Witam
ostatnio jak jechałem miałem mega dziwna sytuacje
mianowicie zapaliła mi sie kontrolka akumulatora auto straciło wspomaganie a wskaźnik napiecia spadł poniżej 10
wyłączyłem ksenony radio i klime i wszytsko wróciło do normy dojechałem pod sklep zgasiłem po powrocie ze sklepu odpalam jade i to samo stało sie to jeszcze 2 razy
ostatnie dni wsyztsko jest normalnie
jednak martwi mnie co to było sprawdziałem styki i są czyste , ładowanie teraz jest w normie
przy obciążeniu też
interesuje mnie przede wszystkim dlaczego straciłem wspomaganie i to w zakrecie wiec nieźle sie zesrałem
czy moze to być wina słabo doładowanego aku ? ostatnio mi sie rozładował bo na światłach zostawiłem go na pół dnia i właśnie nastepnego dnia były jajca :P
dodam ze nie doładowałem go do końca bo mi sie spieszyło
pozdrawiam i czekam na sugestie
Dziwny problem z elektryką potrzeban POMOC
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Właśnie chyba nie mam servotronika bo to 98r ale tak myślałem ze właśnie moze jest i przy spadku napiecia odłączyło go i takie jaja powstały
choć teoria o ślizgajacym sie pasku jest bardzij prowdopodobna bo miałem wyciek płynu g12 i moze zachlapał ów pasek rzuce okiem na to
sam pasek jest wysokiej jakośći i w miare nowy
a już nie pamietam bo dawno nie zaglądałem do mechaniki audiczki bo sie nic nie działo
przypomnijcie jak działa napinacz paska wielorowkowego napina sie go ręcznie czy jest samo napinający w sensie ze napinacz ma ustalona siłe jaka napina tak jak w rozrządzie żeby trzymać stałe napięcie ?
choć teoria o ślizgajacym sie pasku jest bardzij prowdopodobna bo miałem wyciek płynu g12 i moze zachlapał ów pasek rzuce okiem na to
sam pasek jest wysokiej jakośći i w miare nowy
a już nie pamietam bo dawno nie zaglądałem do mechaniki audiczki bo sie nic nie działo
przypomnijcie jak działa napinacz paska wielorowkowego napina sie go ręcznie czy jest samo napinający w sensie ze napinacz ma ustalona siłe jaka napina tak jak w rozrządzie żeby trzymać stałe napięcie ?
Witam.
Mam podobny problem, z tym, że u mnie podczas jazdy (nie zawsze) zapalają się prawie wszystkie kontrolki na desce rozdzielczej (olej, hamulce, abs, asr do tego przestaje działać obrotomierz i klimatyzacja).
Ktoś podpowiedział mi żebym sprawdził czy nie zaśniedziały styki od aku przede wszystkim masa -jest ok
Mam podobny problem, z tym, że u mnie podczas jazdy (nie zawsze) zapalają się prawie wszystkie kontrolki na desce rozdzielczej (olej, hamulce, abs, asr do tego przestaje działać obrotomierz i klimatyzacja).
Ktoś podpowiedział mi żebym sprawdził czy nie zaśniedziały styki od aku przede wszystkim masa -jest ok