Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5] ÂŚwiatła dzienne

Elektryka
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Re: :)

Post autor: mwx » 22 kwie 2011, 17:19

EagleOne pisze:A ja widziałem na internecie coś takiego jak SD-2 po 42 zł
http://www.swistak.pl/a4777598,swiatla- ... nnych.html

Te układy są proste jak konstrukcja cepa i wątpię żeby czymkolwiek się od siebie różniły.

Awatar użytkownika
dio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 311
Rejestracja: 04 gru 2010, 15:55
Imię: Jarek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LTM/lubelskie

Post autor: dio » 22 kwie 2011, 20:11

Różnią się wykonaniem i tym, że ten droższy ma zamontowany też bezpiecznik i w zestawie są odpowiednie złączki do podłączenia.
Sam zakupiłem ten droższy, ale jeszcze w niskiej cenie <rotfl> , a wygląda to u mnie tak:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 22 kwie 2011, 22:02

Spoko efekt - mam na myśli i światełka i obróbkę fotki <okok>

Ja swój układ zrobiłem sam, ale nie mogę zabrać się za instalację tego w aucie <uoee>

EagleOne
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 01 kwie 2011, 00:59
Lokalizacja: Katowice

Re: :)

Post autor: EagleOne » 22 kwie 2011, 22:17

mwx pisze:
EagleOne pisze:A ja widziałem na internecie coś takiego jak SD-2 po 42 zł
http://www.swistak.pl/a4777598,swiatla- ... nnych.html

Te układy są proste jak konstrukcja cepa i wątpię żeby czymkolwiek się od siebie różniły.

Jak zrobisz taki jak ten z CLH ktory sam mierzy napięcie, wykonasz go na drukowanej płytce, na elementach smd i zrobisz to tak zeby tranzystory w ogole sie nie grzały do tego zabezpieczysz bezpiecznikiem, dolozysz metrowe przewody i komplet zlaczek a wszystko zamkniejsz w pudełku i wystawisz za 150 to wezme od Ciebie dwa.

W koncu to proste jak cep..... <rotfl> <rotfl> <rotfl>

Co do foteczek :) Zarąbiste :) zupełnie jak fabryczne w A6 C6

Awatar użytkownika
dio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 311
Rejestracja: 04 gru 2010, 15:55
Imię: Jarek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LTM/lubelskie

Post autor: dio » 23 kwie 2011, 18:13

mwx pisze:Spoko efekt - mam na myśli i światełka i obróbkę fotki <okok>

Ja swój układ zrobiłem sam, ale nie mogę zabrać się za instalację tego w aucie <uoee>
Jak na takiej samej zasadzie zrobiłeś co te oferowane na alledrogo, to chwilunia roboty i światełka świecą.

mwx nie zawiedź nas, wierzymy w Ciebie, że to zrobisz i wrzucisz fotki <okok>

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 24 kwie 2011, 18:01

Z bi-xenonem to nie chwilunia, bo trzeba pogrzebać przy lampach <uoee>

Ciepło się zrobiło, więc może się w końcu zmobilizuję :p

Awatar użytkownika
dio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 311
Rejestracja: 04 gru 2010, 15:55
Imię: Jarek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LTM/lubelskie

Post autor: dio » 24 kwie 2011, 19:52

To tym bardziej czekamy na efekty. Jak samodzielnie zrobiłeś taki moduł, to założenie go dla Ciebie to pikuś... pan pikuś ;)

EagleOne
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 01 kwie 2011, 00:59
Lokalizacja: Katowice

Post autor: EagleOne » 11 maja 2011, 21:52

Gdzie te efekty?

Awatar użytkownika
Kimoto
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 15 kwie 2010, 07:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kimoto » 12 maja 2011, 07:24

Też jestem ciekawy ;)
Tylko ta marka ...

EagleOne
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 01 kwie 2011, 00:59
Lokalizacja: Katowice

Post autor: EagleOne » 13 maja 2011, 10:29

Kolega MWX Tri-Xenon Robi. Warto zaczekać.

RaKo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 286
Rejestracja: 15 mar 2010, 12:11
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 13 maja 2011, 11:07

Pany,a mi znajomy elektryk robi taki moduł do dziennych,bez przekaźników i bez kabli i ma się nie grzać.Po niedzieli będzie montowany,całość na płytce drukowanej,wpięta za wyłącznikiem,czy przekaźnikami,żadnych kabli do lamp itp.ÂŚwiecić mają długie połową mocy po odpaleniu silnika po 5 sekundach,nie po zapłonie.Zobaczymy jak to wyjdzie,opiszę co i jak po montażu. <lol>

EagleOne
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 01 kwie 2011, 00:59
Lokalizacja: Katowice

Post autor: EagleOne » 13 maja 2011, 12:56

Przełączasz dwie żarówki w szereg i nic Ci sie nie grzeje i świeci połową mocy, sygnał na zasilanie dajesz z pompy paliwa i działa po odpaleniu. Elektryka do tego nie potrzeba i nic się nie grzeje, tylko przestudiowałem wszystkie możliwe tematy i nigdzie nie znalazłem 50% mocy... dla mnie to troche dużo. Ale to nieistotne, podaj mi koszty jakie sobie ten elektryk liczy . Oczywiscie też liczę na jakąś relacje :) z foto :)
p.s. Jeżeli elektryk ma wziąć powiedzmy 100 za montaż / 40 za urzadzenie i on tylko bedzie wiedzial jak to jest podlaczone, przy kazdej usterce mam byc zalezny od niego i mu placic za zagladanie tam, to wole cos w podobnej cenie, zamontowac samemu i miec pewnosc ze ja wiem co jest w moim aucie jak podlaczone.
p.s.2. Bez kabli do lamp... skoro ma się nie wpinać w lampy to nie bardzo rozumiem, pod klakson się wepnie żeby dzienne zrobić?

RaKo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 286
Rejestracja: 15 mar 2010, 12:11
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 13 maja 2011, 23:45

EagleOne, Widzisz czyli nie bardzo temat rozumiesz,podpinał będę sam z jego wskazówek,chodziło mi o to że nie będę ciągnął kabli nowych do lamp,moduł robi mi za free.Pomyślę może podepnę pod wentylki <rotfl> Co niby ma tam się skrzaczyć?Nikt tam nie będzie zaglądał.2 żarówki w szereg to PRAWIE połowa mocy,ale jak byś się bardziej orientował to byś wiedział ,że w przypadku np. 10 żarówek tak podłączonych pierwsza będzie jasna,a 10ta ledwie bździ,więc tak jak piszesz lewa nie świeci tak jak prawa,tylko że nie każdy to zauważa.

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 14 maja 2011, 02:16

RaKo pisze: np. 10 żarówek tak podłączonych pierwsza będzie jasna,a 10ta ledwie bździ,więc tak jak piszesz lewa nie świeci tak jak prawa,tylko że nie każdy to zauważa.
Nie no, jeśli połączysz w szereg kilka takich samych żarówek to będą świecić słabiej, ale wszystkie tak samo - to wynika z prawa Kirchhoffa, właściwie nawet zredukowanego do prawa Ohma <okok> Prądowi jest "wszystko jedno" która w szeregu jest żarówka ;)
EagleOne pisze:Kolega MWX Tri-Xenon Robi. Warto zaczekać.
Ironia - jak miło.. Nadal uważasz, że oryginalne reflektory bi-ksenenonowe do C5 nie istnieją, choć swojego posta ostrzegającego przed eksplozją lamp usunąłeś :]

Wracając do tematu: mój moduł już działa, przeszedł testy wytrzymałościowe - kilka dni pod obciążeniem beż żadnego chłodzenia :p

Teraz trzeba by wrzucić to do samochodu, ale ostatnio za mało narzekam na nudę by się za to zabrać <uoee>

EagleOne
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 01 kwie 2011, 00:59
Lokalizacja: Katowice

:)

Post autor: EagleOne » 14 maja 2011, 08:47

Wszyscy moduł i moduł.... Regulator PWM może po prostu pisać.
Najprostszy w AVT można kupić za 25 zł i też będzie działał. (Tyle ze nie w aucie)
Mówisz że testowałeś pod obciążeniem... masz w domu zasilacz labolatoryjny 8 A rozumiem i podłączyłeś dwie żarówki 65W i pod nimi chodził kilka dni? bo inaczej nie widze sensu testować. Mała Ironia była, bo taki regulator można zmontować w pół dnia, nie kilka tygodni.
Co do A6 owszem zdarzają się Bi-Xenony - zwracam honor. Tylko przy montażu trzeba będzie otwierać reflektor, wstawiać diody, rozdzielać przewody. Co do Kolegi któremu elektryk robi to jak pisze że nie będzie podłączał nowych przewodów do lamp.... to raczej dziwne, bo jak się wpiąć w światła omijając przewody do lamp??? A z resztą :) co ja wiem o zabijaniu :)

http://sklep.avt.pl/p/pl/484094/generat ... ntazu.html ten na 4 tranzystorach za 45. do tego ma regulacje mocy

gotowca można kupić... nie trzeba udawać fachowca. Zasada wszystkich PWM jest taka sama, poza częściami. One się zdecydowanie różnią. Na jednych tranzystorach układ pochodzi 3 miechy na innych 5 lat. Robienie samemu przy aucie to wielka frajda i satysfakcja ale ważne żeby do porządnego wozu, wrzucić porządną rzecz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga