Patrzyłem tam - i jedyne co znalazłem to kable idące od bębenka zamka i z tego co pamiętam zamknij|otwórz ... ale spokojna głowa zerknę do tegomagicbattle pisze:w drzwiach kierowcy poszukaj cos przy zamku bo tam jest pare kabli wiec powinno cos tam byc
A6 C5 składanie lusterek po zamknięciu centralnego zamka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 02 cze 2012, 14:16
- Lokalizacja: Poznań Lublin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 02 cze 2012, 14:16
- Lokalizacja: Poznań Lublin
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Kolego magicbattle, robłem kilkukrotnie podejście do tematu schematów centralnego zamka w A4 B5 i niestety nie mogę nigdzie znaleźć elementu w który można by się wpiąć ... moim zdaniem całość sterowania zamknięta została w module sterującym przyczepionym (bądź zintegrowanym) z pompką centralnego.
Jak naciśniesz przyciski zamknij - otwórz to wewnętrznie zostanie wysterowana pompką która otworzy bądź zamknie samochód. Nigdy nie miałem samochodu z takim zamkiem więc nawet nie wiem jak on dokładnie działa - tworzy nadciśnienie aby zamknąć i podciśnienie aby otworzyć? Czy może idą 2 osobne węże do każdego zamka?
Można pomyśleć nad zamontowaniem czujnika ciśnienia, który będzie wysyłał sygnały do modułu mojego projektu
Napisz mi jak możesz ile idzie przewodów do zamka - to mi da jakieś pojęcie co można z tym zrobić, bo jeżeli myślisz o wpięciu się gdzieś elektrycznie to pewnie pozostaje tylko i wyłączenie 'przylutować' się do jakiś styków wewnątrz modułu centralnego.
Jak naciśniesz przyciski zamknij - otwórz to wewnętrznie zostanie wysterowana pompką która otworzy bądź zamknie samochód. Nigdy nie miałem samochodu z takim zamkiem więc nawet nie wiem jak on dokładnie działa - tworzy nadciśnienie aby zamknąć i podciśnienie aby otworzyć? Czy może idą 2 osobne węże do każdego zamka?
Można pomyśleć nad zamontowaniem czujnika ciśnienia, który będzie wysyłał sygnały do modułu mojego projektu
Napisz mi jak możesz ile idzie przewodów do zamka - to mi da jakieś pojęcie co można z tym zrobić, bo jeżeli myślisz o wpięciu się gdzieś elektrycznie to pewnie pozostaje tylko i wyłączenie 'przylutować' się do jakiś styków wewnątrz modułu centralnego.
Witajcie
A czy jest ktoś w stanie stwierdzić czy u mnie są lustereczka składane czy nie po tych zdjęciach? Nie posiadam pokrętła z funkcja 4 tzn składanie lusterek. Jednakże jak ktoś tam pisał - lusterka nie chcą się ręcznie złożyć ani popychając je ani podnosząc i wtedy popychając ( jakkolwiek to brzmi ).
Poniżej załączam 3 fotki - 2 poziome to lewe lusterko 1 pionowe to prawe lusterko
A czy jest ktoś w stanie stwierdzić czy u mnie są lustereczka składane czy nie po tych zdjęciach? Nie posiadam pokrętła z funkcja 4 tzn składanie lusterek. Jednakże jak ktoś tam pisał - lusterka nie chcą się ręcznie złożyć ani popychając je ani podnosząc i wtedy popychając ( jakkolwiek to brzmi ).
Poniżej załączam 3 fotki - 2 poziome to lewe lusterko 1 pionowe to prawe lusterko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 19 wrz 2014, 20:03
- Imię: Kris
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żary
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 19 wrz 2014, 20:03
- Imię: Kris
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żary
Witam
Jestem na etapie montowania elektrycznie składanych lusterek. Według różnych opisów doszedłem do wniosku że schemat z dołożonym przekaźnikiem 361 a kostką lusterek powinien mniej więcej tak wyglądać jak w złączniku. Moje pytanie jest takie czy tak ma właśnie być i dla osób które same to dokładały skąd wziąć tą masę sterującą na pin SE przekaźnika 361.
