Witam,
Zgłupiał mi obrotomierz
obkreca sie dookoła zegara. Reaguje na gaz normalnie z tym ze na postoju pokazuje raz 4 tys raz 5 a raz jest w ogole poza skala. Kreci sie zgodnie z ruchem wskazówek zegara ale nie pokazuje faktycznego stanu obrotów. Gdalem z kumplem i on twierdzi ze sie wskazówka wyczepila z jakiegos zaczepu i kreci sie na "sworzniu" macie coś na ten temat? pozdro
[A6 C5 1,9TDI] Obrotomierz się zawiesil
miałem to samo, tylko że najpierw wariował prędkościomierz, na postoju wskazówka zatrzymywała się na 20, 40 km/h, przy jeździe kręciła się ok, tylko przekłamywała wartości. Później podobnie zaczęło się z obrotomierzem. Z tego co zauważyłem, to najsilniej objawiało się to po uruchomieniu auta rano, po rozgrzaniu objawy czasami ustępowały. Skończyło się to wymianą procesora w liczniku - koszt 400zł. Ja mam licznik z tzw. małym FIS-em i ponoć procesory w tych licznikach padają bardzo często. Pozdrawiam.
gadalem z kumplem i on powiedzial mi ze wskazówka ktora zamocowana jest na tym sworzniu , jest mocowana na tzw "włos" i niby ten włos sie wyczepil. Patrzac na ruch wskazówki , ma to jakis sens, wyglada jakby faktycznie sie wskazówka slizgała na tym srorzniu. Mam nadzieje ze to nie ten procesor, bo 400zł to juz niezła kasa
Ja mam podobny problem tylko, ze z predkosciomierzem najpierw stanol na 0 podczas jazdy pozniej zaczol dzialaj i na drugi dzien znowu stanol podczas jazdy. Moge powiedziec, ze stalo sie to podczasz deszczu... Moze ktos wie co moze byc przyczyna ? A obrotomierz idzie z alternatora o ile dobrze wiem
Nie jeździj szybciej, niż Twój anioł stróż potrafi latać :-P
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga