A6 C5 2.4 97r. Wymiana modułu komfortu pilot centralnego
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 25 mar 2013, 21:53
- Lokalizacja: Zamdziszew
A6 C5 2.4 97r. Wymiana modułu komfortu pilot centralnego
Witam po wymianie komfortu wszystko działa ale nie da się dokodować pilota.
Komfort jest wymieniony o identycznych numerach.
Przekodowany identycznie jak ten, który był w aucie.
Kanał 01 i 21 jest niedostępny. Ręczne dopisywanie też nic nie daje.
Jak ożywić ten pilot centralnego?
Komfort jest wymieniony o identycznych numerach.
Przekodowany identycznie jak ten, który był w aucie.
Kanał 01 i 21 jest niedostępny. Ręczne dopisywanie też nic nie daje.
Jak ożywić ten pilot centralnego?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 25 mar 2013, 21:53
- Lokalizacja: Zamdziszew
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 25 mar 2013, 21:53
- Lokalizacja: Zamdziszew
Próbowałem i krótko i długo, na różne sposoby. Bez skutku.
[ Dodano: 2013-03-27, 18:14 ]
A podpowiedzcie, czy do kodowania pilota centralnego ma znaczenie położenie przycisku na dole, w słupku drzwi kierowcy. Tego od wyłączania czujek ruchu wewnątrz samochodu?
Bo może dlatego nie chce się zakodować, bo on musi być w określonym położeniu? Może dioda na nim musi się palić lub nie.
Czy to raczej nie ma znaczenia? Chociaż, żeby było to istotne wspomnieliby o tym w procedurze.
U mnie ten przycisk nie działa.
[ Dodano: 2013-03-27, 18:14 ]
A podpowiedzcie, czy do kodowania pilota centralnego ma znaczenie położenie przycisku na dole, w słupku drzwi kierowcy. Tego od wyłączania czujek ruchu wewnątrz samochodu?
Bo może dlatego nie chce się zakodować, bo on musi być w określonym położeniu? Może dioda na nim musi się palić lub nie.
Czy to raczej nie ma znaczenia? Chociaż, żeby było to istotne wspomnieliby o tym w procedurze.
U mnie ten przycisk nie działa.
Kolego andrev2222 proszę o wypowiedź czy udało Ci się uporać z problemem?
Podejrzewam że mogły być uszkodzone u Ciebie microswitche w zamku kierowcy lub tylko zimne luty na nich) i VAG nie widzi zamkniętej i przytrzymanej wkładki w przypadku ręcznego kodowania kombinacją kluczyków?
Podejrzewam że może być to rozwiązanie problemu.
W tej chwili mam podobny kłopot: blok 35, adaptacje kanał 10 i 21 error (niedostępne). Mogę jedynie zresetować moduł wpisując dwa zera potem read i save, jest to pierwsza opcja możliwa po wejściu w adaptacje bloku 35. Oczywiście próbowałem wykonać ten reset ale mimo wszystko kanał 10 i 21 error.
Ponadto jest ryzyko że wcześniejszy właściciel auta zmienił "moduł komfortu" i nie zakodował go tak jak stary (ten pięciocyfrowy kod). Nie ma też pewności czy wsadził o tym samy numerze (i tą samą literą na końcu) moduł, stąd moje pytania:
1. Jak sprawdzić jaki numer (i z jaką literą na końcu) powinien mieć moduł do mojego konkretnego auta ten zamontowany za pierwszym razem? (czy wie to tylko aso?)
2. Czy jest jakakolwiek możliwość dowiedzieć się jaki kod (ten pięciocyfrowy) powinien mieć mój "moduł komfortu" (w sensie ten oryginalny wyjściowo zainstalowany w aucie).
Zmierzam do tego że zakładając, że wcześniejszy właściciel nie zakodował po wymianie modułu komfortu żeby był zgodny ze starym - może to powodować problem błędu na kanale 10 i 21? Czy pomimo nie zakodowania modułu piloty powinny się zakodować?
Dodam że do tej pory sprawdziłem wszystkie dostępne opisy kodowania pilota kombinacją kluczyków i żaden nie zadziałał.
Może ktoś z kolegów z w tej dyskusji uzupełni moją wypowiedź, dziękuję.
Podejrzewam że mogły być uszkodzone u Ciebie microswitche w zamku kierowcy lub tylko zimne luty na nich) i VAG nie widzi zamkniętej i przytrzymanej wkładki w przypadku ręcznego kodowania kombinacją kluczyków?
Podejrzewam że może być to rozwiązanie problemu.
W tej chwili mam podobny kłopot: blok 35, adaptacje kanał 10 i 21 error (niedostępne). Mogę jedynie zresetować moduł wpisując dwa zera potem read i save, jest to pierwsza opcja możliwa po wejściu w adaptacje bloku 35. Oczywiście próbowałem wykonać ten reset ale mimo wszystko kanał 10 i 21 error.
Ponadto jest ryzyko że wcześniejszy właściciel auta zmienił "moduł komfortu" i nie zakodował go tak jak stary (ten pięciocyfrowy kod). Nie ma też pewności czy wsadził o tym samy numerze (i tą samą literą na końcu) moduł, stąd moje pytania:
1. Jak sprawdzić jaki numer (i z jaką literą na końcu) powinien mieć moduł do mojego konkretnego auta ten zamontowany za pierwszym razem? (czy wie to tylko aso?)
2. Czy jest jakakolwiek możliwość dowiedzieć się jaki kod (ten pięciocyfrowy) powinien mieć mój "moduł komfortu" (w sensie ten oryginalny wyjściowo zainstalowany w aucie).
Zmierzam do tego że zakładając, że wcześniejszy właściciel nie zakodował po wymianie modułu komfortu żeby był zgodny ze starym - może to powodować problem błędu na kanale 10 i 21? Czy pomimo nie zakodowania modułu piloty powinny się zakodować?
Dodam że do tej pory sprawdziłem wszystkie dostępne opisy kodowania pilota kombinacją kluczyków i żaden nie zadziałał.
Może ktoś z kolegów z w tej dyskusji uzupełni moją wypowiedź, dziękuję.
Dziękuję za odzew.
Etka raczej nie przyporządkuje dokładnie numeru "modułu komfortu" do mojego auta, co najwyżej pokaże jakie były stosowane ale bez poprawki na wyposażenie auta. Chyba że jest jakaś funkcja która pozwala to sprawdzić a ja jej nie znam. Według mnie jedyna możliwa identyfikacja to po numerze VIN a nie ogólnego zestawienia tak jak w etce. Co do identyfikacji po elementów po numerze VIN to moja etka tego nie potrafi chyba że któryś z kolegów może pomóc
Kodowanie zarówno przez VAGa jak i przez ręczną kombinację kluczykami nie przynosi żadnego rezultatu.
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/v ... ching.html -> nie działa tak jak pisałem kanał 10 i 21 error
http://www.vag-com.pl/ -> Procedury diagnostyczne > Dopasowanie pilotów zdalnego sterowa -> jak wyżej nie działa
Co można zrobić w takim przypadku?
[ Dodano: 2013-09-06, 07:19 ]
Jeśli chodzi o mój przypadek to okazało się że zamek kierowcy po sprawdzeniu nie ma żadnych zimnych lutów a wszystkie microswitch'e pracują poprawnie.
Niestety, pomimo sprawnego zamka kluczyk nadal nie chce się programować.
Dlatego wydaje mi się że mimo tego że nie mogę się doczepić do funkcjonalnej pracy "modułu komfortu" przynajmniej tej widocznej to jednak on powoduje że kluczyki nie chcą się zakodować. W swoim przypadku jeszcze nie zmieniłem modułu ale tak to będzie się musiało skończyć.
Etka raczej nie przyporządkuje dokładnie numeru "modułu komfortu" do mojego auta, co najwyżej pokaże jakie były stosowane ale bez poprawki na wyposażenie auta. Chyba że jest jakaś funkcja która pozwala to sprawdzić a ja jej nie znam. Według mnie jedyna możliwa identyfikacja to po numerze VIN a nie ogólnego zestawienia tak jak w etce. Co do identyfikacji po elementów po numerze VIN to moja etka tego nie potrafi chyba że któryś z kolegów może pomóc

Kodowanie zarówno przez VAGa jak i przez ręczną kombinację kluczykami nie przynosi żadnego rezultatu.
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/v ... ching.html -> nie działa tak jak pisałem kanał 10 i 21 error
http://www.vag-com.pl/ -> Procedury diagnostyczne > Dopasowanie pilotów zdalnego sterowa -> jak wyżej nie działa
Co można zrobić w takim przypadku?
[ Dodano: 2013-09-06, 07:19 ]
Jeśli chodzi o mój przypadek to okazało się że zamek kierowcy po sprawdzeniu nie ma żadnych zimnych lutów a wszystkie microswitch'e pracują poprawnie.
Niestety, pomimo sprawnego zamka kluczyk nadal nie chce się programować.
Dlatego wydaje mi się że mimo tego że nie mogę się doczepić do funkcjonalnej pracy "modułu komfortu" przynajmniej tej widocznej to jednak on powoduje że kluczyki nie chcą się zakodować. W swoim przypadku jeszcze nie zmieniłem modułu ale tak to będzie się musiało skończyć.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 28 sty 2016, 11:11
- Lokalizacja: Janów Lubelski