Witam.
Mam problem z ładowaniem.
Alternator wymieniony bo w starym spaliły się diody lecz nadal nie mam ładowania po odpaleniu, trzeba przygazować żeby było. Odwiozłem "nowy" alter do warsztatu i na stole ładowanie jest od 700RPM
Po kontroli okazało się, że nie ma 12V na niebieskim kabelku (D+). Jeśli zrobię kontrolkę z żaróweczki i podepnę do D+ to ładowanie jest od razu po odpaleniu.
Znalazłem schemat od AHA i nie wiem czy jest tak samo w moim AEB
Kabel przedzwoniony od alternatora do kostki na podszybiu i jest ok, jedynie zostały zegary do wyjęcie, sprawdzenia.
Może też idę w złym kierunku i proszę o pomoc.
[ Dodano: 2015-10-15, 19:48 ]
Kolejne wulgaryzmy zakończą się czerwoną karteczką !
Brak wzbudzenia - potrzebny schemat
Brak wzbudzenia - potrzebny schemat
Ostatnio zmieniony 18 paź 2015, 12:12 przez zaszh, łącznie zmieniany 1 raz.