Witam!! Wczoraj zupełnie zginął prąd w moim audi, myślałem, ze dojadę na samym aku do domu, ale niestety, nie wytrzymał i musiałem holować.
podejrzewam albo alternator albo regulator napięcia alternatora.
Mój kuzyn ma nowy regulator który kupił do VW Passata 2.0TDI, wizualnie jest taki sam jak mój, ale czy będzie odpowiednio działał?? Włożyłem go na chwilę, ale auto nadal nie drgnęło...
Nie wiem teraz czy nadal myśleć nad tym regulatorem czy całkowicie przenieść myślenie na alternator??
PS. Czy alternator od A6 4.2 będzie pasował do mojej 1.8T??
SPRAWA PILNA!!!
[A6 C5 1.8T] całkowity zanik napięcia w Audi PILNE
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
[A6 C5 1.8T] całkowity zanik napięcia w Audi PILNE
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Kolego, w A6 alternatory występowały w różnych odmianach (z tego co kojarzę 70, 90, 120, 150) i uzależnione były od modelu silnika i wersji wyposażenia. Ponadto posiadały również inne koła pasowe. Ponadto jeżeli włożysz wersję większą do Ciebie, może się okazać, że Twój akumulator będzie non stop przeładowywany, co będzie powodowało jego szybsze zużycie. To samo w drugą stronę. Tak więc sugeruję sprawdzenie jaki jest numer OEM oryginalnego alternatora, i na jego podstawie kupić następny (o takim samym amperażu)
Niestety nie wiem jaki powinien być w Twoim samochodzie, jednakże taka informacja może być ujęta w kodach wyposażenia samochodu.
Niestety nie wiem jaki powinien być w Twoim samochodzie, jednakże taka informacja może być ujęta w kodach wyposażenia samochodu.
- Mariusz-MN
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 296
- Rejestracja: 29 gru 2008, 23:15
- Lokalizacja: Lublin
no to zginal prad czy ladowanie wkoncu? bo jak calkowicie brak napiecia to zacznij od klemy, a jak ladowanie jak wnioskuje to tak jak mowi kot919, na wlepce w bagazniku jeden kod odpowiada za amperaż alternatora. Regulator moze miec tylko ostatnia cyferke inna a wizualnie byc identyczny a nie pasuje do danego alternatora. MOze on sie zepsul moze szczotki, moze pierscienie, moze stojan, moze diody, moze wirnik. Trzeba odac do weryfikacji koszt kolo 20 zl i powiedza. Ale brak ladowania to pierwsza mysl pada na alternator.Jigitt pisze:Wczoraj zupełnie zginął prąd w moim audi, myślałem, ze dojadę na samym aku do domu
A6 Avant 2.5 TDI S-line
Skóra, Xenony, Parktronic, DAY-LED'y, CB, NAVI, Podgrzewane fotele ...
Skóra, Xenony, Parktronic, DAY-LED'y, CB, NAVI, Podgrzewane fotele ...