gruby kabel na klucz 13mm,drugi na klucz 8mm i trzeci cienki na wsuwkę która łączy się regulatorem.
Alternator ładuje na maxa
Alternator ładuje na maxa
Witam szukam szukam i nie mogę znależć ,podczas jazdy ładowanie wskoczyło na maxa powyżej 16V wskazówki raz działają raz nie kontrolki wszelkie świecą i i piski jak w F16 przed upadkiem ,przypuszczam że to regulator i moje pytanie do fachowców który przewód ewentualnie można odłączyć od alternatora żeby przejechać kilka kilometrów na samym akumulatorze (bo obecnie mocno sie grzeje ) i żeby nie uszkodzić w ten sposób alternatora (bo powinien mieć zdaje się obciążenie )mój alternator to bosch nr.0123515003 dochodzą do niego:
gruby kabel na klucz 13mm,drugi na klucz 8mm i trzeci cienki na wsuwkę która łączy się regulatorem.
który z nich awaryjnie odłączyć??
gruby kabel na klucz 13mm,drugi na klucz 8mm i trzeci cienki na wsuwkę która łączy się regulatorem.
Dzięki Krix0 dokładnie tak wygląda mój alternator ,tylko pytanie który i czy można odłączyć na kilka kilometrów żeby dojechać do majstra i nie uszkodzić czegoś z elektrykj<okok>
[ Dodano: 2016-11-08, 16:34 ]
temat ogarniety znajomy elektromechanik nie chce zdradzić co było przyczyną tak wysokiego ładowania ale widze ze odpiął kabel ten na wsuwkę i wszystko hula ładowanie 14,5 alternator w tej chwili ma podłączone dwa przewody gruby na klucz 13 i cieńszy na klucz 8 a cztery lata jeżdziłem tak że tren trzeci na wsuwke był podłączony<radocha>
[ Dodano: 2016-11-08, 16:34 ]
temat ogarniety znajomy elektromechanik nie chce zdradzić co było przyczyną tak wysokiego ładowania ale widze ze odpiął kabel ten na wsuwkę i wszystko hula ładowanie 14,5 alternator w tej chwili ma podłączone dwa przewody gruby na klucz 13 i cieńszy na klucz 8 a cztery lata jeżdziłem tak że tren trzeci na wsuwke był podłączony<radocha>










