napięcia na tej szarej wtyczce pokazanej na zdjęciu z końcem przy tunerze TMC czy dobrze rozumiem ?
Ponadto czy do przewodów do tunera TMC mogę dostać się odkręcając tą śrubę na zdjęciu czy muszę rozebrać osłonę pod kierownicą ?
Kolego bendzji opróźnij skrzynkę ponieważ nie można wysłać wiadomości PW.
Udało mi się zrobić zdjęcie komunikatu którego można zobaczyć pod światło w navigacji, zdjęcie dodaje w załączniku.
Dodatkowo mam pytanie, chodzi o sprawdzenie napięcia na tej szarej wtyczce pokazanej na zdjęciu z końcem przy tunerze TMC czy dobrze rozumiem ?
Ponadto czy do przewodów do tunera TMC mogę dostać się odkręcając tą śrubę na zdjęciu czy muszę rozebrać osłonę pod kierownicą ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
komunikat wskazuje na problem z TMC ( połączenie lub po prostu padł , brak zasilania itd )
nie napięcia - sprawdzasz przejście kabli między tą szarą wtyką a TMC i między TMC a rns
tak samo na wtyce
a to czy się dostaniesz to tych przewodów to ty już lepiej widzisz , ale tam jest jescze jedna śruba od dołu
tu masz jakie piny w TMC są http://knissine.wikidot.com/rds-tmc-tuner-fix
nie napięcia - sprawdzasz przejście kabli między tą szarą wtyką a TMC i między TMC a rns
tak samo na wtyce
a to czy się dostaniesz to tych przewodów to ty już lepiej widzisz , ale tam jest jescze jedna śruba od dołu
tu masz jakie piny w TMC są http://knissine.wikidot.com/rds-tmc-tuner-fix
Witam,
Po sprawdzeniu wtyczek udało ustalić, że mam przejście między przewodami:
Licznik (szara tyczka), a TMC:
5 pin na szarej wtyczce z 3 pinem w module TMC
6 pin na szarej wtyczce z 2 pinem w module TMC
TMC a RNS-D:
12 pin TMC z 8 pinem dolnej prawej wtyczki w RNS-D (oznaczenie uziemienia),
12 pin TMC z pinami górnej prawej wtyczki w RNS-D (opisane na schemacie jako CD z uziemieniem),
12 pin TMC z 12 pinem lewej wtyczki w RNS-D (opisane na schemacie jako IC),
9 pin TMC z 13 pinem lewej wtyczki w RNS-D (opisane na schemacie jako CAN/H),
8 pin TMC z 26 pinem lewej wtyczki w RNS-D (opisane na schemacie jako CAN/L),
Zatem skoro jest przejście na przewodach to wymiana tunera TMC rozwiąże problem ?
Po sprawdzeniu wtyczek udało ustalić, że mam przejście między przewodami:
Licznik (szara tyczka), a TMC:
5 pin na szarej wtyczce z 3 pinem w module TMC
6 pin na szarej wtyczce z 2 pinem w module TMC
TMC a RNS-D:
12 pin TMC z 8 pinem dolnej prawej wtyczki w RNS-D (oznaczenie uziemienia),
12 pin TMC z pinami górnej prawej wtyczki w RNS-D (opisane na schemacie jako CD z uziemieniem),
12 pin TMC z 12 pinem lewej wtyczki w RNS-D (opisane na schemacie jako IC),
9 pin TMC z 13 pinem lewej wtyczki w RNS-D (opisane na schemacie jako CAN/H),
8 pin TMC z 26 pinem lewej wtyczki w RNS-D (opisane na schemacie jako CAN/L),
Zatem skoro jest przejście na przewodach to wymiana tunera TMC rozwiąże problem ?