Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

jak usunac na stałe CHECK ENGINE

Elektryka
ODPOWIEDZ
Adas1Z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 06 lut 2012, 22:13
Lokalizacja: Podebłocie

jak usunac na stałe CHECK ENGINE

Post autor: Adas1Z » 20 lut 2014, 22:03

Pisałem pare postów nizej o problemie EVAP- FCA, w zwiazku z tym ze mam flesza ze sterownika USA+ wirus, sterownik domaga sie dodatkowej pompki kontroli sczelnosci systemu odpowietrzania zbiornika, nie dostanie jej bo brak schematów, czesci itd. a check razi
Tu moje pytanie do kolegów. czy mozna przeciac , przeciac i dac na + lub - kabel od checka, bodajze 12-14 pin z niebieskiej kostki i bedzie spokój? czy wraz wywali bład na zasadzie łaczenia sie po CAN z dodatkowych 2 32pinowych złaczy?

dodam ze motor smiga, nic sie nie dzieje, tylko check razi w oczy, zawsze mozna zegary rozkreic chyba i zakleic :>

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 22 lut 2014, 01:10

najprościej wyjąć żarówkę od kontrolki

mar-for-a6

Post autor: mar-for-a6 » 22 lut 2014, 04:39

To samo miałem napisać <rotfl>

Adas1Z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 06 lut 2012, 22:13
Lokalizacja: Podebłocie

Post autor: Adas1Z » 23 lut 2014, 18:10

tu sa diody:-). ha ha. zawsze moge wziasc czarny spray i zamalowac. w sumie wyjme chyba tarcze i zakleje, jak odetne to bedzie kolejny bład, szkoda czasu.

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 24 lut 2014, 18:53

Adas1Z pisze:tu sa diody:-). ha ha. zawsze moge wziasc czarny spray i zamalowac. w sumie wyjme chyba tarcze i zakleje, jak odetne to bedzie kolejny bład, szkoda czasu.
Spróbuj odezwać się na PW, do osób 'sprzedających' całe samochody na części. Podejrzewam, że trafiają im się również wersje USA. Jeżeli będą mieli zbiornik węgla aktywnego z tą pompą, to niech zmierzą jej rezystancję. W ten sposób będzie można zasymulować jej obecność w samochodzie.

Próbowałem tak w ciemno znaleźć ten element w ELSIe, jednakże bez rezultatu. Jak ktoś zna samochód, w jakim takie ustrojstwo było zamontowane to niech da znać :-)

PS. Moim zdaniem zaklejanie kontrolki to wielka rzeźba - nie zapomnij, że ma ona Cię informować o błędach w silniki. A uwierz mi w tej jednostce napędowej jest sporo potencjalnych źródeł błędu <okok>

Adas1Z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 06 lut 2012, 22:13
Lokalizacja: Podebłocie

Post autor: Adas1Z » 25 lut 2014, 21:49

Wiem szanowny kolego ze w tym silniku co jakis czas cos sie moze przydarzyc, ale mam VCDS"a i launcha X431 wiec systematycznie trzepie go i w zasadzie pojawia mi sie czasami jeszcze tylko jeden bład- za mała wydajnosc katalizatora rzad drugi, ale sprawdzałem go wizulanie i moim zdaniem jest ok, a błedu czasami i miesiac nie ma .

Co do tej nieszczesnej pompy......znalazłem na tym forum schematy od 2,8 jest tam takie guw.... ale ma dodatkowo włacznik cisnieniowy, wiec nawet znajac schemat do 2,7 BT,podłaczyc pod piny sterownika nie wystarczy, trzeba by jeszcze emulowac prace z przerwami, chyba dam se spokój i pojde na druciarstwo- czyli zaslepie checka :]
\
jest moze jeszcze jedna opcja zeby usunac to pewnie z mapy???? tuner wezmie tyle co bym musiał zapłacic za graty, a gdzie moja robota i wypite przy tym piwo???? :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl