Ksenony w długich
Ksenony w długich
Mam do mijania wsadzone ksenony 6000k a do długich zwykłe żółte żarówki i nie za ładnie to wygląda jak mieszają się te barwy. Mam też na zbyciu drugi zestaw hidów pod h7, które dostałem za darmola i nie mam co z nimi zrobić. Wsadziłem je na kilka dni do długich ale wyjąłem i teraz się zastanawiam czy można jednocześnie mieć tam tyle przetwornic? Tak wiem że jak ksenony na długich to tylko biksenony i że nie pomrugam nimi ale chciałem sie dowiedzieć czy wszystko będzie w porządku jak wsadzę je też do długich? Czy tylko jeden zestaw może być zamontowany? Wole sie upewnić
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 846
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
- kiler22
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
1 długo osiągają swoja pełną jasność (a chińskie HIDy to już dramat )
2 żarówka wyładowcza jaką jest xenon źle znosi zapalanie/gaszenie a długie stanowczo często się zapala i gasi np kiedy jedzie ktoś z naprzeciwka ( żarówka nawet dobrej firmy źle to znosi a China Export "zabijesz" baaardzo szybko ) no chyba że 99% twojej trasy to miasto a długie zapalasz żeby polansować się pod dyskoteką . wtedy ma to jakiś głęboko skrywany sens
2 żarówka wyładowcza jaką jest xenon źle znosi zapalanie/gaszenie a długie stanowczo często się zapala i gasi np kiedy jedzie ktoś z naprzeciwka ( żarówka nawet dobrej firmy źle to znosi a China Export "zabijesz" baaardzo szybko ) no chyba że 99% twojej trasy to miasto a długie zapalasz żeby polansować się pod dyskoteką . wtedy ma to jakiś głęboko skrywany sens

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 846
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 846
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
Ta właśnie o to mi chodziło czy właśnie może tam być tyle przetwornic nawalone o ile sie zmieszcząkiler22 pisze: Jeśli chodzi o samą technikę to przetwornic możesz mieć tyle ile się zmieści w okolicach lampy

Chodzi też o to żeby barwa długich pasowała do mijania a czytałem że ciężko dobrać zarówke żeby podobnie świeciła. Długich i tak używam sporadycznie a jeśli już to te kilka sekund na pełne świecenie mi nie przeszkadza tym bardziej, że i tak nie mam co z nimi zrobić a żarniki za jakiś czas pewnie będą lecieć do wymiany
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 846
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
- kiler22
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
właśnie że nie dali ciała bo bixenon to coś zupełnie innego niż wsadzenie xenonu w lampy od długichmaciekpkow pisze:W Audi i w Beemce mam drogowe bixenon fabrycznie i "migawka" jest realizowana poprzez drogowe. Czyli niemieccy inżynierowie "dali ciała"?
tam się otwiera przesłonka czyli żarówka świeci cały czas tak samo a nie zapala się i gaśnie
a miganie zrobione jest w zwykłej żarówce ponieważ inżynierowie nie do końca wiedzieli że w takiej np PL będzie obowiązek jazdy 24h jazdy na światłach a na 90% "zachodu" jeździ się bez nich . więc min dlatego nie robi się migania w xenonie żeby niepotrzebnie się nie zapalał/gasił
[ Dodano: 2018-02-28, 14:13 ]
Twoja D..a Twoja sprawa , Twoja kasakisent pisze: Długich i tak używam sporadycznie

ale jeśli używasz sporadycznie to po co się z tym bawić


Jedna sprawa że jak wsadzę to barwa w mijania i długich będzie taka sama bo żarówki raczej w takim samym kolorze nie dobiorę do długich żeby wyglądała jak ksenonkiler22 pisze: ale jeśli używasz sporadycznie to po co się z tym bawićnie lepiej wystawić na znanym portalu aukcyjnym i mieć kilka złotych w kieszeni
?


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 846
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
Niestety się mylisz. W ciągu dnia świecą się światła dzienne a "mignięcie" powoduje zaświecenie się żarnika i otworzenie przesłony. Zarówno w beemwu iak i w audi.kiler22 pisze:właśnie że nie dali ciała bo bixenon to coś zupełnie innego niż wsadzenie xenonu w lampy od długichmaciekpkow pisze:W Audi i w Beemce mam drogowe bixenon fabrycznie i "migawka" jest realizowana poprzez drogowe. Czyli niemieccy inżynierowie "dali ciała"?
tam się otwiera przesłonka czyli żarówka świeci cały czas tak samo a nie zapala się i gaśnie
a miganie zrobione jest w zwykłej żarówce ponieważ inżynierowie nie do końca wiedzieli że w takiej np PL będzie obowiązek jazdy 24h jazdy na światłach a na 90% "zachodu" jeździ się bez nich . więc min dlatego nie robi się migania w xenonie żeby niepotrzebnie się nie zapalał/gasił
Konstrukcja lamly bixenon nie ma w swojej budowie miejsca z żarówką halogenową do świateł długich i "migawki".
Żarnik nie świeci się podczas jazdy na światłach dziennych. Mam nadzieję że zrozumiałeś.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 846
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków