Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6c5]Kluczyk z pilotem

Elektryka
januszw6666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

[a6c5]Kluczyk z pilotem

Post autor: januszw6666 » 09 wrz 2010, 15:31

Witam.Jakiś czas temu skradziono mi ze służbowego samochodu kurtkę razem z kluczami od auta na szczęście Posiadam jeszcze jeden zapasowy ale przeznaczony dla mechanika więc bez możliwości otwierania schowka i bagażnika.posiadam także plastikowy kluczyk który pasuje do wszystkiego i plastik z nr.nie mam pojęcia czego.Zapomniałbym dodać że mam jeszcze cześć drugiego z kluczka.Jest to płytka z przyciskami (można by powiedzieć pilot) próbowałem podłączyć baterie coś tan na początku działało ale trudno określić co jest zepsute ponieważ kluczyk spadł z piątego piętra i rozleciał się w kawałki.Jeżeli chodzi o tego typu sprawy nie znam się na tym kompletnie więc stąd ten opis i prośba o jakąś radę
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2010, 23:02 przez januszw6666, łącznie zmieniany 2 razy.

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 09 wrz 2010, 15:48

januszw6666, po pierwsze regulamin.po drugie zmiana zamkow a przynajmniej przekodowanie wkladek.po trzecie kluczyk ktory masz plastikowy jest wzorcem do dorobienia kopii,blaszka z numerem potrzebna ci jest do zaprogramowania immo lub zamowienie klucza w aso.skradziono ci klucze,byc moze ktos sprobuje za toba dojsc do autka.nie teraz to za pol roku...daj do przekodowania lub inaczej do zmiany zapadek wszystkie wkladki.podobnie powinienes postapic z immo ale to jzu duzo kosztowniejsze..

januszw6666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: januszw6666 » 09 wrz 2010, 17:46