Witam i tak jak w temacie chce sie dowiedziec czy przy majsterkowaniu takim jak czyszczenie przeplywomierza lub turbiny trzeba odlaczac akumulator i czy trzeba wykonac jakies czynnosci po ponownym podlaczeniu w celu np programacji wtrysku lub czegos innego?
Dzieki z gory .
[A6 C5]Odlaczanie akumulatora
[A6 C5]Odlaczanie akumulatora
Mialo sie Pare aut i znowu Audi
- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
Przy czyszczeniu przepływomierza czy turba nie ma konieczności odłączania aku. Jak będziesz wyjmował przepływkę na wyłączonym zapłonie to nic się nie stanie tzn komputer nie wychwyci żadnego błędu, chyba, że zrobisz to na pracującym silniku wtedy na 100% błąd będzie zapisany w pamięci.
Ja u siebie na pracującym silniku odpiąłem na moment przepływomierz i po późniejszym podpięciu VAGa był właśnie błąd przepływomierza. Jak coś majstrujesz to oczywiście zapłon ma być wyłączony :-P
Ja u siebie na pracującym silniku odpiąłem na moment przepływomierz i po późniejszym podpięciu VAGa był właśnie błąd przepływomierza. Jak coś majstrujesz to oczywiście zapłon ma być wyłączony :-P
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga