Witam.
Mam problem z dużym poborem prądu. Audi A6 2003r. 3.0.
Odłączałem wszystkie bezpieczniki i bez zmian, ciągle jest 350mA, a to troche za dużo.
Moduł komfortu sprawdzany.
Nie ma znaczenia czy auto zamknięte czy otwarte, ciągle tyle samo.
Sprawdzałem po godzinie i ciągle jest 350 mA. Mam alarm, ale zostawiałem auto zamknięte na kluczyk. Sam alarm ciągnie 16-20 mA.
Co jeszcze sprawdzić i gdzie szukać przyczyny, macie jakieś pomysły?
Duży pobór 350 mA, winny przekaźnik 372
Duży pobór 350 mA, winny przekaźnik 372
Ostatnio zmieniony 10 lis 2017, 18:54 przez adamekk, łącznie zmieniany 1 raz.
tak, mam gaz, sprawdze sterownik i dam znac. pozdro
[ Dodano: 2017-11-10, 18:53 ]
a więc tak.
Winowajca zlokalizowany, ale co dalej?
Po wyciągnięciu przekaźika 372 4D0 951 253 pobór pradu spada z 350 mA na 40 mA, więc to jest wynik rewelacyjny.
Znalazłem że jest to przekaźnik od pompy paliwa, ale chyba nie tylko, bo po jego wyciągnięciu nie grzeją mi fotele, a również z tym mam problem, że podgrzewanie foteli działa po wyciągnięciu kluczyka.
Po ponownym włożeniu przekaźnika na miejsce zaczynają mi się "żażyć" przyciski od climatronica, ale po odpaleniu auta wraca wszytsko do normy.
może na dniach będę miał przekaźnik na podmianę, ale czy to on jest uszkodzony?
ma ktoś może jakiś schemat i mógłby mi opisać, za co ten przekaźnik jeszcze odpowiada?
[ Dodano: 2017-11-10, 18:53 ]
a więc tak.
Winowajca zlokalizowany, ale co dalej?
Po wyciągnięciu przekaźika 372 4D0 951 253 pobór pradu spada z 350 mA na 40 mA, więc to jest wynik rewelacyjny.
Znalazłem że jest to przekaźnik od pompy paliwa, ale chyba nie tylko, bo po jego wyciągnięciu nie grzeją mi fotele, a również z tym mam problem, że podgrzewanie foteli działa po wyciągnięciu kluczyka.
Po ponownym włożeniu przekaźnika na miejsce zaczynają mi się "żażyć" przyciski od climatronica, ale po odpaleniu auta wraca wszytsko do normy.
może na dniach będę miał przekaźnik na podmianę, ale czy to on jest uszkodzony?
ma ktoś może jakiś schemat i mógłby mi opisać, za co ten przekaźnik jeszcze odpowiada?
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
przekaźnik ten zasila tylko i wylącznie rzeczy potrzebne do działania silnika - pompa paliwowa , wtryskiwacze beznynowe ( s29 ) i osprzęt silnika ( przez bezp.34 )
Pisałeś na PW że na bezp.34 coś zużywa prąd , czyli coś pod maską zjada ci prąd , kazdy kabel zielono-zólty to będzie z tego bezpiecznika
z tego kabelka prad mają:
- grzałki sond
- przepływka
- zawór EVAP
- zaworek zmiennej długości kolektora
- przekaźnik pompy SAI
- zawór podciśnieniowy steruący SAI
[ Dodano: 2017-11-11, 08:32 ]
a może ktoś dokładał fotele grzane i wpiął się jakoś dziwnie w instalacje?
Pisałeś na PW że na bezp.34 coś zużywa prąd , czyli coś pod maską zjada ci prąd , kazdy kabel zielono-zólty to będzie z tego bezpiecznika
z tego kabelka prad mają:
- grzałki sond
- przepływka
- zawór EVAP
- zaworek zmiennej długości kolektora
- przekaźnik pompy SAI
- zawór podciśnieniowy steruący SAI
[ Dodano: 2017-11-11, 08:32 ]
a może ktoś dokładał fotele grzane i wpiął się jakoś dziwnie w instalacje?