mixer4all pisze:Witam,
Problem z zlokalizowaniem wtyku tego czujnika w Audi A6 C5 2002r.
Chciałem wymienić cały kabel ale natrafiłem na ten przerastający mnie problem.
Poproszę o pomoc bo na końcu ( przy chłodnicy) mam tylko dwa kabelki w kolorze brąz/biały i brąz/żółty (cały czujnik z wtykiem odłamał się).
W Twojej wersji samochodu, zrezygnowano z osobnych wtyczek do poszczególnych podzespołów. Sygnały z czujnika (tego przed chłodnicą) wchodzą do czarnego 14 stykowego złącza (jedno ze złącz na zdjęciu - musisz policzyć piny), na konektor 3 - przewód brązowo biały oraz na konektor 4 przewód brązowo-żółty. Złącze z pinami męskimi prowadzi do wnętrza samochodu, złącze z pinami żeńskimi do podzespołów w przedziale silnika - również do czujnika.
Jeżeli chcesz wymienić cały kabelek, to możesz odciąć oryginalną kostkę z wiązki czujnika i podlutować się pod wtyczkę w Twoim samochodzie. Możesz też zrobić to bardziej profesjonalnie - tzn odcinasz kostkę, zaciskasz na przewodach piny pasujące do 14 styk złącza, po czym wypiąć piny 3 i 4 po czym zastąpić nowymi. Możesz również kombinować z drugą stroną wiązki - przy czujniku - tzn podlutować lub zacisnąć piny do złącza czujnika. Wszystko zależy jak Ci się wygodniej i gdzie będziesz miał lepszy dostęp.