Tak naprawdę zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, czy trzeba jakoś łączyć to przełącznikiem składania lusterek bo nie mogę sobie tego jakoś wyobrazić, który przekaźnik daje informację na lusterka że maja się zamknąć/otworzyć. Chyba że w aucie jest przekaźnik który steruje już lusterkami tzn ustawia szkła.
Mile widziane wszystkie podpowiedzi.
Tak to powinno wyglądać. Już poprawione
Jestem na etapie montowania elektrycznie składanych lusterek. Według różnych opisów doszedłem do wniosku że schemat z dołożonym przekaźnikiem 361 a kostką lusterek powinien mniej więcej tak wyglądać jak w złączniku. Moje pytanie jest takie czy tak ma właśnie być i dla osób które same to dokładały skąd wziąć tą masę sterującą na pin SE przekaźnika 361.
Tak naprawdę zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, czy trzeba jakoś łączyć to przełącznikiem składania lusterek bo nie mogę sobie tego jakoś wyobrazić, który przekaźnik daje informację na lusterka że maja się zamknąć/otworzyć. Chyba że w aucie jest przekaźnik który steruje już lusterkami tzn ustawia szkła.
Mile widziane wszystkie podpowiedzi.
Tak to powinno wyglądać. Już poprawione
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2015, 10:45 przez leszko800, łącznie zmieniany 3 razy.
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Powinno to wyglądać tak:
SE - masa sterująca zamykaniem - ori jest pociągnięta z przełącznika lusterek z jego konektora nr 9 - pojawi się na tym styku masa jak przekręcisz go w pozycję składania
15 - napięcie +12V z bezpiecznika nr 5 (10A)
31 - masa pojazdu
RA - to zabezpieczenie w lusterku (które mówi o tym że zostało wcześniej złożone ręcznie) - łączysz do obu lusterek - konektor nr 1 (przewód zółty w kostce lusterek)
MA i ME to napięcie sterujące pracą składania (zmienia się jego polaryzacja) ... łączysz te styki z lusterkami - konektor nr 5 i 6 (przewód niebieski i różowy w kostce lusterek). Nie pamiętam który do którego, ale sprawdzenie jest proste - jak będzie działało składanie na 'odwrót' to zamieniasz miejscami podłączenie konektora 5 i 6
SE - masa sterująca zamykaniem - ori jest pociągnięta z przełącznika lusterek z jego konektora nr 9 - pojawi się na tym styku masa jak przekręcisz go w pozycję składania
15 - napięcie +12V z bezpiecznika nr 5 (10A)
31 - masa pojazdu
RA - to zabezpieczenie w lusterku (które mówi o tym że zostało wcześniej złożone ręcznie) - łączysz do obu lusterek - konektor nr 1 (przewód zółty w kostce lusterek)
MA i ME to napięcie sterujące pracą składania (zmienia się jego polaryzacja) ... łączysz te styki z lusterkami - konektor nr 5 i 6 (przewód niebieski i różowy w kostce lusterek). Nie pamiętam który do którego, ale sprawdzenie jest proste - jak będzie działało składanie na 'odwrót' to zamieniasz miejscami podłączenie konektora 5 i 6
Właśnie skończyłem montowanie składanych lusterek. Szczerze powiedziawszy nie jest to zbyt skomplikowane, najgorsze jak zawsze jest przeciąganie przewodów aby były dobrze położone, z resztą kto coś robił to wie.
Moje pytanie jest jednak inne czy u was lewe lusterko składa się wolniej w porównaniu do prawego? U mnie właśnie tak jest z tym że mam lusterka asymetryczne, może to dlatego.
Moje pytanie jest jednak inne czy u was lewe lusterko składa się wolniej w porównaniu do prawego? U mnie właśnie tak jest z tym że mam lusterka asymetryczne, może to dlatego.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga